Toinen loppusuoralla ollut rengas oli TakeOff RP-24. TakeOff RP-24 oli ns. Pro-kuskien suosikki, mutta renkaan kuluminen oli siinä määrin suurta, että yhden rengaskerran luokat (TSS ja lähinnä TSP) olisivat hyvin mahdollisesti joutuneet ongelmiin renkaiden kanssa "oikeissa" olosuhteissa. Suorituskykyero verrattuna LRP:hen oli niin pieni, ja kun huomioidaan vielä LRP:n paremmin renkaan elinkaaren aikana säilyvä vauhti, että emme kokeneet järkeväksi riskeerata renkaan liian nopean kulumisen kanssa. Lisäksi rengas on tyypiltään aivan uusi ja testirenkaissa oli joitain "lapsentauteja".
Aiemmin karsitut renkaat olivat.
TakeOFF RP-30
Syy: Ei kovuusmerkintöjä renkaassa, joten tunnistaminen verrattuna RP-24 verrattuna mahdotonta. Lisäksi näitä oli saatavilla liian myöhään.
Powers PJ-22
Syy: Kului asfaltilla totaalisen puhki 4:ssä akullisella, silti hitaampi kuin LRP tai RP-24.
Powers PJ-27
Syy: Ei kovuusmerkintöjä renkaassa.