Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - repo

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / Polttoaineista?
« : 08.03.04 - klo: 18.22 »
Myö ajeltiin viime kesä ensin 16% (oliko?) Cool Powerilla, kivaa kamaa siitä syystä, ettei haise pahalle eikä sotke.

Sain sitten sopivasti model technicsin 25% helikopterilöpöä. Siihen piti sekoittaa 4% risiiniä. Tuolla sopallahan RX työntää kyllä aika lailla, mutta sotku on kamala. Model technicsiä tuli siis siitä vuorikadulta Helsingin ytimestä, mikä kiska nimeltään lienekään.

Model technics rikkoi samantien 5-lämpöarvon tulpan, nyt tuo kasi on kestänyt puoli gallonaa suditella. Cool Poweri toimi kivasti vitosen tulpalla. Lähti inansa iisimmin käyntiin ja kävi varmemmin tyhjää.

Vaihdan takaisin cool poweriin heti, kun tuo model techincs on loppu. Tehoa RX:ssä on (miulle) liikaa jokatapauksessa, joten 16% polttoaine riittää paremmin kuin hyvin.

2
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 01.03.04 - klo: 19.58 »
Pakko mainita vielä tässä Superikeskustelussa, että tuntuvat nuo muut olevat hanakoita keskeyttämään teknisiin vikoihin, kun SuperKyösti mennä puuskuttaa sotaratsun varmuudella.

Tuo "hieman" liukas alusta kun tuppaa viemään ajolinjat ajoittain hieman leveiksi...

Kyosho ei ole ihan pikku tälleistä ollut moksiskaan, kun esim tuo Schumacher tuntuu purkautuvan pikku pususta.

Otatko Mika haasteen vastaan? Tämä viikko aikaa tulla näyttämään miten uusi upea HPI pärjää omaa vanhaa höyrykonettasi vastaan.

3
Polttisautot / talvidriftailua Tikkurilassa
« : 29.02.04 - klo: 22.19 »
Editoin pikkusen otsikkoa.

Kyllä tuo aika pieni rata on tuollaselle autolle, mutta kesää odotellessa kelpasi enemmän kuin hyvin paremman puutteessa.

Lisäksi oma rata = omat säännöt = ei sääntöjä. :D

4
Polttisautot / talvidriftailua Tikkurilassa
« : 29.02.04 - klo: 21.32 »
Sattuipa tilaisuus, että järjestyi työmaalle 500 neliömetriä vapaata lattiatilaa...

Ystäväni tuli käymään korjaamollani, piti Schumacheri saada säätöihin ja kaasuteltua sisäänajo. Ikäänkuin minä noista jotakin ymmärtäisin, mitä nyt sen vähän, mitä omalla SuperKyöstillä vähän suditellut. Itse olen siis keskittynyt noiden isompien autojen ruuvailuun.

Siinä sitten käyteltiin schumacheria, kaveri ajeli p*skarinkiä pölyisellä lattialla. Liukasta oli. Mutta ihmeen hauskaa.

Pian siinä sitten lakaistiin pölyiselle betonille ajouraa. Ajouran merkkaamiseksi lattialle viriteltiin keiloja, vaaralliset kohteet pehmustettiin pahvilaatikoilla, SuperKyösti elvytettiin naftaliinista, soitettiin vielä yksi harrastaja paikalle. TS. Karkasi mopo lapasesta.

Valitettavasti oma pikku sisäratamme valjastetaan isommille autoille ihan tässä lähiaikoina, mutta saattaahan tuossa käydä niin, että ennen sitä vielä nitro käryää toisenakin päivänä täällä...

Pitänee puuhata paikalle videokamera, ajolinjat ovat betonilla tuollaisella kisapelillä jokseenkin sensaationhakuisia, saisi aikaiseksi näyttävää videomateriaalia...

Niinjoo, ajelen siis Mikan vanhalla Kyöstillä, sopii drifting-tyyliseen ajeluun jopa minunlaiseni hienomotorisesti rajoittuneen aloittelijan käsittelyssä.

Tälläistä täällä asvaltin kuivumista odotellessa...

Sivuja: [1]