Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - snakepoison

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 66
181
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 04.11.10 - klo: 12.25 »
Toivonmukaan hinnatkin ovat samat näissä myllyissä

182
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 04.11.10 - klo: 12.04 »
Tuo koneen osto nyt on kuitenkin pieni summa kun ajattelee. CS myyntiin tai treenailee niillä sitten, eipä tartte kisakonetta kuluttaa =). Onko nuissa koneissa ollut vauhtieroja Nosramin ja LRP:n suhteen ? Toivottavasti X-12 kestää, itellä 8.5 koneesta meni laakeri muutaman ajokerran jälkeen.

183
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 04.11.10 - klo: 12.00 »
No niin, nyt on oma 4.1 kasassa. Mukavasti sai auton kasaan ohjauksen ruuvia lukuunottamatta. Ruuvi johon kuulalaakeri laitetaan ohjauksessa oli liian iso ja siksipä ruuvi ei mennyt kaalerin läpi. Onneksi nuita ruuveja on paljon varastossa ja kasaaminen pystyi jatkumaan taas. Muuten osat passasivat, tukivarsista joutui dremelöimään valupurskeita pois mutta pikku homma siis. Nyt on Asso onnistunut tekemään hyvät iskarit, ainakin näin kasaus ja ilmausvaiheessa voi sanoa. Jonkin verran oli tullut uudistuksia ja toiivotaan että auto on toimiva kilpuri. Tekniikaksi autoon on LRP SPX-säädin sekä LRP X-12 8.5 kone. Nyt vaan kun pääsisi testailemaan.

184
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 03.11.10 - klo: 12.16 »
RTR ja kiteissä on eroa lähinnä siinä että rtr on monesti kasattu hieman heppoisemmista osista. Asson sivuilta voit katsoa erot RTR ja FT kesken. www.rc10.com . Hintaerot ei ihan kamalia ole joten FT kannattaa ehkä ostaa. Toisaalta Team autokin on ihan kisakelpoinen radalle. Mä luulen että jos B4 hommaa sähköineen radioineen akkuineen yms niin olisiko pyöreästi joku 500e jo´lla pääsisi alkuun

185
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 03.11.10 - klo: 10.47 »
aina oppii jotain uutta =)

186
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 03.11.10 - klo: 10.39 »
Tullaanko tuon moottorista tehtävä ennakonsäätö hyväksymään ?

187
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 03.11.10 - klo: 09.55 »
Viime vuonnahan koneet olivat CS ja Speed Passion, siis TSS

188
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 03.11.10 - klo: 09.12 »
Minusta tuntuu että B4 voi olla jo vaikeaa saada. Ja kannattaahan tuo B4.1 ennemin ostaa, ei se perus B4 paljon kalliimpi ole edes. Medasecilla oli ainakin muutama Team mallin B4 jokin aika sitten.

189
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 28.10.10 - klo: 23.49 »
mä veikkaan että ne luistopahvit on kuluneet. Mulla B4 ampaisi kyllä kun tykin suusta ja slipperin säädin aina pidon ja alustan mukaan. Saas nyt nähdä, ensiviikon alussa aloitan 4.1 kasauksen

190
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 27.10.10 - klo: 22.27 »
Hajua on. Ei vaan vielä voi julistella mitään, ennen kuin saa lajiryhmältä päätöksen asioihin. Toivottavasti saadaan tällä viikolla päätökset julki.

Sen verran voin sanoa, että TSS-10:ssä mennään 17.5 koneella, TSP-10:ssä 10.5 ja C-12 stockissa (tai mikälie sen nimi lopulta onkaan) todennäköisesti 10.5 koneilla. Jokaiseen luokaan tulee pari eri moottoria, millä saa ajaa.

Kyllä tässä mielellään antaisi jo varmaa tietoa kisaajille, mutta katsotaan vielä mitä "hovissa" käy.
Kiitoksia tämä riittää jo vallan loistavasti =)

191
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 27.10.10 - klo: 16.42 »
Onko koneista jo jonkinlaista hajua ? Lähinnä että tietäisi minkätehoista myllyä tässä alkaisi katselemaan .

192
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 26.10.10 - klo: 17.23 »
Sehän on makuasia sitten tuo takaveto / neliveto. Itsellä ei nelkkukrossarista paljoakaan ole kokemusta, mutta enemmän liikkuvia osiahan siinä on niin kuin tuossa jo mainittiin ja ylläpito voi olla kalliimpaa. Vastari saa virran ajoakusta joten et tarvitse muita akkuja. HPI:stä en tiedä mutta Assoon löytyy osia helposti sekä Traxxasiin.

193
Kilpailijoiden kanava / Vs: Winter Jumps 2010 - 2011
« : 26.10.10 - klo: 14.15 »
WJ-numerot erikseen ja Maastosarjan numerot erikseen. Viimevuoden WJ-voittajalle numero 1, toiselle 2, kolmanelle 3 jne jne. Tämä vain minun mielipide

194
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 26.10.10 - klo: 11.55 »
Luulisi että ihan ok paketti olisi. Nuissa malleissahan on gigaset radiot jo, en sitten tiedä minkä tasoisia. Näkyy olevan sekä harjatonta että perus hiilitekniikkaa valittavana. Mielummin ehkä harjaton koska onhan se tänäpäivänä in. Iskarit on ainakin muutamalla kerholaisella vuotanut ihan perus b4 rtr paketissa. Onhan tuo RTR kasattu köykäsimmistä osista kuin esim FT, mutta luulisi tuolla rtr paketillakin ajelevan

195
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 26.10.10 - klo: 10.36 »
Bashaus on ihan kivaa jonkin aikaa. Mutta kyllä kisoja alkaa tekemään mieli ajaa, kun jonkin aikaa on ajeltu. Oma kokemus kisoista on vasta aika alussa, muutama FTT-kisa WJ-kisa ja BCR sekä BCC-kisoja. Mutta hyvä ja vastaanottava meininkin on ollut kisoissa. Ja nuo SC-kisat joita ilmeisesti suunnittelet ovat todellakin näyttävää ja hupaisaa. Ei muuta kun kamat kasaan ja baanalle.

196
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 25.10.10 - klo: 21.13 »
Jes, kiitoksia tuosta tietopläjäyksestä. Hommasin auton ihan WJ:tä ajatellen, mutta kesälläkin olisi tarkoitus ajaa kisoja. Ehkä kevääksi mahdollisesti X-squaredin päivitys autoon, mutta saa nyt nähdä.

197
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 25.10.10 - klo: 10.39 »
No niin, tervehdys B4 ajajat. Nyt 4.1 tulee myös itselleni. Kysyisinkin että onko autossa radikaaleja eroja perus B4 verrattuna ? Olihan nuita uudistuksia tullut mutta kaipailisin ihan perusfaktaa onko eroja huomatavissa. Oma auto tulee olemaan 4.1 Ft mali

198
RC-kerhot ja -radat / Vs: Keskisuomen radat ja RC-toiminta
« : 25.10.10 - klo: 09.21 »
Tälläviikolla pitäisi itse saada oma krossari kasaan, joten joku viikonloppu täytyy itsekkin suunnata sinnepäin. Onko teillä laskentajärjestelmää käytössä, vai onko kyseessä pelkkää ajoa ja hauskan pitoa ? =)

199
RC-kerhot ja -radat / Vs: Keskisuomen radat ja RC-toiminta
« : 15.10.10 - klo: 11.03 »
Ahaaaaa tuo video ei ollutkan teidän radatsa  :grin: . pahoittelen, yleensä en lue edes asioita kunnolla, voisi hieman skarpata :cheesy:

200
RC-kerhot ja -radat / Vs: Keskisuomen radat ja RC-toiminta
« : 15.10.10 - klo: 09.53 »
Lähinnä vasta ajeltu vanhoja kesäpyöriä pois. Minipin saattaa sopia ihan hyvin. Ratahan on kokonaan matoista koska lattiaa ei saa käyttää ajoalustana. On vaan vähän keskeneräinen vielä kun ei olla saatu hommattua mattoa tarpeeksi.
Ok. Tuossa videolla oli vaan paljon tuota kaakelia. Sinäänsä sääli jos kaakelia ei saa käyttää ajoalustana =(. Jyväskylän WJ:ssä alusta oli välillä betonia ja tuntuma oli kuin olisi ajanut savella, erittäin mukava rata kokonaisuudessaan. Matolla minipin saattaa tarjota ilmeisesti pitoa ehkä liikaakin.

201
RC-kerhot ja -radat / Vs: Keskisuomen radat ja RC-toiminta
« : 15.10.10 - klo: 09.04 »
Hyvältä näyttää ainakin omaan silmään tuo rata. Kunhan saan oman autoni nippuun niin tulisin mielelläni ajamaan teidän seuraksi. Millä renkaalla olette ajaneet tuossa ? Luulisi että Shumin minipin saattaisi olla hyvä valinta tuohonkin.

202
Vapaa keskustelu / Vs: Valvotko liikaa?
« : 14.10.10 - klo: 09.24 »
Välillä tulee kausia jolloin liikaa tulee valvottua =( . Pyrkimys on päästä nukkumaan 00.00 viimeistään 01.00 ja herätä 8 aikaan. Vapaapäivinä vähän eriasia =)

203
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 12.10.10 - klo: 13.48 »
Vielä jos saadaan max. välitykset Stocci luokkiin niin loppuu "Grillaus kisat" ja päästään keskittymään pelkästään autolla ajamiseen.

Joo, ihanaa! Ja kaikille samanmerkkiset autot kiinteillä säädöillä ja vain yksi sallittu kori... :shocked:

0-ennakko ja vakioitu kone riittävät hienosti!
Vapaa välityskin tasaa vauhteja siksi, että koneiden ja säätimien yksilöerot tasoittuvat, kun paras vauhti kullekin radalle haetaan välityksellä. 0-ennakot pudottivat jo vauhdit aivan riittävän alas ja ovat vieneet syksyn aikana säätämisen fokuksen sähköistä alustaan. Ja säätämään ei opi pelkkää akkua lataamalla, välitykset ovat oleellinen osa kokonaisuutta. Liian tiukat säännöt vakioluokissa ohjaavat kuskeja vapaampiin luokkiin ja tämä ei liene sääntömuutosten tarkoitus ainakaan tällä kertaa.

Samaa mieltä kanssasi bulvaani. ja renkaitakin siis on pikapuoliin myynnin, loistavaa

204
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 12.10.10 - klo: 11.57 »
Luulisi että sorexi ei petä. Mitä tutkaili säätimien hintoja niin listassa on liuta edullisia perussäätimiä. Nyt pääsevät junnukuskitkin halvalla alkuun. Mä en itse ainakaan suosisi tuota max välitystä.

205
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 11.10.10 - klo: 21.10 »
Hienoa, kiitoksia Calelle tiedoista. =)

206
Toivonmukaan myös Dualskyn XC800TF hyväksyttäisiin. Eipä silti, ei ole niin kova investointi tuollainen 0-ennakkosäädin

207
Joko säännöistä olisi uutta tietoa tai päätöksiä tehty ?

208
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 10.10.10 - klo: 23.02 »
gate, en tiedä 4.1 mutta perus b4 on ihan toimiva teamversiona. Joten luulisi tuon 4.1 team mallin olevan myös aivan hyvä kärry

209
Itse on tullut käytettyä kanssa 10.5 konetta ja vie tuupparia ihan mukavasti. Huomasin että triplahyppyihin ei ehkä löyly riitä niin kuin toivoisi, siksipä toinen kone onkin 8.5. Mutta siis 10.5 pärjää vallan mainiosti

210
Sääntöjä odotellessa.

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 66