Kirjoittaja Aihe: Apua Auton Valintaan  (Luettu 15606 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Apua Auton Valintaan
« Vastaus #90 : 29.07.06 - klo: 16.32 »
Lainaus käyttäjältä: "SlidSlide"
Et silti pystyisi lähellekkään omia ennätysaikojasi monsterilla. Tämä johtunee siitä että monsteri ei ole hyvin soveltuva radalle ja täten vaikeampi hallita. Elikkä siis monsterilla on vaikeampi ajaa nopeasti ---> crossarilla siis helpompi--->


Äläpäs puhu asiasta mistä et näköjään tosiaankaan tiedä yhtään mitään...
Minä ajoin viimekesänä monsterilla 3 sekunnin päähän ajasta jonka oli samaisella radalla ajanut krossarilla. (ja se krossarilla ajettu aika ei todellakaan ollut hidas... muistaakseni 2. nopein koko kisoista)

Monsulla menin radalle, painoin kaasua ja totesin että jahas....ei tarvii edes kaasusta päästä kuin tiukoissa paikoissa. Muuten ajettiin mutkassa vähintään puolella kaasulla.
kovampaa olisi autolla päässyt, mutta moottori oli aivan elämänsä loppuvaiheilla.

Monsteri on leveä ja täten vakaampi, mikäli on vaan tajunnut säätöjen päälle mitään, eli laskee auton matalaksi kun radalla ajellaan.
Reilusti isommat renkaat jotka menee montuista huomaamatta yli. YMS YMS...
Monsua ei myöskään pysty säätämään samalla tavalla kuin krossaria, eli näitäkään pieniä hienouksia ei pääse opettelemaan.
Kohta varmaan joku kommentoi että ei niillä säädöillä niin suurta merkitystä ole. Jaa... silloin ei tiedä asiasta tuon taivallista.

Yksinkertasesti sinä Slide pommitat nyt aivan naurettavalla tavalla minua. Et näe metsää puilta etkä näytä muutenkaan olevan perillä hyvin monista perus asioista.

Poissa Mr.MR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Apua Auton Valintaan
« Vastaus #91 : 29.07.06 - klo: 16.52 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"


Uskomattomiin vääntöihin te nämä käännätte.


Eiku kaikki ketjut joihin Hoke on jotain kommentoinut, vääntyvät väittelyksi. Olisko aika mennä itseensä?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Apua Auton Valintaan
« Vastaus #92 : 29.07.06 - klo: 16.57 »
Kyllä...

Olen huomannut että te käännätte ja väännätte asioista mitä eriskummallisimpia versioita.

Krossari muuttuu monsuksi, monsu touringiksi jne.

Minä menen itseeni heti kun te suostutte edes yhden kerran vilkaisemaan peiliin ja lukemaan tekstit ymmärtäen ne... Varmasti rupee teitäkin naurattamaan miten ihmeessä hydrauliset jarrut muuttuu levyjarruiksi jne.

Poissa Mr.MR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Apua Auton Valintaan
« Vastaus #93 : 29.07.06 - klo: 17.25 »
Itsensä toistaminen nettikeskustelussa ei hyödytä mitään, vaan oikeastaan kääntyy kirjoittajaa itseään vastaan. Mutta se toki kertoo jotain kirjoittajasta.

Hoke on legenda. Kaikki on kuullut, mutta kukaan ei ole nähnyt.  :mrgreen:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Apua Auton Valintaan
« Vastaus #94 : 29.07.06 - klo: 17.33 »
Näkeminen ei vielä auta tuntemaan  :wink:

Ja itseään on pakko toistaa jos vastapuoli ei tajua yhdellä kertaa.
Josko 10 kerran toistolla alkais toinenkin puoli ymmärtämään mitä kyseisessä lauseessa lukee... Tai no... näyttää olevan toiveajattelua.

Poissa at

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/aazee/
Apua Auton Valintaan
« Vastaus #95 : 29.07.06 - klo: 17.35 »
Tähän väliin....  :wink:


Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Apua Auton Valintaan
« Vastaus #96 : 29.07.06 - klo: 18.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr.MR"
Hoke on legenda. Kaikki on kuullut, mutta kukaan ei ole nähnyt.  :mrgreen:


Aivan täydellisesti sanottu!

Hyvänen hoke, voisitko jo ymmärtää että aikaisemmin sanoin oman mielipiteeni asiasta, verraten sitä sinun omaasi. En kyseenalaistanut mitään sanomaasi, paitsi sen kun sanoit crossarin kehittävämmäksi kisoja ajatellen. Tästäkin asiasta voi olla montaa eri mieltä. Ja aikaisemmin sanoin että, JOS monsteri ja crossari olisi nopeudeltaan ja kiihtyvyydeltään samat (monsussa vaikka harjattomat samanlai kun itellä).

Kirjotit pitkiä viestejä siitä kuinka crossi on vaikeampi. Yritä jo ymmärtää että minulla on täysi kisacrossari jolla olen ajanut radalla kaasu pohjassa( nopeus vaihdellut, mutta arvioiden mukaan about 55 - 70max.). Vaikken kisaile, oon treenannut sillä paljon. Tiedän kyllä kaasun päästöt mutkissa, kurvaukset, ajolinjat, POMPUT (joista usein kellahtaa ellei osaa ajottaa kaasuaan oikein), maaston epätasasuuden, jaksatko lukea enempää?

 En usko, sillä itsekkään en lukenut puoliakaan kirjoituksistasi. Ei yksinkertasesti huvita vääntää tyhmistä asioista. Ei kai kukaan nyt itseään vastaan halua riihetä? Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa. Tässä tapauksessa sinä olet huutaja ja metsä. Toitotat toitotat asioita jotka ovat kaikille jo selviä. Sitten vielä syytät muita väännön aloittamisesta.

Ja kun väität että olen pihalla...Hmm... ehkä olenkin pihalla kun en tajua p****akaan ajatusmaailmastasi enkä usko että kovin moni muukaan. Kovin paljon saat päteviä syitä selitettyä milloin mihinkin asiaan, mutta mistä johtuu etten vakuutu ikinä puheistasi :shock: ?? Aina löytyy jostain madonreikä jota yrität peittää viestisi horjuvuutta, milloin solvaus, milloin jokin vertaus kokemukseesi.

Jos ajat monsterilla 2s hitaammin kun crossilla, good to you dude, mutta eikös sillon monsterissa oo ihan uskomattomat ajo-ominaisuudet :shock: .  Toinen vaihtoehto on että sinu crossarisi ei kulje, tai sinulta puuttuu taito :D. Mietin vaan että jos monsulla todellakin on noin hyvä ajaa radalla, niin minkätakia ei ostaisi monsteria, kun kerran radalla pääsee ja maastossa vielä paremmin. Kisoista ei tarvi huolehtia, koska kuten sanoin, monsterit ovat saaneet enemmän tilaa kisatantereilta Suomessa ja myös tulevina vuosina. Monstereilla ei kuitenkaan pääsisi  crossikisoihin, joten niitä meinatessa monsua on turha ajatella.

Osuit naulankantaan! Minä haluaisin kisailla, mutta budjetti ei riitä uusiin akkuihin ja ongelmia on myös ajan kanssa. Monsterikisat himottaa ja FG:llä aion osallistua niihin mahdollisimman usein. Turha jatkaa tätä vääntöä. Annetaan muillekkin tilaa vastata alottelijan kysymykseen. Eiköhän meidän kahden mielipiteet ole jo kuultu Jos kuitenkin haluat jatkaa, tuo vääntö privaan sitten, mutta älä turhaan odota vastausta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Apua Auton Valintaan
« Vastaus #97 : 29.07.06 - klo: 20.16 »
Lainaus käyttäjältä: "SlidSlide"
Jos ajat monsterilla 2s hitaammin kun crossilla, good to you dude, mutta eikös sillon monsterissa oo ihan uskomattomat ajo-ominaisuudet :shock: .  Toinen vaihtoehto on että sinu crossarisi ei kulje, tai sinulta puuttuu taito :D.


Monsterin ajo-ominaisuudet eivät ole loistavat... se ainoastaan meni samalla radalla joka oli erittäin pahassa kunnossa, tietenkin hieman tasaisemmin erittäin pahoista kohdista.
Nyt siis puhutaan oikeasti radasta jossa oli niin suviä kuoppia tullut että auto humpsahti sinne kokonaisuudessaan. Monsteri meni isoine renkaineen näistä helposti.
Ja kyseinen rata on itseasiassa myöskin niin pienillä hypyillä varustettu että monsterilla pääsee niistä yli...
No enivei. Minä ajoin noin lähelle.
Rata sileänä onkin sitten ajettu krossarilla reilusti kovempaa. Monsterilla ei puhuta kuin parin hassun sekunnin parannuksesta.

Mitä tulee mun krossarin kulkuun tai ajotaitoon niin tuo oli jo hyvä vitsi.
Joko et tosiaan tiedä mistä puhut tai sitten tuo oli puhdas vitsi.

Ja tuo että kaikki on kuullut mutta kukaan ei ole nähnyt... Hah... No kun puhutaan pihasuddaajista niin aika harva on tosiaan nähnyt. Jos puhutaan oikeasti harrastajista niin aika iso osa loppupeleissä tietää minut ainakin ulkonäöltä.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Apua Auton Valintaan
« Vastaus #98 : 30.07.06 - klo: 22.09 »