Tuosta kun aikaisemmin tuli puhetta Infernon modaamisesta Rallyksi, niin ei niissä ole muuta eroa, kuin vetoakselit ovat rallyssa vähän lyhyemmät, ja iskarit/ jouset samoin hieman lyhyemmät, pOINTER voi tarkentaa, kun sillä on molemmat autot siinä, mutta ei niissä mielestäni oo muuta eroa.
Itselläni tällä hetkellä vastaava projekti menossa...
Ei tarvitse hommata kuin:
Koritapit, Puskuri, puskurin ja takakoritappien pidikkeet, kori 280mmWB, renkaat ja vanteet.
En ruvennut hommaamaan lyhyempiä vetoniveliä, enkä jousia, koska leveys tuo vakautta, tosin löysemmät jouset syö sen leveyden tuoman hyödyn aika hyvin.
Ja sitten pysyy se idea, että auto on helppo ja nopea kenttäoloissa vaihtaa toiseksi, senkun vaihtaa renkaat, ja ruuvaa koritapit pois ja niiden tilalle buggyn takaspoilerin ja toisinpäin.
Kaikki löytyy Towerista, hintaa kertyy 102,33$ Tietenkin halvemmat vanteet ja renkaat, niin hinta tippuu aika paljon.
Joku tietenkin kysyy että mitä ideaa modata auto joksikin muuksi.
- Tulee halvemmaksi kuin hommata kaksi autoa.
- Jos autossa on jo viripilliä ja uutta mottia jne. niin tulee vielä halvemmaksi, kun sitten periaatteessa "kummassakin" autossa on samat viriosat.
Astetta kovemmat ostaa vielä monsterin renkaat ja jonkun sopivan pienen korin joka pysyy renkaiden sisäpuolella, niin sitten on jonkinnäköineh hybridi jolla pääsee vähän pidemmälle pois tieltä kuin mitä buggyllä pääsee.