Kuvat netissä.
http://rcnetti.wmhost.com/kuvapre.php?procar03Kuvien koottuja selityksiä:
Kuvarivi 1.Kuva 1: Ajajakokous. Miten monta Suomi-poikaa löydät kuvasta?
Kuva 2: Ajajakokous. Toimitsijat erottuivat kisan ajan valkoisista kerhopaidoistaan.
Kuva 3: Modified-voittaja Andreas Myrberg
Kuva 4: Kuuman alkuerän autot
Kuvarivi 2.Kuva 1: Toiseksi kuumimman alkuerän autot
Kuva 2: Neljänneksi kuumimman alkuerän autot
Kuvarivi 3.Kuva 3: Myrbergin perhe tykkäsi pelata erien välillä Christerillä koripalloa
Kuva 4: Christer pokkaa pokaalinsa
Kuvarivi 4.Kuva 1: Ilmoitustaulu. Mikä järjestys!
Kuva 2: Huolto pelasi
Kuva 3: Katsastusasema
Kuva 4: Yleisöä. Huom. turva-aidat.
Kuvarivi 5.Kuva 1: Christerin ankkuri erän jälkeen. Yritystä ei ole puuttunut.
Kuva 2: Mattoautoluokan kuumin alkuerä
Kuva 3: Mattoautoluokan kuumimmat autot
Kuva 4: Myrbergin voittajaveljekset
Kuvarivi 6.Kuva 1: Ilman plakaattia ei kenenkään tarvinnut lähteä kotiin
Kuvat 2-4: Rata
Kuvarivi 7.Kuva 1: Jens Minne –stipendin saajat, á 500 SEK. Olisi myönnetty Suomi-pojillekin, kun oltaisiin muistettu anoa.
Kuva 2: Stock-nuorisoa (TJ-10)
Kuva 3: Tommi ajoi päivittäin kisapaikalle Tukholmasta. Vasta varikolla ehti rentoutua.
Kuva 4: TQ-paidat (Top Qualifier = nopein alkuerätulos)
Kuvarivi 8.Kuva 1: Rosan värisiä TQ-paitoja ei kukaan suostunut laittamaan päälleen. Ensi vuonna kuulemma pakotetaan.
Kuva 2: Modified A-finaali
Kuva 3: Modified A-finaalin autot. Nostajilla oli oma työasunsa.
Kuva 3: Modified voittajat
Kuvarivi 9.Kuva 1: Modified C-finaali
Kuva 2: Tuloslista 3. alkueräkierroksen jälkeen
Kuva 3: Varikolle näkyvä suuri on-line-tulostaulu
Kuva 4: Suomi-poikien leiriä
Kuvarivi 10.Kuva 1: Suomi-poikien leiriä