Mulla on myös tuollainen Inferno ja toisena autona Honkkarin truggy OS V-specillä. Kun noita kahta moottoria vertaa, niin jotenkin näppituntuma on se että tuota Kyshoa saa ruuvailla aina, kun autolla lähtee ajamaan. Eli jos kone toimi eilen ok, niin tänään se ei ole alkuunkaan säädöissä. OS v-spec taas laulaa samoilla säädöillä kerrasta toiseen... Toki sekin varmaan kaipaisi enemmän säätöä, jos sen viimeisenkin potkun haluaisi siitä ulos. Mutta mun tarpeisiin toimii siis noinkin vallan mainiosti.
Kyoshon pakettiradiossa ei ole epa-säätöä. Mulla ainakin näyttää menevän nyt niin, että
jos kaasutrimmi on ihan kiinni, niin silloin luisti ei aukea täyskaasulla ihan kokonaan. Voi olla tuokin osa selityksenä mun kohtaamiin säätömurheisiin. Täytyy koittaa seuraavaksi katsoa, että luisti aukeaa kaikissa tilanteissa loppuun saakka.