Bajassa on kunnon iskarit, suojatut rattaat, kunnon diffi etc etc.
FG:ssä ei mitään edellämainituista.
Itsehän valintasi teet....
Bajan vakioiskarit ja vakio diffitoteutus on mielestäni vähän heikkoa tekoa. Iskarivarret lakkas katkeilemasta/vääntymästä ku tilasin PhatDadin iskarit ja sitte Vertigon lukko diffin tilalle, niin lakkas sekin systeemi reistailemasta. Diffin päälle saisi myös semmosen alumiinisen kuoren, mikä estää muovikuoren muljuamisen -> öljyt pysyy paremmin sisällä. Päädyin ite vaan tohon lukkoon. Rattaiden suojaus on vakiona ok. Ja spurrin ku vaihtaa teräksiseen, ni sitäkään ei tarvii enää ajatella. Muutenhan Bajasta ei tunnu kovin helpolla hajoavan mitään vaikka se menis voltteja useammankin :) Vakio takarenkaat on kelvottomat kestävyyden suhteen. Etuhexien kiinitykseen tehtiin taannoin kaverin kanssa oma patentti niin etupyörät ei oo sen jälkeen irtoillu itekseen.
No, omalla Bajalla on tykitelty lähinnä isolla hiekkamontulla, jossa tulee vähän kaikenlaista eteen ja lähes aina urku auki. Röykkynen maasto on aika rankka rakenteille kun vauhdit on usein jotain 60-70km/h. Hitaammassa rata-ajossa ei oo noi voimansiirto- ja pyörätuentasysteemitkään ehkä niin kovilla.
Hyppimällä on saatu rikottua lähinnä vakioiskareiden varsia.