No niin, nyt sitten on keskimoottorinenkin ajettu sisään. Auton sain perjantaina, korin maalaus suoritettiin hätäiseen töiden jälkeen ja eikun tienpäälle Helsinkiä kohti ja siellä yöpyminen. Lauantaina Turkuun ja auto kiireellä kasaan reenipaikalla ja Sunnuntaina ankaraa kisaa. Enpä ole koskaan autoa niin hätäseen vetässy nippuun.. :lol:
Set up it:
Manuskan mukaiset säädöt taas laitoin, paitsi takaa linkki sisempää alas ja alhaalta iskari ulkona.
Iskarit etu UR45, takana UR40.
Kulmat takana camberia reilusti, ehkä n. -5 astetta (aiheutti ihmetystä mutta toimi..), edessä camber ja auraus nolla.
Korkeus takana aavistus vetarilinjasta alas, edessä tukivarsilinjasta aavistus alas.
Renkaat Minipin / Stagger
Ei punttia
Sähköt samat kuin aikaisemmin.
Varmasti paremmat setupit tähän joku guru vois keksiä, mutta noillakin Aan vika ruutuun ehti
Auto siis toimi hyvin ja vauhdissa sillä olis pysynyt, harmittaa vain sitten virheiden määrä Finaaleissa, jumboksi jäin. (Videolta varsinkin ekan finaalin ajo on suorastaan surkuhupaisaa katsottavaa)
Vahinkoraportti:
Reenipäivänä sain palikkaa rikki, 2x etu-ala-runkoa ja etulinkkien telin X 1. Iskarin E-klipsi X 1. (En ollut shimmanut niitä, mutta sitten shimmasin sen yhden
)
Mutta oli Turun ratakin kyllä aika armoton rankaisemaan virheistä, sen sai aika moni huomata. Onneksi Kisapäiväksi rata oli jo sen verran hanskassa ettei mitään tarvinnut rempata.
Keulan ruuvit joista oli aikaisemmin puhetta, laitoin 12mm pitkät ruuvit, kestivät hyvin eivätkä korkanneet.
Kuvat perään ja over and aut.
Edit. Huomasin että reilulla takarenkaan camberilla vetari ottaa diffin mutteriin kiinni jousituksen ollessa sisään painuneena. Eli reilua camberia käytettäessä pitää tarkistaa ettei näin käy.