Joo moottorina on Plettenberg Maxximum 1800W "isolohko" jos sähkömoottoreista moista nimitystä voisi käyttää (Noitahan "tarjotaan" E-Maxxiinkin kaksin kappalein jos ei muutoin kulje :mrgreen: )....
Äkäinen varmaan siksi koska harjattomissa täysi vääntömomentti on heti saatavilla kun moottori vain pyörähtää, itse asiassa vääntömomentti
laskee tasaisesti kierrosten lisääntyessä.
Sen takia monasti vetarit esim "napusuu" poikki harjattomilla, vaikka samaiset kestäisivätkin polttiksessa (E/T-Maxxin MIP teräsvetarit esim, alkuperäisetkin menee harjattomalla kierteelle).
Hyvinhän tuo "kyösti" kulkee, tarvitsisi vain yhden tai kaksi vaihdetta lisää (Niitähän ei vain polttiscrossareissa taida olla)........ :lol:
EDIT. Eipäs moottori ollutkaan Plettenbergin "isolohko", siis vain 1000W malli (Se "isolohko" on Big Maxximum).
Hmm.... mitenkähän to menisi Big Maxximumilla?
Muu edellä pitääkin paikkansa......