181
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 04.11.10 - klo: 12.25 »
Toivonmukaan hinnatkin ovat samat näissä myllyissä
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Hajua on. Ei vaan vielä voi julistella mitään, ennen kuin saa lajiryhmältä päätöksen asioihin. Toivottavasti saadaan tällä viikolla päätökset julki.Kiitoksia tämä riittää jo vallan loistavasti =)
Sen verran voin sanoa, että TSS-10:ssä mennään 17.5 koneella, TSP-10:ssä 10.5 ja C-12 stockissa (tai mikälie sen nimi lopulta onkaan) todennäköisesti 10.5 koneilla. Jokaiseen luokaan tulee pari eri moottoria, millä saa ajaa.
Kyllä tässä mielellään antaisi jo varmaa tietoa kisaajille, mutta katsotaan vielä mitä "hovissa" käy.
Lähinnä vasta ajeltu vanhoja kesäpyöriä pois. Minipin saattaa sopia ihan hyvin. Ratahan on kokonaan matoista koska lattiaa ei saa käyttää ajoalustana. On vaan vähän keskeneräinen vielä kun ei olla saatu hommattua mattoa tarpeeksi.Ok. Tuossa videolla oli vaan paljon tuota kaakelia. Sinäänsä sääli jos kaakelia ei saa käyttää ajoalustana =(. Jyväskylän WJ:ssä alusta oli välillä betonia ja tuntuma oli kuin olisi ajanut savella, erittäin mukava rata kokonaisuudessaan. Matolla minipin saattaa tarjota ilmeisesti pitoa ehkä liikaakin.
Samaa mieltä kanssasi bulvaani. ja renkaitakin siis on pikapuoliin myynnin, loistavaaVielä jos saadaan max. välitykset Stocci luokkiin niin loppuu "Grillaus kisat" ja päästään keskittymään pelkästään autolla ajamiseen.
Joo, ihanaa! Ja kaikille samanmerkkiset autot kiinteillä säädöillä ja vain yksi sallittu kori...
0-ennakko ja vakioitu kone riittävät hienosti!
Vapaa välityskin tasaa vauhteja siksi, että koneiden ja säätimien yksilöerot tasoittuvat, kun paras vauhti kullekin radalle haetaan välityksellä. 0-ennakot pudottivat jo vauhdit aivan riittävän alas ja ovat vieneet syksyn aikana säätämisen fokuksen sähköistä alustaan. Ja säätämään ei opi pelkkää akkua lataamalla, välitykset ovat oleellinen osa kokonaisuutta. Liian tiukat säännöt vakioluokissa ohjaavat kuskeja vapaampiin luokkiin ja tämä ei liene sääntömuutosten tarkoitus ainakaan tällä kertaa.