Hauska oli radalla ajella eilen. Pari huomiota siinä kaahaillessa tuli hyppyreistä:
Matolla päällystetty eka iso hyppy heitti auton keulan välillä maata kohden kun hypystä irtosi. Ei kaikista kohtia, mut tais olla keskellä hyppyriä sellanen kohta. Lieneekö vaan siitä syystä, että matto oli näköjään rikki vai onko ne viimiset kivet vähän muljaantunu siten, että kimpoaa auto miten sattuu.
Sit ennen takasuoralla olevaa mutkaa ne tuplahyppyrit teki samaa, eli sen ekan pompun kärki taitaa kans olla vähän sen mallinen, et siinä auto lensi melkein aina nokalleen kun hypystä irtosi. Ei alettu vielä tasottelemaan sitä, kun viikonloppuna epäilemättä sekin tulee käytyä sit läpi oikein ajatuksella.
Takasuora tietty oli niin kuoppainen, ettei välillä meinannut saada tarpeeks vauhtia että olis päässyt pompattua koko hyppyrisetin kerralla, mut se nyt vaan johtu huonosti huolletuista iskareista, ettei ottanut moukutusta vastaan oikein
Edelleen se pikkunen pomppu siinä yhden u-mutkan jälkeen mikä on ekan ison mattohyppyrin takana, tuntuu täysin umpiturhalta. Sen paikkaa ehkä vois zoomailla et olisko parempi jossain muualla(?).
Ja tietty se takasuoralle vievässä mutkassa oleva "mäki" vois rakentaa vähän erilailla. Kyllä siitä yli pääsee, se ei oo ongelma, mut sitä vois vähän tehdä jotenkin... ööö, mitenkä sanois, nätimmäksi?
Joko tasottaa, tai sit tehdä rehellisesti joku oikein kunnon hidastetöyssy. Nyt se on vaan tylsä kimmokekohta.
Pääsuoran lopussa oli osittain pari semmosta kohtaa, missä auton perä kimpos helposti ylös, ennenku tuli aika jarruttaa. Muuten oli koko suora näppärässä kunnossa.
Ja se pikkunen möykky ennen ekaa isoa hyppyä tuntuu sekin vielä aivan turhalta, niinku on tuntunut likipitäen aina. Sitä hiukan taakse päin jos siirtäis, niin correillakin sais vauhtia paremmin ekaan hyppyyn että pääsee helposti ykkösellä yli (noin corrikisoja aatellen). Buggyllä ei sitä ongelmaa tietenkään ollut, ku sillä nyt sen pomppaa muutenkin helposti.
Takasuoran lopussa oleva mutka olis mun mielestä kans sellanen paikka, mitä vois vähän miettiä et mitä sen kanssa tekis. Nyt se on vähän sellanen ettei siitä oikeen voi olla mitään mieltä et onko se hauska ajaa vai onko siitä mitään mielipidettä, eli mitäänsanomattoman tylsä
Jos siihen jotain kaltevuutta sais rakennettua tms, niin vois ehkä toimia, en tiedä.
Tais olla vaan about yks mutka, missä oli sen luontosta kuoppaa et auto tykkäs heittää katolleen, kun rengas putos mutkassa kuoppaan ja tarttu kiinni (se kohta keskellä mikä on takasuoran viereinen kaista ja mis käännytään oikeelle u-käännöksessä). Tosin sekin kuittaantuu sillä, et opettelee ajamaan
Muuten oli kyl sopivan kuoppasta ja sen takia hauska ajaa, ku tuntu et crossia siinä nyt mennään, eikä mitään kermaterveitten tourinkia
Mut tää nyt on vaan mun mielipide ja varmasti jokasella on omansa millaseks radan haluaa kaavailla.
Noi mitä kirjotin, on siis vaan oman näkemyksen ehdotuksia, mitä radalle vois tehdä. Jos sen turhalta tuntuvan pikkupatin heti pääsuoran mutkan jälkeen siirtäis taakse päin, niin ei tarttis ison hypyn alastuloakaan viedä mihinkään välttämättä, kun pääsis corrit ykkösellä pompun yli mahdollisesti helpommin(?), niin ei tulis sitten samanlaista itkupotkuraivarinillitystä, mitä viime kisoissa näki kun yks heppu halus koittaa kiskasta hypyn ykkösellä ja vähän kolaroi ja sitten aikuset miehet itki ja raivos kuin 5v ipanat kun ei saa karkkia kaupasta
Corrikisoihin tuota selkeesti ollaan kunnostamassa kumminkin, niin hiukan sitä silmällä pitäen noita ehdotuksia nyt latelin. Kuoppien tasotuksiin en ota kantaa, kun oma näkemys on se, et nyt on hauska ajaa kun on sitä crossin tuntua ja corrien kokoset autot kyllä kulkee siellä radalla jos vaan on joustot kunnossa. Mut tietty kun miettii sisäratojen suosiota, niin ymmärtää et jengi haluaa ajaa vatupassi-sileällä radalla, missä on jotain pikku hyppyjä, että saa illuusion crossista
Kivet toki edelleen siellä oli hiukan tiellä. Kuopissa ei autoa rikki saa, mut kiviin ne kyllä ne tukivarret katkeilee.