Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Ghostman_132

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9
121
Traxxas / Traxxas Revo
« : 13.06.06 - klo: 22.20 »
No minulla meni yksi rikki. Se meni itsestään ilmeisesti oikosulkuun ja poltti samalla vastaanottimen.
Kyllähän se tehokas ja nopea on hintaansa nähden mutta laatu ei ole pomminvarmaa ;)

122
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 09.03.06 - klo: 17.00 »
No on tässäkin ihan ookoo vehje :P Tosin toi on kyl t-maxxi :(

123
Traxxas / Traxxas Revo
« : 14.01.06 - klo: 13.56 »
Muista että jos olet säätänyt sitä vaihdetta ihan liian aikaseen niin se kakkonen paukahtaa päälle jo ennenku edes oletat sen menevän päälle. eli ihan kävelyvauhdissa tai jopa hiljasemmassa...  :wink: Eikä sitä vaihtoa huomaa kun kytkin luistaa vielä niin paljon.

124
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Joo ja juokaa aamulla sitä rasvatonta maitoa, niin lähtee paremmin. Suosittelen myös lämpimästi pinkkiä nokkamukia sen nauttimiseen.

Kyllä on käyttäjässä vikaa jos ei kone siihen tarkoitetulla polttoaineella lähde.

Lämmitä kuumailmapuhaltimella / föönillä, löysää hieman tulppaa, ryypytä sopivasti ja mylly käyntiin. Sitten kun hörähtää, niin tulppa kiinni.

Talvella koneen sisäänajaminen ei ehkä ole idea parhaasta päästä, mutta onhan sekin toki ymmärrettävää että ajamaan pitäisi päästä.


Joo housuissas sulla on vika jos ei lähe käymään... :) Kyllä vanhat kyöstin koneet oli aika ketusta saada käyntiin 20c pakkasella... Älkääkä ny tosta miun talviajostani alkako riehuun. tuolla on yksi threadi mennyt jo ihan tarpeeksi siihen. Niin ja eipähän tarttenu käsiään rakoille vedellä...

125
Niin ja jos ei millään meinaa lähteä kone käymään, niin zippo bensa auttaa mukavasti. Sitä kaataa vaan kaasarin kurkusta alas, niin kyllä hörähtää käymään ;) En tie sitten, että kuinka hyvästä se on koneelle, mutta lähteepähän käymään kumminkin  :lol:

126
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 25.12.05 - klo: 13.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Levis"
JEE! Savut tuli ulos! Just heräsin ja menin parvekkeelle testaamaan autoa... Käyntiinhän se lähti. Hieman vähemmän ryypytystä nin lähti heti. Oikeastaan säikähdin kun se starttasi, aika pahaa ääntä se pitää! En ole ennen kuullut noita livenä. Ilmeisesti se laakeri kuivui sitten yön aikana?
Jostain syystä se pyrki eteenpäin kokoajan, ehkä tuo luisti jäi auki hieman kun sitä käsin vetelin?


Ootappa ku pääset tallaan kaasun pohjaan niin sit se vasta ääntä pitää ;)
Ja jos sulla on S-25 kone niin ihellä oli aluksi ongelmaa kaasarin kanssa. Se luisti jymähti aina kiinni ku kone lämpesi. Oli sen verran tiukka että lämpölaajenemisen takia hirtti kiinni. Onko muilla ollu samaa ongelmaa kyseisen koneen kanssa?

127
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 25.12.05 - klo: 10.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Lainaus käyttäjältä: "Tumphu"
voisko kuumuudella olla asiaa?
Muuten ei varmaan mutta kuumana kampiakseli laajenee hiukan, eli jos oneway on kulunut niin se saattaa luistaa ensin, mutta kun kerran saa auton käyntiin ja lämöiseksi niin sitten pitää... (kokemusta on)


Joo ihellä on kanssa kokemuksia tosta asiasta. Ja voit olla kyl ihan oikeessa tumphu ton laakerin suhteen. Sen verran hyviä fakta tietoja tuli sieltä et pakko uskoo sinua :D
Mutta toi traxxin laakeri on minulla kyl huonompi. Minulla se kesti 5 käynnistys kertaa kun hpi:n oma kesti noin 20 käynnistystä. Voipi olla että toi minun traxxin laakeri oli joku maanantai kappalekkin. :roll:

EDIT: Niin ja ei muuten kannata putsata niitä käynnistimen laakereita millään öljyäpoistavalla aineella. oon kerran tehnyt niin ja leikkasi se laakeri heti kiinnni siihen akseliin :D ei lähteny kirveelläkään auki. Mutta eipähän sen jälkeen enään luistanu :D Oli vaan käynnistys vaikeeta ku piti vetästä roto sillai nopeesti pois ettei se sammuta konetta. Mutta kyllä se sitten ajamalla lähti irti :P

128
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 25.12.05 - klo: 01.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Tumphu"
Lainaus käyttäjältä: "Ghostman_132"
On se kumma ku käynnistimen yksisuuntaislaakeri menee aina rikki ja vaihdelaatikon ykkösvaihteen yksisuuntaislaakeri kestää mitä vaan :S Miksi ihmeessä ei siis käytettäisi samoja laakereita ;)


Johtunee varmaan siitä että ykkösen laakeri ei ns. "pätkäse" koska kytkin on kitkakäytöinen keskipakoiskytkin, ni se aina luistaa vähän ennen kuin lähtee pyörimään (joskin hyvin vähän ku vetää hanat kaakkoon mutta silti), myöskin se että hanat kaakkoon vetäessä lähtee sutimaan eli voima purkautuu kunnolla ei jää täysin laakerin rasitukselle. Ja käynnistyksessä yksisuuntalaakeri taas ottaa koneen puristukset vastaan raakana, ei ole mitään mikä luistaisi. Eli kone pyörii TAI laakeri luistaa.

EDIT: Olis kyl voinu pistää nääki samaan... Koitan muistaa seuraaval kerral...


No mutta kyllä se silti minusta kestää enemmän. ajatteles jos tulee kaasu pohjassa hypystä maahan niin kyllä varmasti repäsee enemmän ja menee yleensä diffit ennemmin p*skaks ku se laakeri. Et kyl se miusta enemmän kestää ku toi back platen laakeri... ;) Voipi olla että oon täysin väärässä. Mutta maalaisjärjellä ajatellen asia olisi näin...  :roll:

129
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 25.12.05 - klo: 00.28 »
On se kumma ku käynnistimen yksisuuntaislaakeri menee aina rikki ja vaihdelaatikon ykkösvaihteen yksisuuntaislaakeri kestää mitä vaan :S Miksi ihmeessä ei siis käytettäisi samoja laakereita ;)

130
Polttisautot / harjoitusmetodina ylitehokas auto?
« : 18.12.05 - klo: 19.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Niko"
Ai 41400 kiekkaa 27 Karatessa... Selvä se sitten on  :mrgreen:


No ei se ny oikeesti kierrä tommosia lukemia... mutta onhan se "lyhytiskunen" kone... Itellä kanssa se savagessa ja enemmän tehoo ku vakio s-25:ssa ja toki kiertääkin selvästi enemmän.

131
Polttisautot / Team Losi LST
« : 27.10.05 - klo: 22.20 »
Plaah... Lyöt vaan Kunnon 428cid Hemi blowerin kanssa siihen konepellin alle niin ei oo enään tehosta kiinni ;) Perä ja vaihteisto ei kyllä varmaan tykkäis mutta saahan niitä aina parempia ;) vaikkapa moparin oman kisa vaihteiston ja perän niin kyä lähtis ku sika makuulta :P

132
Polttisautot / T-Maxx vai Savage
« : 17.10.05 - klo: 16.49 »
Eikös auton ulkonäkö kiinnosta ketään? tai se miten auto on toteutettu? Ite ainakin noista kahesta autosta valittisin sen kumpi näyttää kiinnostavammalta kuin jonkun ajoajan takia... Noi kummatkin autot kun ovat todella hyviä ja riittävät kenelle vaan joka ei aja jossain maailman kupissa... :lol:

133
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 17.10.05 - klo: 15.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
juu ei siinä mitään, itekkin hommaisin uudet mutta mutta...
syyslomaa on vain viikko, ja jos mulla olis savage paloina niin kyllä olis hirveetä!!!! eli kyllä mäki kaivaisin vaikka kiven alta jotain tuonkokosta joka edes vähän pyörii :wink:

Taidampa tästä mennä ajelemaan :lol:


Niinpä... Sitäpaitti sehän on mun asia jaksanko nähdä vaivaa purkaa autoo uudestaa sitten uusille laakereilla :D Ja miusta se on kannatttavaa ku on tässä kuiteskin yksi viikko lomaa.. Eikä mulla oo ees parempaa tekemistä niin jos viittisit kaosti miun mielekseni lähettää pari laakeria :D Mua ei haittaa vaikka ne ei rullaa kunnolla.. kuhan niissä on kuulat sisällä :D

134
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 17.10.05 - klo: 13.18 »
Lainaus käyttäjältä: "kaosti"
Taitaa jtn sontaa olla kertynyt laakereihin, mutta ei ne ruosteessa sentään ole. Itselläni ei ole ollut ongelmia noitten muovisten diffikuppien kanssa sen jälkeen kun heitin conversion setit diffeihin. Meinasin itsekkin aluja ensin, mutta hinta oli suht kova verrattuna siihen mikä niitten kestävyys tulisi olemaan. Kyllähän se alumiinikin kuluu metalli metallia vasten tapahtuvassa mekaanisessa hankauksessa.


Voikko antaa tai myyä pari laakeria ku tommonen pieni kitka ei mua haittaa ;) ajamalla se lähtee :D
 Joo itekkään en olis sen takia niin mielelläni hankkinut alumiinisia muttaku noita muovisia saa jatkuvasti vaihtaa Eikä se vaihtaminen tosiaankaan oo mikään nopee homma tossa autossa...

135
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 17.10.05 - klo: 12.20 »
No nyt tuli quotemonsteri, mutta menkööt..

Eli ei muistaakseni mitään klappia ollut. Tais olla niin juntturassa ettei edes liikkuneet kunnolla.[/quote]

No Mää vähän pienensin.. :D Onko niissä sitten jotain hiekkaa vai onko ne sitten ihan ruosteen peitteessä? :S

136
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 17.10.05 - klo: 12.17 »
Ookko huomannu että se diffikopan muovi on tosi pehmeetä... Sen saa puristettua aika soikeeksi ihan sormin :D Ja sitten parin gallonan ajon jälkeen ne ristitapit ovat painaneet hirveet kolot sinne diffikoppaan. Nykyään onkin sitten alumiiniset kopat niin eipähän tuu semmosia kuoppia ihan heti :D

137
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 17.10.05 - klo: 11.58 »
Lainaus käyttäjältä: "kaosti"
Lainaus käyttäjältä: "Ghostman_132"
Joo ja löytyiskö keneltäkään noita B032 Laakereita joiden koko on 10x16x5. Eli ne jotka sijaitsevat kummallakin puolella tasauspyörästö koppaa... ku ei sitten mistään löydy... ei ees laakeri firmasta :( Ja hobbylinnaan tulee vasta 1.5 viikon päästä jolloin syyyslomakin on jo miulta ohi :S


Ei taida uusia olla ainakaan itselläni juuri nyt. Jotain käytettyjä joiden kunnosta ei hajuakaan.


No on varmasti parempia ku mulla :D Mulla niis on niin paljon väljyyttä että kohta paukkuu :( takaa meni jo ja ajattelin jos siirtäis eestä taakse mutta nekin on niin kuluneet että paukahtaa kohta... onko niissä siun laakereissa sivuttaisväljyyttä paljoki? Mulla pullahtaa ne pallot pihalle jos painaa vähän kovempaa... ja niihin ku menee aina hiekkaa sisään vaikka ovatkin muovisuojatut :(

138
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 17.10.05 - klo: 11.30 »
Joo ja löytyiskö keneltäkään noita B032 Laakereita joiden koko on 10x16x5. Eli ne jotka sijaitsevat kummallakin puolella tasauspyörästö koppaa... ku ei sitten mistään löydy... ei ees laakeri firmasta :( Ja hobbylinnaan tulee vasta 1.5 viikon päästä jolloin syyyslomakin on jo miulta ohi :S

139
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 05.10.05 - klo: 21.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"
Ei saakeli palaa hermot. Auto on ollut kuukauden ajamattomana yhen samperin startin takia. Yli kuukauden. Nyt kyllä huomenna leikkaan koulun sälekaihtimesta narun että saan startis pelaanmaan. Yritin rotottaa mutta ei pyörittänyt konetta jostain syystä. Viskasin senkin sitten tuonne nurkkaan takaisin mistä otinkin.


Heh. Itellä on semmosta narua minkä pitäis kestää 60kilon painoa :D Meni tänään vaan 4 kertaa katki ja 1 kerran jousi rikki... Pahimmillaan jäi alle kymmenen nykäsyn niin naru poikki ;) Alan pikkuhiljaa oleen täynnä tätä vetostarttia :D Mutta nyt se taas toimii.. ainakin vähän aikaa... No Roto onneksi tulee kuhan hobbylinnasta lähettävät sen ;)

140
Polttisautot / team infinity 27
« : 30.09.05 - klo: 20.48 »
Nonni.. tänään kävin sitten testaamassa.. Ei kyl auttanu se laakerin uusiminen ja kaasarin tiivistys mitään :S perusasetuksilla ei saa kunnolla käymään ja on aivan liian köyhällä. pääneula on nyt jotain 6 kieppiä auki ja alaneula kanssa tosipaljon auki... Nyt tulee vaan jälkikaasua mutta pörrää sentään joka kierroksella... ja läämöt on siinä 140 paikkeilla pahimmillan reilusti ylikin koska kone alkaa lämmetessään käymään todella laihalla. Myös käynnistys ongelmia oli vaikka muille jakaa. tänään meni rikki 2 vetarin narua ja se jousi sieltä sisältä... kuumana ei oo toivookaan saada käymään ja kylmänä jotenkin.. Mutta sittenkun se lähtee niin se sammuu heti ku antaa kaasua..
BTW: Kädessä on 2 rakkoa ja tyhjensin 6 akkua hehkutukseen.

Voiko enään vastenmielisemmäksi koneen säätö tulla  :cry:
EDIT: jartsa teit pienen möykyn siihen sylinterin koloon niin nyt se kansi ei istu kunnolla ja vuotaa vaikka sitä kuinka kiristäis... Voiko se vaikuttaa pahasti käymiseen?

141
Polttisautot / team infinity 27
« : 27.09.05 - klo: 11.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
kyllä ultiman kone poltti winderit ilman mitään valitusta, samoin savage on tehnyt tähän asti


Mitäköhän mää teen väärin ku aina on koneet mustana karstasta :D Ja kyllä noille kenkääkin on annettu. Mutta ei se musta karsta mihinkään lähe... Mitä Winderii käytät? Mulla tulee karstaa 16% ja 25%

142
Polttisautot / team infinity 27
« : 26.09.05 - klo: 20.55 »
Joo toi Sidewinder sisältää vähän rissaa...:P Sekö sen sitten tekee? Mutta miten jotkut muut rissa aineet ei jätä tommosta mustaa karstaa? :shock:  Oliko se sylinteri ja mäntä susta viel timmissä kunnossa?

Tosta vanhasta koneesta en saa ollenkaan sylinteriä pois ku se on niin karstan peitossa ettei lähe nippusiteillä irti...:?  Ne vaan katkee vaikka laittais useammankin nippusiteen sinne männän ja pakoaukon väliin... Millä sää otat noista moottoreista ne sylinteri putket pois? Onko sulla joku erityinen työkalu siihen?

Niin ja kiitos siitä huollosta  :)

143
Polttisautot / team infinity 27
« : 26.09.05 - klo: 16.53 »
Jokos oot Jartsa saanu sen miun koneen kunnostettua? Lähtikö sylinteri keposesti irti? Ku tohonkin koneeseen tuntuu kiertyvän jotain mustaa karstaa  :?

144
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 25.09.05 - klo: 22.39 »
Itellä oli SS 25 mallissa vakiona vahvennetut diffit...

145
Polttisautot / team infinity 27
« : 20.09.05 - klo: 15.53 »
joo kiitos tiedosta... täytyy JP:stä kysyä jahka se vaan vastais joskus mun postiin tosta Inffin koneen takuusta ton halkeaman takia...

Niin ja perus tiedot tosta moottorista näkee tästä sivulta
http://www.hardcore-racing.dk/shop/product_info.php?Infinity_27_RTR_4.43cc_P/S&products_id=215

146
Polttisautot / team infinity 27
« : 20.09.05 - klo: 14.51 »
Ite käytän O.S R5 tulppaa... Sillä toimii ihan ok eikä mene rikki... Mutta muuten koneessa on ollu ongelmia... Lohkoon on tullut murtuma joka ei ole itse aiheutettu. Myös etulaakeri vuotaa ja vetostartin akseli vuotaa... Miksi ne tekee ton vetostartin tollai että se pyörii kokoajan :S tulee todella nopeesti välystä siihen akselin ja takalevyn väliin ja sitten se vuotaa...

Tietääkö kukaan meniskö tohon minkään muun koneen kumisuojattu etulaakeri... ku noi metallisuojatut pukkaa vuotaan aika helposti...

147
Polttisautot / 3.5cc kone ja sen virittäminen..
« : 12.09.05 - klo: 23.42 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Dodii, olisit heti sanonu. Laita prikka tai pari takas, jos vaikka auttais.
Jotkut tosin väittää että ei kannattais pitkän käytön jälkeen yhtäkkiä
vaihtaa väkevämpään litkuun, mutta toiset sanoo ettei oo väliä??? :roll:


No ei se ny niin tarkkaa oo... toi konekkin on ollu jo jonkin aikaa väljä ja vuotaakin kun seula :D Mutta laitoinpahan sinne yhen prikan jos vaikka sais sen tämmösillä keleillä  käymään jopa oikeeseen suuntaan :D...

148
Polttisautot / 3.5cc kone ja sen virittäminen..
« : 12.09.05 - klo: 07.46 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "Ghostman_132"
menee nyt vähän ohi topicin mutta asiani liittyy kyl jotenkin aiheeseen... Eli kyseessä on team infinityn .27 kone... Ja ongelma on sellanen että kone lähtee kylmänä pyöriin väärään suuntaan... Oon laskenu kantta kun käytin 16 nitroo ja nyt kun oon siirtyny 25% niin kysynkin onko tolla kannen laskulla tohon ajotukseen vaikutusta? Tapahtuuko koneessa ennenaikainen räjähtäminen palamisen sijaan? Ja tämä on ihan mahdollista koska yksisuuntais laakeri on öljyn peitossa eikä pidä paljon yhtään ;) Käytän jo O.S R5 tulppaa joten ajotus on senpuoleen mahd. myöhäsellä.

Jos oot kantta laskenu niin se polttoaine räjähtää liian aikasin, eli
hommaa uus kansi tai vaihda takas 16% löpöön!


Oon ihan prikoilla laskenu niin ei tartte uutta kantta onneksi vaihtaa :P

149
Polttisautot / Viripilli
« : 11.09.05 - klo: 22.45 »
Mitäs muuten sillä on väliä onko 2 kammioinen vai yksi kammioinen? Monesti oon vaan lukenu että 2 kammioiset on parempia :S

150
Polttisautot / 3.5cc kone ja sen virittäminen..
« : 11.09.05 - klo: 21.17 »
menee nyt vähän ohi topicin mutta asiani liittyy kyl jotenkin aiheeseen... Eli kyseessä on team infinityn .27 kone... Ja ongelma on sellanen että kone lähtee kylmänä pyöriin väärään suuntaan... Oon laskenu kantta kun käytin 16 nitroo ja nyt kun oon siirtyny 25% niin kysynkin onko tolla kannen laskulla tohon ajotukseen vaikutusta? Tapahtuuko koneessa ennenaikainen räjähtäminen palamisen sijaan? Ja tämä väärään suuntaan pyöriminen on ihan mahdollista koska yksisuuntais laakeri on öljyn peitossa eikä pidä paljon yhtään ;) Käytän jo O.S R5 tulppaa joten ajotus on senpuoleen mahd. myöhäsellä.

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9