Kirjoittaja Aihe: Hpi Savage 3.0  (Luettu 575841 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

jose92

  • Vieras
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #690 : 25.03.05 - klo: 18.52 »
vauhtipyörä? siin kytkin kellon edessä?

Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #691 : 25.03.05 - klo: 19.23 »
Kyllä vaan, eli se osa, missä on kytkimenpalat kiinni. Siis se missä on kytkinkello, sen takana pyörivä osa on vauhtipyörä, katoppa |15400 kotisivuilta, siellä on kaikki osat eriteltynä, niin sieltä löydät apua.

Poissa Krapula

  • Tulokas
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #692 : 25.03.05 - klo: 19.35 »
Lainaus käyttäjältä: "jarppi"
No kaipa se pitää vaan hommata toi spur/kytkinkello yhdistelmä vähän paremmaks!!!Kun ei niit muovirattait jaksa koko ajan olla vaihtelemas. . . paljos siihen muuten suurinpiirtein palaa fyrkkaa ja saaks linnan kautta hommattua ne robinsonin vai mistä hommasit!!?


Juu ihan Turun Hobbylinnasta kävin ostamassa. Hinta 45€.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #693 : 25.03.05 - klo: 20.20 »
Onkos muuten Savageen saatavilla vanttiruuveja aurauksen säätöön?

Poissa Teemus.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #694 : 26.03.05 - klo: 02.28 »
saanko selvennyksen mitkä nuo "diffit" ja diffin lukot on??? ku en tiedä.
AE RC10T4 ja HBX 4WD Buggy

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #695 : 26.03.05 - klo: 07.15 »
Diffi= tasauspyörästö ja niiden lukot tarkoittaa että ne eivät enään "toimi" vaan ovat jäykät kokoajan jolloin vaikka toinen pyörä in ilmasas niin toinenkin pyörii. Savagessa ne on eessä ja takana johon menee vetoakselit renkailta ja vaihdelaatikosta.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #696 : 26.03.05 - klo: 07.18 »
Poistakaa, tää sivusto lagas niin tuli moneen kertaan..
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Loikkaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #697 : 26.03.05 - klo: 17.45 »
mites teillä on noi spur gearit kestäny ku mulla on menny uudesta savagesta kuukauden aikana jo kaks spurria sileeks!?! ja mistä toi vois johtua?? mun kaverilta ei oo viä mitään hajonnu vaikka on yhtä vanha.. ja moottorikin oli samassa asennossa sillä ja mulla et mistä se voi johtua?
jos se johtuu siitä ihmeen 'slipper clutch' )vai mikä onkaan) niin miten sen saa oikeelle tiukkuudelle?? :roll:

Poissa Loikkaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #698 : 26.03.05 - klo: 17.46 »
mites teillä on noi spur gearit kestäny ku mulla on menny uudesta savagesta kuukauden aikana jo kaks spurria sileeks!?! ja mistä toi vois johtua?? mun kaverilta ei oo viä mitään hajonnu vaikka on yhtä vanha.. ja moottorikin oli samassa asennossa sillä ja mulla et mistä se voi johtua?
jos se johtuu siitä ihmeen 'slipper clutch' )vai mikä onkaan) niin miten sen saa oikeelle tiukkuudelle?? :roll:

poistakaa tää ku kone sekos!!

jose92

  • Vieras
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #699 : 26.03.05 - klo: 19.50 »
Saako tosta rotosta tuon metalli pään irti muuten kun purkamalla?

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #700 : 26.03.05 - klo: 22.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Niki"
Lainaus käyttäjältä: "jose92"
Onkos tuo kaasarille menevän letkun tukkiminen hyvä tapa sammuttaa auto?


Ei todellakaan, sillon kun puristat letkua, niin kone käy liian laihalla, koska ei saa polttoainetta. Paras tapa on sammuttaa kone painamalla kengällä tms. vauhtipyörästä kone sammuksiin. En oo kuullut että kellään ois koskaan mitään hajonnut sen takia, että on tehnyt edellämainitusti... Tietysti jos ruuvaria työnnät siihen, niin ennenpitkään vauhtipyörä hajoaa, mutta siinä kaikki, kengän kärjellä hipaisee siihen niin se sammuu. :wink:


Itse sammutan tukkimalla pakoputken, sen jälkeen kone tukehtuu "löpöön" (Ei käy ainakaan laihalla).......
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

jose92

  • Vieras
ryypytys
« Vastaus #701 : 27.03.05 - klo: 09.36 »
Tarvitseeko tossa ryypytyksessä, aina täyttää se sylinteri löböllä ja avata tulppa ja vedellä ylimääräiset pois? Vai vioko sen ryypyttää sellai arviosta, että kattoo vain että sitä löböä virtaa sinne kaasuttimelle ja vetäsee tulillle?

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #702 : 27.03.05 - klo: 10.46 »
Normaalisti siinä ryypytyksessä ei tarvitse ottaa tulppaa pois. Jos ryypyttää liikaa, niin sitten joutuu purkamaan nestelukon tulpan kautta. Se ei todellakaan ole siinä mikään tarkoitus.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #703 : 27.03.05 - klo: 10.53 »
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa nosman

  • Jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #704 : 29.03.05 - klo: 20.24 »
Pitääkö savage 25 originaali kunnossa hirveetä ääntä näin piha käyttöä ajatellen?
Ja onkohan siihen saatavissa jotain halpaa ja hyvää äänäriä?

Kysyy Speeder koska hänen tunnukset eivät toimi joten hän käyttää nyt miun konetta ja tunnuksia!  :wink:
Kaxsi T-maxsi + GWS e-starter. Jibii!

Poissa GolluB

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #705 : 29.03.05 - klo: 20.49 »
Kyllä se ääni varmasti on naapurin tädin mielestä hirveä.

Hpi Savage 3.0
« Vastaus #706 : 29.03.05 - klo: 20.57 »
Juu kyllä se pärisee niin että korvat menee lukkoon jos vieressä kierrättää :D No ei kyl sais pelotella :P Mutta kyllä se siis ääntä pitää aika paljon... Mutta onneksi tommonen ääni ei kantaudu kauaksi...
Team associated RC10SC6.1, Traxxas Xmaxx, Traxxas Revo 3.3, Traxxas T-Maxx

Poissa nosman

  • Jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #707 : 29.03.05 - klo: 21.23 »
selevä se 8)
Kaxsi T-maxsi + GWS e-starter. Jibii!

Hpi Savage 3.0
« Vastaus #708 : 29.03.05 - klo: 21.36 »
Tai no unohdin mainita että mulla on savage ss ja siinä on vakiona alumiini pilli... En sitten tiiä pitääkö se kovempaa ääntä mutta luulisin että hiukan kovempaa :S
Team associated RC10SC6.1, Traxxas Xmaxx, Traxxas Revo 3.3, Traxxas T-Maxx

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #709 : 29.03.05 - klo: 21.41 »
Kun ajelee vakio Savage 25:lla seinän vieressä niin minua ainakin oikein pahaa tekee tuo ääni! (Muistuttaa krossipyörää)

Hpi Savage 3.0
« Vastaus #710 : 29.03.05 - klo: 22.29 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Kun ajelee vakio Savage 25:lla seinän vieressä niin minua ainakin oikein pahaa tekee tuo ääni! (Muistuttaa krossipyörää)


Joo no kyllä se sitten pitää samanlaista ääntä kun toi mun :D

Tossa ku kaveri ajo wild dodge ramia sisään vieressä niin ei sen ääntä kuulunu vaikka mun auto oli tyhjäkäynnillä :S
Team associated RC10SC6.1, Traxxas Xmaxx, Traxxas Revo 3.3, Traxxas T-Maxx

Hpi Savage 3.0
« Vastaus #711 : 29.03.05 - klo: 22.30 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Kun ajelee vakio Savage 25:lla seinän vieressä niin minua ainakin oikein pahaa tekee tuo ääni! (Muistuttaa krossipyörää)


Joo no kyllä se sitten pitää samanlaista ääntä kun toi mun :D

Tossa ku kaveri ajo wild dodge ramia sisään vieressä niin ei sen ääntä kuulunu vaikka mun auto oli tyhjäkäynnillä :S
Team associated RC10SC6.1, Traxxas Xmaxx, Traxxas Revo 3.3, Traxxas T-Maxx

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #712 : 30.03.05 - klo: 16.37 »
Kun esim. Mad Force käy Savagen vierellä ei sen ääntä kuule yhtään. Todella kova ääni, mutta ei ihmekkään kun on aivan "suora" putki...

jose92

  • Vieras
putaus
« Vastaus #713 : 30.03.05 - klo: 19.18 »
Miten puhdistatte autot ajon jälkeen? Paine ilmaa mulla ei ole, että sen perusteella vinkkejä.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #714 : 30.03.05 - klo: 19.20 »
Ruiski biili täyteen WD40:stä (ei sähköihin) ja sitten rätillä / harjalla putsaa pois. Muoviosiin tulee nätti kiilto ja metalliset osat saavat suojaa korroosiolta.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

jose92

  • Vieras
mistä
« Vastaus #715 : 30.03.05 - klo: 19.40 »
Mistä tuota ainetta saa? Ja paljon maksaa?

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #716 : 30.03.05 - klo: 19.43 »
AD-varaosaliikkeestä taisin omani käydä ostamassa. Hinta on jotain 4-6€ tölkki.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Mika R

  • Vieras
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #717 : 30.03.05 - klo: 20.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Ruiski biili täyteen WD40:stä (ei sähköihin) ja sitten rätillä / harjalla putsaa pois. Muoviosiin tulee nätti kiilto ja metalliset osat saavat suojaa korroosiolta.


ei se sähköissäkään hirveesti haittaa, ainakaan servoissa, päivastoin kun syrjäyttää kosteuden. tosin ei niitä uittaa kannata

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Re: mistä
« Vastaus #718 : 30.03.05 - klo: 21.16 »
Lainaus käyttäjältä: "jose92"
Mistä tuota ainetta saa? Ja paljon maksaa?


Itse ostin tuota Motonetistä, hinta on kylläkin lähemmäs 4-7€ :wink:

jose92

  • Vieras
myytävänä
« Vastaus #719 : 31.03.05 - klo: 20.27 »
Olisko kellään myytävänä kaksi iskunvaimentajaa savage kaks vitoseen? Olin tossa jäällä ajelemassa, ni hirtti kaasu kiinni. Oneksi oli nokka kohti rantaa. Täyttä vauhtia uimatikkaaseen. Iskun vaimentimet väänty, pitää koht purkaa noi tukivarret ja kattoo murtuks sielt mitää.