Kiitokset kisojen järjestäjäporukoille ja kilpailijoille. Tässä kisojen tulokset (suluissa sijoitus alkuerien jälkeen, nimen perässä paras kierrosaika)
Minicars
1.(1.) Tuure Auranen 14,14
2.(2.) Jani Hovi 13,59
3.(3.) Jesse Kähkönen 15,60
4.(4.) Tommi Sampo 16,29
5.(5.) Joni Viljanen 15,30
M2-10
1.(2.) Petri "Pete" Ström 13,11
2.(1.) Matti Eskelinen 13,11
3.(4.) Teemu Rytsy 13,59
4.(3.) Tomi Mairue 13,40
5.(6.) Joni Minkkinen 14,49
6.(5.) Sami Salmela 14,88
7.(7.) Juho Viitamäki 14,77
8.(8.) Tommi Sampo 15,01
9.(9.) Matti Räsänen 15,82
10.(10.) Niko Bäckman 24,29
M4-10
1.(1.) Harri "Keppi" Kervola 12,81
2.(3.) Harri "Carpet King" Nyman 12,66
3.(4.) Jami Oksanen 12,88
4.(7.) Tomi Mairue 13,20
5.(6.) Jarno Siltanen 12,48
6.(5.) Jani Hovi 13,16
7.(2.) Matti Eskelinen 13,01
8.(10.) Karri Salmela 13,76
9.(9.) Marko Mikama 14,21
10.(8.) Henry Salmen 13,01
11.(11.) Mihail Tsistovski 14,87
Kisoissa kokeiltiin muutaman vuoden takaista F1:stä tuttua systeemiä A-finaalin lähtöpaikkojen selvittämiseksi. Kaikki finaaliin päässeet ajoivat yhden nopean kierroksen kelloa vastaan ja näiden kierrosaikojen mukaan järjestettiin autot kaikkiin kolmeen A-finaaliin. Eli viimeisenä finaaliin päässeellä oli mahdollisuus edelleen ajaa paalupaikasta. Kokeilu tuntui melkoisen mielenkiintoiselta, se ainakin sekotti pakkaa joidenkin kisailijoiden osalta.