Eli sähkö-autoissa akulta menee virta servolle, vartarille ja moottorille jos oikein ymmärsin
Tuota, sulla on nyt menossa kolmas vuorokausi viikon "kosioajasta", joten:
-vähennä hymiöitä, jotta sut otetaan vakavasti, edellyttäen että oikein tosissasi haluat apua
-lue saamasi ohjeet tarkasti ja ajatuksella
-jos sen jälkeen on vielä jokin epäselvä asia, saat kyllä apua, mutta älä anna aihetta epäillä sitä, oletko tosissasi
-muuten pieni pila on aina paikallaan, mutta ei näissä "teknisissä" kysymyksissä
Vast.
-Virta menee akun plusnavalta nopeudensäätimeen ja moottoriin. Tämä kolmen paksun johdon nopeudensäätimissä. (= esim. ns. T-liitinjohto)
Jos on neljän paksun johdon nopeudensäädin, silloin akun plusjohtokin menee vain nopeudensäätimeen, ja sieltä sitten johto moottorin plusnapaan.
-Miinusnavalta "virta" (=miinusjohto) menee nopeudensäätimen kautta moottorin miinusnavalle.
-Nopeudensäätimeltä se kolmen pienen johdon rypäs, laitetaan vastariin.
-Servolta vastaava kolmen johdon rypäs, laitetaan myös vastariin.
Eli, kuten Jukka ja Pete88 ehtivätkin lyhyesti vastata!!!!
Vastaanottimen CH 2 = paikka johon ohuet (3) johdot tulevat nopeudensäätimeltä.
Vastaanottimen CH 1 = paikka johon ohuet (3) ohjausservolta tulevat johdot laitetaan.
Joten, Tervetuloa tänne ikuisen oppimisen ja ihmettelyn maailmaan! :D
Edit. Korjattu varmuudeksi kanavapaikoiksi teksti!