Kirjoittaja Aihe: Turnigy CAR 60 v2.2  (Luettu 1696 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ESC

  • Jäsen
    • Profiili
Turnigy CAR 60 v2.2
« : 09.06.11 - klo: 12.09 »
Moi.

En osaa säätää tuota.

Olen juottanut liittimet. Sähköt menee päälle. Kääntyvyydessä ei mitään vikaa. Moottori ja lähetin nyt vaikuttaa syyllisiltä.

Teenkö säädön oikein? Painan set nappia ensin ja sitten laitan virrat päälle. Sitten irroitan set napista heti, kun punainen valo alkaa vilkkumaan. Tämän jälkeen painan set nappia niin valo välähtää kerran ja en koske liipaisimeen. Painan set nappia ja valo välähtää kaksi kertaa ja laitan eteenpäin pohjaan. Painan vielä kolmannen kerran ja valo vilkkuu kolme kertaa ja laitan täydet pakit päälle sitten vain irroitan. Kohta moottori alkaa ulvoa, mutta olen saanut sen pysähtymään säätämällä lähettimen yhtä nuppia.

Sitten kun olen saanut homman jollain tavalla pelittämään niin, kun painan kaasua niin moottori ei lainkaan näytä pyörivän hiljaa vaan menee melkein heti täysille. Toiseen suuntaan ei näytä toimivan lainkaan eli pakki.

Voi olla että juuri tuon pakin juotos kusee tai jotain muuta. Vaikuttaa hyvin vaikealta.

Onko vinkkejä, että mistä kannattaa lähteä nyt vikaa etsimään?

Poissa ESC

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Turnigy CAR 60 v2.2
« Vastaus #1 : 09.06.11 - klo: 12.17 »
Moottori osaa kyllä pitää ne piippaukset aivan normaalisti, kun se hiukan liikahtelee siinä lähettimen säätämisen aikana.

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Turnigy CAR 60 v2.2
« Vastaus #2 : 09.06.11 - klo: 12.26 »
kokeileppa näin
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa ESC

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Turnigy CAR 60 v2.2
« Vastaus #3 : 09.06.11 - klo: 13.15 »
Kiitos selvistä ohjeista. Nyt näyttää toimivan ja toivottavasti pysyy tuollaisena.

Huomasin, että täydet eteenpäin laittoi vihreät valot esc:stä ja muutenkin täydet vauhdit, mutta pakissa huomasin sellaisen asian, että ei pyörinyt niin lujaa ja valo pysyi kokoajan punaisella.

Lähetin on tuo hk-gt2. Akkuna autossa käyttelin tuollaista orionin 4500 mah 8,4V. Täytyy tuolla 3s 3900mah 11V lipolla kokeilla kanssa.