Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - snakepoison

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 66
151
Nyt on sitten testattu autoa 17.5 + 0-ennakko säätimellä.Tosin koneena minulla oli vielä CS.  Letkeää ajoa se on kun verrataan viime kauden softahäsmäkkään. Omasta mielestä vauhti tuntuu juurikin mukavalta ja vääntöä tulee muiden tasaväkisten ajajien kanssa. Kokonaisvälitys oli 3.83. Samoilla välityksillä LRP-kone liikuttaa autoa hieman nopeampaa kuin CS, tämä tuli huomattua BCR-kisassa. Nyt jokainen voi harrastaa TSS-luokkaa siten, että säädin ei tarvitse olla mallia 200e, tämä ainakin junnuille on varmasti hyvä asia. Siitä onko tuo 0-ennakko sääntö porossa hyvä, en osaa sanoa. Mutta Stanussa 0-ennakko mielestäni on kiva juttu.

152
Tulokset / Vs: X BCR 2010 - tulokset ja spekulaatiot
« : 06.12.10 - klo: 03.31 »
Kiitoksia kaikille kisoista. En tiedä, mutta kun 10v kisa oli kyseessä, olisin odottanut kilpailijoita enemmän. Kuitenkin erittäin mukava vloppu ja fiilis oikeasti hyvä.

plussaa
+ rata oli mukava ja haastellinen
+ varikkorentous
+ buffetti
+ aikataulu
+ kuulutukset yms

miinus
- osallistuja määrä. Olisi odottanut enemmän porukkaa
oikeastaan siinäpä ne oli.

Kokonaisuudessaan erittäin mukava viikonloppu, näitä lisää

- jukka -

153
Sähköautot / Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« : 04.12.10 - klo: 20.18 »
Ongelmia täällä ainakin Dualskyn kanssa. Kyseinen säädin on siis käytössä stock-turistissa. Koneena cs 17.5 . Ajokertoja on nyt kaksi kappaletta ja tänään BCR-treeneissä säädin teki seuraavaa. Mutkasta tullessa ulos lyön kaasun heti pohjaan, auto kulkee ensiksi "puolella nopeudella" ja viiveellä tempaisee sitten täyteen vauhtiin. Aivan niin kuin "kakkosvaide" menisi silmään. Olen yrittänyt muuttaa säätöjä, mutta aina tulos on sama. Epäilin ensiksi että akut olisivat vanhoja ( mikä on mahdottomuus ) mutta päätin kokeilla LRP SPX säädintä joka oli varalla pakissa. Auto toimii LRP kuin unelma ja tällaisia "kakkosongelmia ei ole" Onkohan tullut itselleni maanantai kappele
Tarkista ettei säätimessä ole kerssi mode päällä ja sensorin piuha on ehjä.
Tarkoitatko kerssimodella timingia ? Piuha on ehjä

154
Sähköautot / Vs: Dualsky XC800TF kokemuksia
« : 03.12.10 - klo: 23.47 »
Ongelmia täällä ainakin Dualskyn kanssa. Kyseinen säädin on siis käytössä stock-turistissa. Koneena cs 17.5 . Ajokertoja on nyt kaksi kappaletta ja tänään BCR-treeneissä säädin teki seuraavaa. Mutkasta tullessa ulos lyön kaasun heti pohjaan, auto kulkee ensiksi "puolella nopeudella" ja viiveellä tempaisee sitten täyteen vauhtiin. Aivan niin kuin "kakkosvaide" menisi silmään. Olen yrittänyt muuttaa säätöjä, mutta aina tulos on sama. Epäilin ensiksi että akut olisivat vanhoja ( mikä on mahdottomuus ) mutta päätin kokeilla LRP SPX säädintä joka oli varalla pakissa. Auto toimii LRP kuin unelma ja tällaisia "kakkosongelmia ei ole" Onkohan tullut itselleni maanantai kappele

155
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 26.11.10 - klo: 09.00 »
Lupaan täälläkin harkita sitä kilpurin rakentamista  :wink: . Täälläpäin laji on vaan outo, joten joutuisi yksin treenailemaan. Kuitenkin tuo vanha TC3 olisi mukava ottaa hyötykäyttöön, kun osiakin autoon vielä saa

156
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 25.11.10 - klo: 12.49 »
Aiheeseen liittyen. Itsellä oli aikomus hyödyntää vanhaa Asson TC3 runkoa ja rakenella VTR-sarjan kilpuri. Jopa oli aikomus että käydään muutama kisa ajamassa etelässä. Noh sellasta mussutusta on korien väreistä,vuosimallista,renkaista,pitoaineista,maavarasta,tarroista että en kyllä aja yhtäkään kisaa vaan, tyydyn TSS-10 joka vaikuttaa paljon letkeämmältä kuin teidän VTR. Ei pahalla, mutta tuolla kinalla ja pilkunhässimisellä en varmaan ole ainoa joka koko luokan unohtaa. Kirjoitusta ei ole osoitettu kenellekkään yksittäiselle henkilölle vaan yleensä, harmi vaan kun mielenkiintoinen luokka menee pärseelleen.

PS toki ymmärrän että yhteiset säännöt pitää olla, onhan ne joka luokassa mutta . . .

157
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 25.11.10 - klo: 12.38 »
Eihän oikea Camarro ole edes nelivetoinen  :grin: haha ! Ei stana mitä vääntöä ! SIPSIT !

158
Yleinen keskustelu / Vs: KOPIO AUTOT
« : 25.11.10 - klo: 09.52 »
Niin tekeekö tämä sitten pahaa alkuperäiselle autolle ? Luulen että suurin osa ostaa ennemmin sen Durangon kun jonkun kiinakopion. Aloittaviin ja junnukuskeihin nämä saattavat purra ja isit ja äidit ostavat kopion, kun se on niin paljon halvempi. Täälläpäin on nuita Thunder Tigereitä ostettu paljon. Vaikka kyseessä on kuitenkin varsin hyvä paketti junnulle, niin on siinä kuitenkin petytty kun auto ei ole Asson tasoinen. Miten sitten saa vanhemmat uskomaan että älkää nyt ihmeessä ostako pojallenne kopioautoa, johon ei ole edes varaosia saatavilla suomesta. En silti sano että kaikki kopiot olisivat susia, vaikka moni varmasti kuraa onkin.

159
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: RC Piste
« : 25.11.10 - klo: 09.20 »
Kannattaa soittaa ja kysäistä. Luulenpä että saat tuotteesi kun näin teet.

160
Yleinen keskustelu / Vs: RC Automallien elinaika
« : 25.11.10 - klo: 09.04 »
Asso B4 on jo aika iäkäs auto myös, mutta siihen löytyy osia lähes jokaiselta torilta. Saa nähdä milloin uusi krossar iilmestyy, tai 4.1 on jo tullut mutta samat osat pitkälti käy myös siihen. Tuossa oltiin puhuttu TC3 autosta, kerhollamme on kyseisiä autoja ja varaosia vieläkin saa =). Elinkaari ilmeisesti sammuu silloin kun osia ei enään saa.

161
Vapaa keskustelu / Vs: UFC
« : 24.11.10 - klo: 14.12 »
Tässähän jokainen menee omasta tahdostaan kehään, ketään ei pakoteta. Ottelut jota itse olen nähnyt, kaveri kun tippuu niin sinne ei mennä enään mätkimään tai jos yritetäänkin, tulee tuomari väliin. Eniten ihailen tuolla nuita herroja jotka hallitsevat BJJ tai lukkopainitaidon. Aivan uskomattoman toimivia lajeja. Tässä muutama viikko sitten innostuin vääntämään bändimme basistin kanssa jolla on BJJ-tausta. Vaikka itsekin olen kamppailulajeja harrastellut elämäni aikana, ja kaiken lisäksi olen sen 40kg painavampi ja 20cm pidempi, niin mattoon mentiin että pätkähti =). Lopputulos oli se että hakeuduin BJJ-kurssille =). Ja minun tietääkseni jos riehut vapaa-ajallasi humalassa tai ilman jumalaa ja vahingoitat jotain henkilöä taidoillasi on se rinnastettavissa aseelliseen pahoinpitelyyn. Yleensä tällainen ihminen erotetaan tiimistä. Ja omalla kokemuksella nämä " katutappelijat " eivät kauaa edes viihdytreeneissä. Se on kuitenkin pitkäjänteistä hommaa jota täytyy jatkaa vuodesta toiseen

162
RC-kerhot ja -radat / Vs: Äänekoski - Spektrin sisärata
« : 24.11.10 - klo: 10.58 »
britti britti. Oletteko lauantaina radalla, jos itsekin eksyisi paikalle .
Tuossa muutama viesti ylöspäin olisi tietoa ensi lauantaista.
Niinpä olikin =). Saatta olla että tulen käymään kaaran kanssa. Jos vaan ei mitään työjuttuja tule eteen =)

163
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 24.11.10 - klo: 10.57 »
on tuolla radalla törmännyt B4 jossa on 6.5 ja 5.5 myllyä kiinni. Omasta mielestä 8.5 on aika passeli kyseiseen tuuppariin. 10.5 on myös aika hyvä, mutta saattaa tulla eteen tehon puute kun pitää triplahyppyri suorittaa. Samat osat käy aika pitkälti 4.1 . Eroja huomattavasti on takahubissa joka on alumiininen, slipperi on myös uusi ja slipperin pahvit. Muuten taitaapi käydä samat osat

Ainakin Vaasan radan tripla menee helposti B4:llä yli niin Orionin halpis 3000kv koneella kuin B4.1 RTR:n 3300kv koneella. Joten tuskin tuollaisella 10.5T "kisakoneella" mitään erityisiä ongelmia tulee...

B4.1 FT:ssä on melkein kaikki osat erilaiset tai ainakin eri materiaalia kuin B4 FT:ssä, toki ne ristiin käy suurimmaksi osaksi, mutta kuitenkin...
Jep materiaali on erilaista kyllä, mutta muuten osat käy kyllä keskenään. Suurin helpotus on omasta mielestä iskarit, jotka on nyt helpommat ilmata yms

164
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 23.11.10 - klo: 22.50 »
on tuolla radalla törmännyt B4 jossa on 6.5 ja 5.5 myllyä kiinni. Omasta mielestä 8.5 on aika passeli kyseiseen tuuppariin. 10.5 on myös aika hyvä, mutta saattaa tulla eteen tehon puute kun pitää triplahyppyri suorittaa. Samat osat käy aika pitkälti 4.1 . Eroja huomattavasti on takahubissa joka on alumiininen, slipperi on myös uusi ja slipperin pahvit. Muuten taitaapi käydä samat osat

165
Vapaa keskustelu / UFC
« : 23.11.10 - klo: 10.01 »
Täytyy totuudennimissä myöntää että olen kyseiseen ohjelmaan/tapahtumaan aivan koukussa. Väkivaltaviihdettähän tämä on, mutta näkee erittäin mahtavia otteluita joita ei ole pellepainin tapaan käsikirjoitettu. Kyseistä Realitysarjaa on tullut myös seurattua ja sieltäkin on noussut kovia nimiä maailmankartalle. Onko muita jotka kyseistä ohjelmaa seuraa ?

166
RC-kerhot ja -radat / Vs: Äänekoski - Spektrin sisärata
« : 23.11.10 - klo: 09.52 »
britti britti. Oletteko lauantaina radalla, jos itsekin eksyisi paikalle .

167
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 23.11.10 - klo: 09.37 »
Nimen omaan, kyse on B4-autosta. En ainakaan itse ole saanut säädintä lämpenemään, vaikka ilman tuuletinta on päästellyt. 8.5 kone kiinni

168
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 23.11.10 - klo: 08.49 »
Helpoin tapa on ostaa korkeampi kori tai ottaa tuuletin pois jolloin tilaa tulee enemmän

169
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 22.11.10 - klo: 14.05 »
Crowd Pleazer on itsellä ja siinä on kanssa sellainen Scoopi johon nopari mahtuu

170
Sähköautot / Vs: X Factory X-6 Squared
« : 14.11.10 - klo: 19.58 »
täällä olisi kanssa innostus muuttaa B4.1 X-6 autoksi. Ilmeisesti siis nuo taka tukivarret on heikkolenkki autossa? Millaisia varaosia kannattaa pakissa pitää, eli mitkä osat ovat riskissä hajota ?

171
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 09.11.10 - klo: 09.21 »
Mä olen Miron kanssa vähän erimieltä =D. Ite en vaan tykkää. Mutta Jannelta asiaa. Juu todellakin että ennemmin se luistokytkin luistaa kuin diffi. Täytyypä muistaa myös jatkossa tuo että ei vedä sitä diffin ruuvia loppuun asti =). Ei se ainakaan vielä hajonnut ole, mutta hyvä kun asia tuli puheeksi.

172
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 08.11.10 - klo: 21.29 »
Jep harwi oikeassa olet =). kyllä puolikin kierrosta auki on liikaa, eli Eismou kirit pikkuhiljaa ja kokeilet milloin on hyvä =)

173
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 08.11.10 - klo: 20.35 »
Eismou onpa kyllä ihmehommaa. Oletko varma että luistokytkin luistaa ettei se olisi diffi ? Mä itse kasailin tuossa viimeviikolla B4.1 auton. Siinä tuo luistokytkin on uudenmallinen ja järeämmällä jousella sekä mutterilla. Koetapa kiristää se diffi. Ite olen kiristänyt diffin aivan kireäksi ( ei kuitenkaan hampaat irvessä ) Ja sitten löysyttänyt alle puolikierrosta.

174
Matin teksti kyllä erittäin hyvä. Kun LiPo-säkki antaa kerran hyvän suojan mahdollista tulipaloa vastaan niin eiköhän sitä silloin kannata käyttää mukisematta. 10e /pussi tarrat auki ja akku sinne lataukseen ja tarrat kiinni, ei se ole keneltäkään pois.

175
Pakko kommentoida tähän väliin. Oulussa ei mielestäni ole suositeltu LiPopussin käyttöä, vaan on kerralla tehty selväksi että lataa se akku siinä säkissä. Ja minusta se on hyvä asia, ei ole löysäilty asian kanssa joka on oikeasti tärkeä. Todellakaan ei ole varaa niihin kantapään kautta opetteluihin, kun varikko on täynnä porukkaa. Ehkä se säkkien käyttö saataisiin toimivaksi kun kerhokisoissakin on sääntö, jos meinaat ajaa käytä lipopussia.

176
Ennen latailin LiPoja ilman pussia ja hieman sellaisella hälläväliä-meiningillä. Muuttui käsitykset kun yksi akku pullistui erittäin ikävästi, ei kuitenkaan onneksi syttynyt liekkeihin. Nykyään akku kyllä pussissa ladataan. Nuorille voi kertaheitolla myös opettaa tuon että kannattaa sitä säkkiä käyttää.

177
Vapaa keskustelu / Vs: Musiikkisoittimet
« : 08.11.10 - klo: 09.11 »
Onpa aika jännä. Eihän Squieria ja Fenderiä voi edes verrata, sen verran minäkin kitaroista tiedän. =). Squierillahan moni varmasti uransa aloittaa. Siinä voi ruotsin pojilla mennä helposti bisnekset ohi suun. Sattuu vielä jokin ammattimuusikko tulemaan paikalle verkkarikuteissa ja ei myydä Fenderiä hänelle =D

178
Sähköautot / Vs: Projekti: Touring-kisailu
« : 05.11.10 - klo: 10.01 »
Nostetaampa aihetta ylöspäin. Nyt kun rengas on valittu,säätimet ja koneetkin lyöty lukkoon olisi mukava kuulla testien tuloksia ja ajatuksia siitä miten radikaalisti säädöt ovat muuttuneet ajatellen viime vuotta. Itse ajattelin TSS-luokkaa jatkaa. Eli minkälaiseen säätöön auto kannattaa alustavasti vääntää ? Millaisilla kokonaisvälityksillä kannattaa lähteä liikkeelle, nyt kun dynaamiset ennakot on poistettu. Kaikki vinkit ovat kovasti tervetulleita.

179
RC-kerhot ja -radat / Vs: Keskisuomen radat ja RC-toiminta
« : 05.11.10 - klo: 09.07 »
No niin, nyt olisi oma takatuuppari kasassa. Kerratkaapas nyt vielä, eli milloin Äänekosken porukka ajaa ? Voisin mielelläni tulla hakemaan hieman säätöjä tuohon kiesiini =)

180
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 05.11.10 - klo: 09.03 »
Onko kenelläkään kokemusta B4.1 sisäkrossimeiningistä ? Millaisia set-upeja olette käyttäneet ja mitä on kannattanut ottaa huomioon.

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 66