Toiset ajaa kolme akkua ja haukkuu auton p*skaks, toiset 100km eikä ole mitään mennyt rikki, pitää kuskissakin jo jotain eroa olla. Omassa autossa on ainakin kaikki ruuvit ollut täysin kunnossa, diffitkin purettu/kasattu jo useemman kerran, hienosti toimii.
Ongelma kun on vaan siinä että autot on vaihtunu mutta kuski on ollu sama, eikä koskaan aiemmin yksikään auto ole ollu näin heikkoa tekoa.
Jos koppa hajoaa kävelyvauhdista pirstaleiksi, miten se on kuskin vika?
Jos diffin lautaspyörästä lähtee hampaat kahden akullisen jälkeen, miten se on kuskin vika?
Entäs sitten, miten voidaan kuskia syyttää siinä vaiheessa kun ohjauspalojen kiinnitysreiät on soikeat 3 akun jälkeen..?
Ei, joko tätä autoa vaivaa pahimmat lastentaudit ikinä, tai sitten LRP:n suunnittelijat on alipalkattuja.. Ja mun autot saa perinteisesti oikeasti runtua, ulkoradalla jossa on kunnon loikkia ja sitä isoa kovaa mennään aina, mutta kun en ole vielä oikei päässy edes vetämään kun ei paikat kestä..
Tänään pääsin eka kertaa vasta lennättämäänkin tätä autoa ja lyhyeen loppui sekin leikki. Mitä noihin ruuveihin tulee niin pakko olla jonun kanssa samaa mieltä, helvetin pehmeää materiaalia ovat. Mulla on todella hyvät kuusioavaimet ja aina varmistan että avain on kunnolla kohdallaan ennen vääntämistä, siltipä vaan jo moottorinvaihdossa toinen ruuveista pääs nylppääntymään.
Samoten mitä olen noita muita ruuveja aukonu ja kiristelly ni heikolta näyttää materiaali.. Voi olla ettei tämä mene enää itellä kaupaksi näiden "myyntipuheiden" jälkeen mutta sitten pidetään itellä ja odotellaan kiltisti niitä luvattuja optio-osia, toivottavasti edes niissä ymmärretään laadun päälle..