Oukei. Valkeus tuli eikä näpit juurikaan palaneet.
Tässä lähtökohta, 2 kappaletta otsalamppuja 1W ledeillä (+ punainen yövalo), Hyundai tjsp.
Lamppu sisältä. Huomaa johtojen väritys sekä liitokset
Johdon paksuudella ei näillä pituuksilla ole juurikaan väliä. Lämpö, jota isommalla voimakkuudella tulee ihan jonkin verran ei pääse kovin hyvin pois kotelosta. Ledin päällä linssi/heijastin jonka kuvio oli autokäyttöön liian suppea. Kokeilin rcsled:in uritusta oikealla keskellä olevaan littanaan suojalasiin, mutta en saanut riittävän hyviä tuloksia.
Hiekkapaperilla vedin linssien pohjista vähän ainetta pois ja liimasin linssit yksiin ledien kanssa epoksilla. Tarkoituksena oli saada ledit optisesti yhteen linssien kanssa leveämmän kuvion toivossa. Muutama pikkuinen kupla väliin jäi, mutta ei haittaa. Nyt pääosa valosta tulee heijastimen kautta. "Umpiot" taivuttelin ja teippasin samasta millin polykarbonaatista kuin korikin. Ovat enemmän kiinnitystä ja rajausta varten kerta varsinainen heijastin on jo ledissä kiinni. Taakse tuli superkirkkaat punaiset + vanhat lituskat jotka eivät juurikaan erotu kirkkaampien rinnalta
ja kahteen suuntaan hiekkapaperilla uritetut hajoittimet (ei kuvassa). Isot ledit ovat alumiiniteipillä kiinni jäähdytyslevystään umpion takareunassa. Kolvi on laulanut tinakenkätyttöä ja johtojen liitoksessa oli lisää työtä tiedossa.
Ja kamat kuumaliimalla sisään. Virta tulee vastarin kautta nopeussäätimen BEC:ltä, viitisen volttia, mutta mitoitus sietää kuusikin volttia. Pikkuisen valovuotoa on sekä edessä että takana, mutta haitannekko tuo (no ei)... Kuskit puuttuu vielä, mutta siihenkin on hullu idea, eikä se kuulu tähän aiheeseen
t. Kimmo:)