Moi,
Kiitos järjestäjille kisoista. Rataa oli kiva kiertää ja järjestelyt toimi muutenkin ok. Ainoa harmittava takaisku oli tuo öljyepisodi ensimmäisellä alkueräkierroksella, mutta siitäkin lopulta selvittiin kohtuu järkevästi. Finaaleissa rata oli taas mukavan pitävä ja sai ajaa mies miestä vastaan oikein sydämensä kyllyydestä.
Omat ajot alkoivat hyvin ja taisinkin johtaa ensimmäistä alkuerää tuohon öljyvahinkoon asti. Tiesinkin jo etukäteen, että valitsin liian sileät renkaat, jos radalle öljyä vuotaa, joten kärsin öljykohdista vähän turhan paljon. Sain kuitenkin auton puttailtua maaliin asti ja pelastettua kierrokselta 3. sijan. Toinen ja kolmas alkuerä menikin sitten niin ja näin. Oma ajo oli todella huonoa ja motivaatiokin katosi erinäisten sattumien kautta. Lopputulemana alkueristä tipuin 6. ruutuun, joten tavoitteena olleen voiton saattoi unohtaa. Tavoite piti muuttaa podium paikaksi, ja motivaatiota piti kaivaa kahvilan erinomaisen hyvistä hampurilaisista.
Ensimmäisissä tuuppi finaaleissa näytti, että pito alkoi palaamaan, joten palautin autooni kovemman pidon setupin. Jo finaalin lämmittelyssä itseluottamus palasi ja auto tuntui erittäin hyvältä. Tiesin myös, että podium paikasta ajaakseni, pitäisi päästä nopeasti parista hitaammasta kuljettajasta ohi, jotta kärki kolmikko ei pääse liiaksi karkuun. Nousinkin alkukierroksilla heti neljänneksi JQ:n perään, jossa sitten saikin etsiä ohituspaikkaa loppufinaalin ajan. Tilaa ei löytynyt, mutta olipa ehkä oman urani paras mies miestä vastaan vääntö. Toiselle finaalille samat tavoitteet ja samalla idealla. Tällä kertaa nousin nopeasti viidenneksi, ja saavutin edessä olevia silmissä. Tällä kertaa JQ:n hermot petti ja pääsin hänen pienestä virheestä ohi neljänneksi. Jossain vaiheessa kampesin itseni jo kolmanneksikin asti ja huomasin saavuttavani kärki kaksikkoa. Ei muuta kun iso vaihde silmään ja takaa-ajoon. Ero toki pieneni, mutta liian monet virheet kasvattivat eron jälleen saavuttamattomaksi. 6 minuutin finaalilla olisi aika ehkä riittänyt.
Kolmas finaali kaatuikin heti ensimmäisiin mutkiin, kun osuin toisen kuljettajan kanssa yhteen.
Ei muuta kun uutta matoa koukkuun - seuraavalla kerralla pitää ajaa lujempaa, kyllä se voitto sieltä tulee.