Kirjoittaja Aihe: Bensa-autot  (Luettu 1085880 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa RocknRoll

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1710 : 14.11.08 - klo: 14.50 »
Do diin , baja ss tilattu briteist ja hintaa 697 euroo, ja viäl joku sanoo notta kannattaa ostaa Suomesta  :afro:

Poissa SamiHi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1711 : 14.11.08 - klo: 15.16 »
On kyllä edullinen!
LRP Shark FT | Schumacher Cougar SV | Mini Z
www.speedparty.com | www.cosworthrsclub.com | JoeUa

Poissa Rc-rälläri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1712 : 14.11.08 - klo: 16.00 »
Onkos tosa sun hinnasa radiolaitteet mukana???
CEN GST 7.7 - FG Baja 2wd

Poissa Wizu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1713 : 14.11.08 - klo: 17.00 »
Do diin , baja ss tilattu briteist ja hintaa 697 euroo, ja viäl joku sanoo notta kannattaa ostaa Suomesta  :afro:

Laitas linkkiä.


Poissa RocknRoll

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1714 : 14.11.08 - klo: 17.42 »
No ei nyt sentään, ihan  auto tohon hintaan, tilasin tosin radion , kaasulle servon ym tavaraa samalla.
 Niin ja paikkahan oli http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=28731

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1715 : 14.11.08 - klo: 20.45 »
Ja postikulut?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1716 : 14.11.08 - klo: 20.47 »
Jep, jos tuossa hinnassa ei oo posteja (luultavasti?), niin nousee hinta jonkun verra+tulli+alv. Jos tuo hinta on ilman nuita.
|HN X2|Slash|

Poissa Hyper

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1717 : 14.11.08 - klo: 21.18 »
Jep, jos tuossa hinnassa ei oo posteja (luultavasti?), niin nousee hinta jonkun verra+tulli+alv. Jos tuo hinta on ilman nuita.

Tulli+alvi jos tilaa briteistä? Niin.

Poissa atarauskis

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1718 : 14.11.08 - klo: 21.24 »
Mitä väliä sillä on mistä tilaa,jos Suomen maahantuoja ei pysty pitämään tavaraa varastossa,vaan tyytyy myymään EI oota :angry:
BC5 2wd cup mestari 2015 / Rc Jokkis Suomenmestari 2016 / 2022

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1719 : 14.11.08 - klo: 21.46 »
Hintoja tässä selviteltiin, tilausmaa tullut jo selville.

Kun vaikuttaa että jotain oleellista, kuten postikulut on jäänyt pois...

Tullia ja alviahan ei briteistä tilatessa tartte maksaa, koulussa varmaan jossain vaiheessa käsitelty Euroopan Unionia ja sen jäsenmaita...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1720 : 14.11.08 - klo: 21.53 »
Aha, kiitos selvennyksestä.
Ei oo paljoo kokemusta ulkomailta tilaamisesta ja luulin et joka kolkasta tulee.
Eihän sillä mitään väliä oo joo.
|HN X2|Slash|

Poissa RocknRoll

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1721 : 14.11.08 - klo: 21.59 »
- HPI Hump Pack Receiver Pack (6V 3000Mah)
- Ansmann Racing Powerjack 4-8 Charger
- HPI Baja 5B SS Buggy Kit                 
- Spektrum DX3S 3CH DSM Telemetry Combo   
- Hitec 645 MG BB Servo                   
- M-troniks Micro Failsafe                 
- Hitec Switch Harness With RX Charger Cor
+ postikulut
Yhteensä 1034 euroa ja jos oikein olen asiat ymmärtäny niin briteistä tilatessa ei mene tulleja eikä alveja, ainakaan koskaan aikaisemmin mitään mennyt vai ovatko asiat muuttuneet.

Siinä koko tilaus, että siihen malliin. Jenkeist tilasin hieman suojia iskareihi, ilmanputsarii , vetostarttii, laakereit, kytkimee vähä parannusta ja muuta pientä mutta se on asia erikseen.

Aikaista joulua odotellessa  :cheesy:



Poissa Rc-rälläri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1722 : 16.11.08 - klo: 18.49 »
Onko nuo FS racingin pelit hyviä ja tehokkaita ainaki tosi halvalla irtoo täältähttp://boystoys.x.neutech.fi/autot/bensa.btc
CEN GST 7.7 - FG Baja 2wd

janitor

  • Vieras
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1723 : 16.11.08 - klo: 19.26 »
Hinta on ainakin todella kilpailukykyinen. Tekninen toteutus on näkemieni kuvien perusteella lainattu MCD:ltä. Kokemusta ei ole FS:stä, mutta MCD:stä runsaasti, joten varmasti tuollainen takapiharälläykseen on passeli hankinta. Jos bensa-auton hankinta kuumottaa, niin tuon halvemmalla tuskin uutta nelivetoa saat. Kiinakopiohan se on.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1724 : 17.11.08 - klo: 20.43 »
Uskon että auton hinta rahteineen Briteistä ei paljoakaan eroa Hobbylinnan hintaan kun ottaa puhelimen käteen ja kertoo asiansa Hobbylinnaan. Varmasti sieltäkin on mahdollista saada alennusta.

Mun mielestä toi Baja SS on hyvä auto suoraan laatikosta. Mukana tuleva tehoputkikin on todella tehokas ja pieni kokoinen.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa SamiHi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1725 : 17.11.08 - klo: 23.10 »
Mukana tuleva tehoputkikin on todella tehokas ja pieni kokoinen.

Sulatin kaks, vaihdoin dominatoriin :lol:
LRP Shark FT | Schumacher Cougar SV | Mini Z
www.speedparty.com | www.cosworthrsclub.com | JoeUa

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1726 : 18.11.08 - klo: 20.38 »
Uskon että auton hinta rahteineen Briteistä ei paljoakaan eroa Hobbylinnan hintaan kun ottaa puhelimen käteen ja kertoo asiansa Hobbylinnaan. Varmasti sieltäkin on mahdollista saada alennusta.

Mun mielestä toi Baja SS on hyvä auto suoraan laatikosta. Mukana tuleva tehoputkikin on todella tehokas ja pieni kokoinen.

Itse olin aikoinani tilaamassa kaksi Bajaa yhdessä veljeni kanssa. No soitin Hobbylinnaan ja tarjosivat kaksi ss:ää yhteishintaan Kaksituhatta egee eli tinkasivat viskymppiä per auto. veli päätti unohtaa koko jutun ja mie tilasin tuolta uk:sta hintaan 800+postikulut 60 egee. Nykyään tuon auton saa näköjään vielä halvemmalla :grin:
« Viimeksi muokattu: 18.11.08 - klo: 20.42 kirjoittanut MIKKELSONNI »
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1727 : 20.11.08 - klo: 15.05 »
oon ajatellut hommata jossain vaiheessa bensa auton ja se olisi mun eka sellanen aiemmin on ajeltu nitroilla ja sähköllä. noita oon katellut:

http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=21_89&products_id=1398
toka vaihtoehto:
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=21_89&products_id=656

kumpihan olisi parempi ekaks? ajattelin lähinnä sellasta joka menee hyvin crossi radalla ja hiekkamontuailla.. ja jos joillakin on kokemuksia niin antakaas kummastakin autosta palautetta :roll: ja voin myös ostaa käytettyjä!!
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1728 : 20.11.08 - klo: 15.35 »
oon ajatellut hommata jossain vaiheessa bensa auton ja se olisi mun eka sellanen aiemmin on ajeltu nitroilla ja sähköllä. noita oon katellut:

http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=21_89&products_id=1398
toka vaihtoehto:
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=21_89&products_id=656

kumpihan olisi parempi ekaks? ajattelin lähinnä sellasta joka menee hyvin crossi radalla ja hiekkamontuailla.. ja jos joillakin on kokemuksia niin antakaas kummastakin autosta palautetta :roll: ja voin myös ostaa käytettyjä!!


Sinuna unohtaisin kummankin noista ja ostaisin HPI:n Baja ss:n. Mut jokainen tekee niinkuin parhaaks näkee.
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1729 : 20.11.08 - klo: 16.11 »
Jep, itellä ollu kaks Fg:tä ( yks on vieläkin bajan rinnalla).
Tietenkin bajan iskunvaimennus toimii paremmin, mutta tuossa race mallissa paremmat iskarit (oli omassa marderissa), silti bajassa paremmat vissiinkin. Tietty kun vähän modailee, eli ehtii sopivat öljyt ja sitä rataa saa paremmaksi.

Marderi helpompi hallittava kun monsteri (itsellä monster truck), se riippuu kummasta tykkää, enemmän maastosta, vai enemmän tasasemmasta.

Hyvin tuo marderi kesti minulla, sun päätettävä kumman haluut.
Ei tuo marderi huono auto ollut!
Ei myöskään bajakaan ole.
|HN X2|Slash|

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1730 : 20.11.08 - klo: 18.38 »
elikkä nuosta minun vaihtoehdoista marder on parempi ekaksi bensa vehkeeksi? baja en osta koska haluan 1/6 koko luokan auton.
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa Rc-rälläri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1731 : 20.11.08 - klo: 21.36 »
Marderin olen itte aatellu ostaa täältä http://www.rc-car-online-shop.de/lshop,showrub,1812,d,1227209669-1812,autos.fg,,,,.htm tavalline marderikin maksaa rtr pakettina siellä alle 700 e
CEN GST 7.7 - FG Baja 2wd

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1732 : 20.11.08 - klo: 22.19 »
elikkä nuosta minun vaihtoehdoista marder on parempi ekaksi bensa vehkeeksi? baja en osta koska haluan 1/6 koko luokan auton.

Yhdyn Mikkelsonniin. Miksi haluat pienemmän auton kuin HPI Baja?
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1733 : 20.11.08 - klo: 22.31 »
Uskon että auton hinta rahteineen Briteistä ei paljoakaan eroa Hobbylinnan hintaan kun ottaa puhelimen käteen ja kertoo asiansa Hobbylinnaan. Varmasti sieltäkin on mahdollista saada alennusta.

Mun mielestä toi Baja SS on hyvä auto suoraan laatikosta. Mukana tuleva tehoputkikin on todella tehokas ja pieni kokoinen.

Itse olin aikoinani tilaamassa kaksi Bajaa yhdessä veljeni kanssa. No soitin Hobbylinnaan ja tarjosivat kaksi ss:ää yhteishintaan Kaksituhatta egee eli tinkasivat viskymppiä per auto. veli päätti unohtaa koko jutun ja mie tilasin tuolta uk:sta hintaan 800+postikulut 60 egee. Nykyään tuon auton saa näköjään vielä halvemmalla :grin:

Kuin itse olin tuolla töissä meillä oli EUROOPAN halvimmat hinnat noissa autoissa  :wink:
sitten kuin ajattelet että on se takuu homma viellä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1734 : 21.11.08 - klo: 09.47 »
Uskon että auton hinta rahteineen Briteistä ei paljoakaan eroa Hobbylinnan hintaan kun ottaa puhelimen käteen ja kertoo asiansa Hobbylinnaan. Varmasti sieltäkin on mahdollista saada alennusta.

Mun mielestä toi Baja SS on hyvä auto suoraan laatikosta. Mukana tuleva tehoputkikin on todella tehokas ja pieni kokoinen.

Itse olin aikoinani tilaamassa kaksi Bajaa yhdessä veljeni kanssa. No soitin Hobbylinnaan ja tarjosivat kaksi ss:ää yhteishintaan Kaksituhatta egee eli tinkasivat viskymppiä per auto. veli päätti unohtaa koko jutun ja mie tilasin tuolta uk:sta hintaan 800+postikulut 60 egee. Nykyään tuon auton saa näköjään vielä halvemmalla :grin:

Kuin itse olin tuolla töissä meillä oli EUROOPAN halvimmat hinnat noissa autoissa  :wink:
sitten kuin ajattelet että on se takuu homma viellä.
Jerzi

No ajankohta oli hieman ennen juhannusta eikä teillä varmasti ollut euroopan halvimmat hinnat! edes kaksi autoa tilaamalla ei päässyt lähellekkään uk:ta.et otahan se Dementtia lääke joka pävä :cheesy:!
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1735 : 21.11.08 - klo: 12.17 »
elikkä nuosta minun vaihtoehdoista marder on parempi ekaksi bensa vehkeeksi? baja en osta koska haluan 1/6 koko luokan auton.

Yhdyn Mikkelsonniin. Miksi haluat pienemmän auton kuin HPI Baja?


en tykkää sen takia bajasta kun se on niin pitkä ja kapea auto..
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1736 : 21.11.08 - klo: 14.11 »
Ajettavuusko ei merkkaa mitään :shock: Auton raideväliä voi toki leventää, jolloin ajettavuus paranne vielä entisestään :wink:

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1737 : 21.11.08 - klo: 15.31 »
Muistan kun vastaava keskustelu oli noin vuosi takaperin...foorumilla pyörivä jamppa oli ostamassa bensa vehettä, bajaa suositeltiin mutta oli kuulemma liian pitkä, osti marderin ja juuri äskettäin vaihto bajaan...  :wink:  ..eli osta vaan suoraan auto joka on tätä päivää eikä 15 vuotta vanha malli.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1738 : 21.11.08 - klo: 15.34 »
Jep jep, osta vaan se baja suoraan. Ajettavuus on siinä autossa kohdallaan.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1739 : 21.11.08 - klo: 17.57 »
en ole ostamassa bajaa, koska pyörin vesivehmaan radalla ja siellä ei jossakin kohissa oikein pysty sillä kunnolla ajamaan, pittudensa takia.
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!