Nonni.. tänään kävin sitten testaamassa.. Ei kyl auttanu se laakerin uusiminen ja kaasarin tiivistys mitään :S perusasetuksilla ei saa kunnolla käymään ja on aivan liian köyhällä. pääneula on nyt jotain 6 kieppiä auki ja alaneula kanssa tosipaljon auki... Nyt tulee vaan jälkikaasua mutta pörrää sentään joka kierroksella... ja läämöt on siinä 140 paikkeilla pahimmillan reilusti ylikin koska kone alkaa lämmetessään käymään todella laihalla. Myös käynnistys ongelmia oli vaikka muille jakaa. tänään meni rikki 2 vetarin narua ja se jousi sieltä sisältä... kuumana ei oo toivookaan saada käymään ja kylmänä jotenkin.. Mutta sittenkun se lähtee niin se sammuu heti ku antaa kaasua..
BTW: Kädessä on 2 rakkoa ja tyhjensin 6 akkua hehkutukseen.
Voiko enään vastenmielisemmäksi koneen säätö tulla
EDIT: jartsa teit pienen möykyn siihen sylinterin koloon niin nyt se kansi ei istu kunnolla ja vuotaa vaikka sitä kuinka kiristäis... Voiko se vaikuttaa pahasti käymiseen?