RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: J.M. - 30.03.07 - klo: 11.17
-
Kisat on nyt saatu käyntiin harjoituksilla. Rata on vielä liukas, mutta pito kasvaa kovaa kyytiä.
Live tuloksia löytyy http://www.mkeskil.se/rcm_resultat/EM_30032007/1-12_Track/index.html (http://www.mkeskil.se/rcm_resultat/EM_30032007/1-12_Track/index.html)
Muutama Suomalainen on vielä hukassa matkalla... :undecided:
-
2 treeniä takana ja näytti olevan
1.Simo
8.Vesa
10.Sakke
19.Tony
20.Joni
22.Teemu
41.Ari S
Loput suomalaiset on kadonneet jonnekkin ? Nuo harjoitustulokset on järjestetty näköjään parhainden 5:n peräkkäisen kierroksen mukaan.
Kyseessä vasta 2. treenit, joten paljon voi muuttua kisan kuluessa.
-
Kaikki suomalaiset eivät kerenneet tuohon 2. treeniin.
2. ja 3. treenin aikana otetaan 5 nopeinta kierrosta ja tämän perusteella kuskit laitetaan uusin eriin.
3. Treeni käynnissä nyt.
-
kolmet treenit näyttäisi olevan nyt takana. Vesa ja V-edition näyttäisi olevan hyvässä vireessä...
5. Vesa
6. Simo
10. Teemu
11. Sakke
23. Tony
30. Joni
36. Ari
-
Siellä oli parit haamuläpit seassa, joten ennen erien uudelleen jakamista suomalaisittain sijoitukset:
4. Vesa
5. Simo
9. Teemu
10. Sakke
21. Tony
29. Joni
35. Ari S
64. Teppo
90. Matti
Lappi ja Nappe ei ajanu treeneissä vielä ollenkaan :huh:
-
Ekan alkuerän jälkeen:
2. Simo
7. Sakke
14. Vesa
23. Ari
25. Tony
35. Nappe
83. Joni
86. Teemu
93. Matti
-
2 alkuerää ajettu. Tilanne:
5. Simo
9. Sakke
11. Teemu
14. Vesa
15. Tony
24. Joni
35. Ari
49. Nappe
91. Teppo
95. Matti
-
Andy on v-editionilla 4.s
-
Kolmannen alkueräkierroksen jälkeen sijoitukset
1. Simo
3. Sakke
9. Vesa
11. Teemu
18. Tony
31. Joni
44. Ari
61. Nappe
95. Teppo
Mainitaan vielä Andy sijalla 8.
-
Teppo nousee vielä ei oo päässy yli 6 min missään eräs ja läppiaika on ihan kohdillaan.....
-
Tämän päivän erät ajettu. Aaamulla vielä yksi AE jäljellä.
4.sakke
5.simo
9.vesa
24.tony
38.joni
42.ari
52.nappe
58.matti
84.teppo
-
Alkuerät ajettu:
5. Sakke
6. Simo
9. Vesa
15. Teemu
26. Tony
40. Joni
46. Ari
54. Nappe
56. Teppo
60. Matti
-
Vesalta terveisiä ja kiitokset kaikista onnitteluviesteistä, mutta nyt ei ole kuulemma mahdollisuuksia vastailla.
-
Kotiin on selvitty aamuvarhain, tässä lyhyesti kisasta.
Ensiksi KIITÄN kaikkia tsemppaajia ja kannustajia ja tukijoita jotka on jeesannu matkan varrella! KIITOS.
Perjantai:
Kisat alkoi vahvasti omalta osalta, perjantaina ajettiin 3 erätreenikierrosta joissa piti ajaa 5 nopeaa peräkkäistä läppiä joiden perusteella sortattiin erät uuteen uskoon ja jolloin alkoi voimasuhteet tulla esille. Olin 3 erätreenin jälkeen 4. vain 0.0X sekuntia mooresta, simo viidentenä, teemu 9 ja sakke 10. Tiimikaveri Andy Griffiths ajoi 11. nopeimmat ajat ja jäi seuraavaan erään tässä vaiheessa.
Kaks vikaa treenirundia ajettiin tulosta, olin niiden jälkeen sijalla 5. tai 6. eli sai nukuttua levollisesti pe-la yön.
Lauantai:
Lauantaina ohjelmassa 5 alkuerää. Ekan jälkeen olin vasta 14. koska mokailin ihan liikaa.
En muista miten toka ja kolmas meni, olin sijoilla 9-17 siinä vaiheessa.
Neljännessä alkuerässä ajoin itteni 9. mutta tuloksessa oli n 4s turhaa, koska annoin tietä simolle ja marcille jotka sit mokas ees taas ja joudin päästään pari kertaa liikaa ne ohi koska ne pyöri edesssä.
Viidennessä alkuerässä olin parantamassa, mutta radalla oli kolareita ja tuli 10s tulos.
Sunnuntai:
Viimenen alkuerä ja the time tuloksen tekoon. Millään aiemmalla tuloksella ei nätyyänyt olevan merkitystä, rata vaikutti nopemalta. Paransin omaa tulosta pari sekkaa johon jäi edelleenkin 2-3s parantamista. Mutta tajusin sen riittävän hyvin finaaliin, itseasiassa toiseksi parhaalla tuloksella olisin ollt myös finaalissa samalla sijalla. Kolmanneksi paras tulos olisi riittänyt B fin 3. muistaakseni ja 4. paraskin top 17.
Ihan uskomaton fiilis, eka EM a-finaalipaikka taskussa, porukka kävi avoimesti onnittelemassa, mikä oli ihan mahtavaa. Tarroja sai olla liimaamas paitaan heti ja kisakoneessakin oli kuulemma vanhat labelit Reton mukaan, joten uutta tarraa vaan 4 stariin:)
Nyt siis finaaleja kohti.
Ekassa finaalissa olin 7. ja se oli suht puhdas finaali, olin kai sijalla 5-6 jonkin aikaa mutta osuin vähän ja putosin sijan.
Tokassa finaalissa ajoin sijalla 5-7 koko ajan kunnes hyyty, sain osumaa alussa minkä takia auto meni twiikkiin ja ei kääntyny toiseen suuntaan, jonka takia meni sähköö koska joutu runnomaan. Ajoin aina finaalien alussa Huposta ohi tai kiinni, ja ihna mobersin kantaan ja vauhti vaikutti olevan hyvä. Sit sain toiselle puolelle osumaa, ja auto oli taas hyvä mut sähköö oli jo menny, joten ei auttanu siihen ja olin kai 9.
Kolmannes finaalis olin sijalla 5 kunnes hyyty, siihen asti sakke oli maks 5m takan sen 7,5min, tosi hyvää ja reilua kisaa osumatta. Taas hyytyi, mikä johtui tod näk akusta jolla olin ajanut jo 8 kertaa saman viikonlopun aikana.
Joka finaalissa olin läppiajoissa sijoilla 4-6 sen mitä kattelin, pikkasen paremmalla onnella sijotus ois ollu pari sijaa parempi, vauhti riitti sijaan 5 "helposti" mutta kone oli muihin verrattuna hiemann alitehoinen perusluonteeltaan, vaikka tosin sain sen menemään saman mitä muiden 4.5 lankaset. Samalla koneella ajoin samalla millä suomen kisat, 4starilla.
Loppusjijoitus 10. finaalien jälkeen, finaalit oli tosi tasaset. Esim viimesessä finaalissa kun ajettiin saken kans kisaa, n 5min kohdallakin erä kärkeen ei ollut kuin 3-5s!
V-Dezign tiimin debyytti arvokisoissa meni erittäin hyvin, 2 autoa finaalissa, sijat 4. ja 10. Andy lähti finaaleihin 3. paikalta ja ajoi vahvat finaalit mutta kärsi pari kolaria mikä vei 3. sijan, mutta hyvä näinkin.
Kisat oli kaikinpuolin hyvin järkätyt, rata makee, ja yhtään narinaa ei kuulunu mistään ainakaan mulle, paitsi aikataulua muokattiin pari kertaa jossain vaiheessa. Ja se piti.
Kiitokset vielä kerran myös seuraaville tukijoille (vaikka eivät tätä luekkaan ehkä :) eli speciaalikiitos Valtasen Jannelle nopeista V-Dezign osista ja jatkuvasta jeesistä , Bart Wubbenille jonka kans oli huippuhauskaa mekata ja heittää läppää, ja joka hoiti huippunopeat SMC ja Spintec kamat kisaan, Retolle Nosramin nopeaista kamoista se Xenonin Terulle osista ja erityiskiitos sille ISOKOKOISELLE britille joka mekkas mun edessä ja jonka PER*E näkyi koko ajan, tästä johtuen ei ruoka maistunut ja rahaa säästyi :D
Vesku
-
Tässä tulokset:
1 Moore Andy GB A 2 1:1, 2:1 [3:10] Hot Bodies Prototype Vortex Brushless Zytec Jaco KO Esprit 3 Orion IB4200 wc
2 Fischer Marc DE A 3 3:1, 1:2 [2:2] Corally SP12 X US Spec GM Evo 3 10210 Zytec CRC Futaba 3PK Black SC-4200 Intellect IB WC
3 Hagberg Alexander SE A 5 3:2, 1:3 [2:3] Corally SP12X LRP X11 5.5T Zytek 04S Jaco Futaba 3PKS LRP VTEC HV2 4200
4 Griffiths Andy GB A 7 3:3, 1:4 [2:4] V-Dezign Carpet Ripper ´07 Nosram Zytec KO Vantage type R Nosram VTEC 4200
5 Mobers Markus DE A 10 3:4, 2:6 [1:6] CRS Generation X LRP Spere 2007 Parma Sanwa M11 SMC IB4200WC
6 Ahoniemi Simo FI A 10 3:5, 2:5 [1:10] Corally SP12X GM Brushless Evo3 4.5turn Zytec GRP Sanwa M11 Corally IB4200WC
7 Hönigl Hubert AT A 14 1:5, 3:9 [2:10] CRC Carpet Knife GenX Orion BL 4.5 CRC Courage CRC High Roller Sanwa M11 Orion IB 4200
8 Ahoniemi Sakke FI A 14 3:6, 2:8 [1:9] Corally 12X GM 4.5t Evo3 Zytec GRP Sanwa M11 Corally IB4200WC
9 Andersson Jonas SE A 14 3:7, 2:7 [1:8] Team Associated RC12L4 LRP Vector X11 - 5.5 turn Zytec Jaco Sanwa M11 LRP SC-4200UP Big Mama
10 Yli Vesa FI A 15 1:7, 3:8 [2:9] V-Dezign Carpet Ripper '07 Nosram 5.5t Parma GRP and CRC Sanwa M11 SMC IB 4200WC
Eli suomalaisten sijoitukset:
A-fin
Simo 6.
Sakke 8.
Vesa 10.
B-fin
Teemu 18.
C-fin
Tony 24.
D-fin
Joni 35.
E-fin
Ari 47.
F-fin
Teppo 52.
Nappe 55.
Matti 58.
-
Jooh laitetaas kans kisasta rapsa (kootut selitykset)
Kisapaikka oli aika pähee kiinteellä baanalla. Kanttiini ja muu oli ihan mallikkaasti (mainostettu) toimiva ja baanakin ihan loistava, tosin laminaatti, jonka päälle baana oli kyhätty, oli hieman laineilla liitoksistaan. Ruotsin pojat olivat hioneet muutamat tuhannet akut, joten perinteinen Ruotsalainen kotiinpäin veto oli hoidossa ja normi harrastajat, jotka ei Suomessa pääsis edes kisoihin mukaan, osasivat baanan ulkoa.
Fiilis kisoissa oli myös leppoisa, jos se kovin leppoisa ikinä on tässä luokassa. Apua löytyi ja säätöjä yms. kerrottiin ihan rehdisti.
Paikalle saavuttiin Napen kanssa hieman kiireellä, kiitos laadukkaan navigaattorin joka laitto pienen lisälenkin heti penaltyä. Napelta meni treeni ohitse, mutta itse kerkesin opettelemaan rataa, joskin pidottamatta ja kotona ladatulla akulla. Ei suurempia ongelmia mutta resorttaus tehtäisiin useamman erän perusteella ja ajoin vain yhden joten torspojen sekaan sitten vaan.. toki luvattiin nostaa vielä illan päätteeksi jos vauhti siltä näyttäisi.
Resortattuun erään sitten ajamaan.. eikä edes ajamaan kerennyt, kun joku muu ohjaili autoa ja lankkubaanalla kun ajetaan niin nopeastihan oli korjattavaa.
No uusi yritys illan viimeisessä treenissä.. kiitos Tonyn (laittomien) kiteiden sain itse ohjailla taas autoa, mutta kaasu tuntui pätkivän vielä aiheuttaen samalla renkaiden kääntymistä random suuntaan.. eli seinään ja se loppui myös nopeasti, joten korjattavaa tuli taas.. auto meni tällä kertaa niin kovaa seinään, että alumiininen moottoripukki olu U:n muotoinen.. hienoa.
Kone vaihtoon roottoria lukuunottamatta ja erään yrittämään.. tässä vaiheessa jo yhteensä kierroksia kaikissa erissä yhden normaalin erän verran.. kone pätki edelleen ja seinään.. alkoi olemaan hapokasta..
Loput sähkökamat vaihtoon ja mekkaaminen alkoi olla taistelua aikaa vastaan kiitos Pää-Esan, joka jäi kotiin nyhjöttämään feidaten mekaanikon pestin.. Thanks alot Esa :evil:
Vihdoinkin.. häikät ja pätkimiset poissa.. joku torspo plexas mut lankkuun.. auto rikki, mutta vauhti olisi kohdallaan kaikesta huolimatta, jos vain saisi ajaa maaliin.
Päivän toisiksi viimeinen erä ja kolme alkuerää aikaa, nyt olisi aika ajaa tulos ja oppia rata. Ajelin keskellä rataa väistellen miinoja noin 4 minuuttia jolloin joku spede torppas edessä plexiin ja ajoin läjään.. homman viimeisteli vielä juuri ohittamani 3 auton rypäs, joten mekattavaa kertyi.. taas.
Viimeinen erä lauantaina.. nyt pito ja rata olisivat nopeimmillaan.. hyvä tulos ja 100 sijan nousu tuloksissa ei tekisi pahaa.. torpsoja baanalla, mutta kuin ihmeen kaupalla selvisin aina jostain välistä ohitse about kunnialla yrittäen samalla ajaa tulosta.. ja 7 minuuttia sainkin ajaa kunnes tuli auto esana radan sivusta eteen ja kasa valmis.. auto valmis.. ja kuski valmis.. ei oikeasti ole totta!!
Nousin kuitenkin kisan viimeiseltä sijalta useamman pykälän eikä voinut ymmärtää kuka voisi ajaa vielä heikommin..
Kisat oli sit siinä.. aamun viimenen yritys tuntui edelleen kuin olisi yrittänyt ajaa tetriksen keskellä omaa ajoa tai päässyt supermariossa pari leveliä taitoja pidemmälle.. onneksi ei ajo, renkaat eikä kierroksella ohitettavat toimineet, niin ei tullut mitään läheltä piti hyvää tulosta, vaan ihan samaan suohon kuin edellinen päiväkin.
Ei kisoihin voittamaan oltukaan menossa, mutta olisi se kiva ollut ajaa edes pari tulosta kun tuonne asti lähti. Pieni aavistus oli jo ennen kisaa että häikät on ainoo mikä voi tuhota kisat täydellisesti.. Tästä voisi oppia sen että ensimmäisten häikkien aikana pitää vaihtaa kaikki alkaen servoteipistä ja t-paidasta.. kisoja varten olinkin tehnyt toisen setin sähkökamoja, jotka olisi voinut iskeä suoraan kiinni, mutta ne paloivat juuri ennen mäntsälän kisaa..
Ainiin ajettiinhan siellä vielä finaaleitakin.. ja jopa finaalien treenit.
Motivaatio hieman nollassa.. vauhtia oli ja auto toimi.. hieman liian myöhään.
Muiden kisaamista kun välillä kerkesi seuraamaan, niin Tony ja Vesku ajoivat kyllä hienoa kisaa nostaen tasoaan, samoin Ahoniemet ja Teemu odotetussa vauhdissa. Myös Joni ajoi ongelmitta hienosti.
Ari, Matti, Nappe ja allekirjoittanut eivät sitten vastaavasti olleet oikein onnettaren suosiossa.
Radalla oli kyllä yksi kuski Andy Moore joka pesi muita milloin vasemmalla milloin oikealla kädellä, josta hienoin osoitus toinen a-finaali. Näytti sille että pidotus tms. oli pielessä ja Andy otti osumaan koko ensimmäisen minuutin, kun kaikki yrittivät ohitse taikka kylkeen.. melkein kierroksen perässä Andy aloitti hienon nousun ja ajoi ihan eri vauhtia kuin muu porukka värväten jokaisen kuskin vuorollaan kunnes oli viimeinen minuutti ja vain Fisseri edessä.. ohitse ei tarvinnut yrittää kun Fisu tuhri itse mahdollisuutensa ja näin Andy läppäsi kaikki kuskit voittaen kisat. Kaverin HB prototype auto oli täysin vanha Asson L4 jossa oli vain purplet ruuvit ja pukit.. jamppa ajoi niin hienosti, että jopa a-finalistit näyttivät harrastajille sen rinnalla. Kaveri ajoi pelkästään 2-kymppää nopeempaa kierrosta kuin muu porukka vaikka kyse oli EM-kisojen kovimmasta finaalista...uskomatonta.
Kiitoksia vielä kaikille ketkä jeesas.
-
Team Managerin näkökulmasta kisat olivat varsin puhtaat. Mitään äänestämistä taikka protestien tekemistä ei ollut, eikä myöskään ollut tarvetta. Kaikki sujui mallikkaasti eikä mitään pahempaa kotiinpäinvetoa ollut. Pidetyissä kokouksissa käsiteltiin normaaleja asioita, eli siis ei mitään valitusta suunnalta taikka toiselta ollut.
Muutama pieni asia kisan aikana kuitenkin jäi mieleen. Dallas sekä Tyrone yrittivät lauantaina muuttaa automaattisia kuulutuksia, eli siis poistaa kaikki automatisoidut kuulutukset (kuinka paljon ajoaikaa jäljellä jne). Tästä kuitenkin kaikkien maiden edustajat olivat samaa mieltä että ne pidetään, joten ne myöskin sitten pysyivät. Kokous oli hieman epäselvä, mutta lopputulos ihan OK.
Lisäksi myöskin Nappe sai täysin aiheettoman stopparin, joka yllätys oli Dallasin antama. Kolari tapahtui paikassa johon ei kunnolla nähnyt. Toinen auto osui Nappeen, mutta Nappe pääsi jatkamaan matkaa ja häneen osunut auto sitten taas puolestaan ei. Dallas ei nähnyt tilannetta kunnolla, mutta antoi silti Napelle stopparin koska oli osapuoli joka ei kärsinyt osumasta. Asia kuitenkin tuli minun tietouteeni vasta paluumatkalla, joten asiasta ei tehty protestia.
Kolmantena asiana kuulin (myöskin paluumatkalla), että Hagberin auto oli finaaleihin mentäessä liian matala, eli siis ei läpässyt 3mm testausta ilman että mittapalikka liikkui. Tämä olisi mielestäni ehdottomasti ollut protestin paikka, mutta koska asiaa ei kisapaikalla tuotu minun tietouteeni, niin protestia ei tehty. Jatkossa näistä kannattaa ehdottomasti ilmottaa Team Managerille heti kun vain mahdollista. Lisäksi Hagberi oli kuulemani mukaan ajanut radalla treeniä ennen kisoja 9000 (?) kierrosta, joten ei ihme että vauhti oli kohillaan.
Toivottavasti kaikki mukana olleet viihtyivät ja olivat tyytyväisiä tiedon välitykseen, jota yritin parhaimpani mukaan hoitaa heti kun uusimmat aikataulut sekä erä- ja kidelistat minulle välittyivät.
Sunnuntain finaalien tuloksista laskettiin myöskin "Team Race" tulokset, eli siis kukin maa sai valita joukostaan kaksi kuljettajaa edustamaan maataan. Näiden kuskien pisteet sitten otettaisii huomioon finaaleista ja niiden perusteella sitten myöskin ratkottiin maiden välinen mestaruus. Valintakriteerit olivat Suomen osalta varsin selkeät, eli siis 2 nopeinta kuljettajaa alkuerien jälkeen. Käytännössä tämä tarkoitti sitä, että Suomea edusti "Team Ahoniemi", eli siis Simo ja Sakke. Venäjällä oli vain yksi kuljettaja koko kisassa mukana, joten Dallas antoi heille luvan ottaa joukkoeeseensa toisen kuljettajan jostain muusta maasta. Koska meillä oli kolme kuskia A-finaalissa, niin Suomen joukkoeen ulkopuolelle jäänyt Vesa edusti Team Racessa Venäjää yhteisellä sopimuksella.
En löytänyt Team Racen "virallisia" lopputuloksia mistään, mutta voiton kuitenkin vei Englanti sijoituksilla 1 ja 4 (Andy + Andy = 5), toiseksi tuli Ruotsi sijoituksilla 3 ja 9 (Hagberg + Jonas = 12) sekä kolmanneksi Suomi sijoituksilla 6 ja 7 (Simo + Sakke = 13). Venäjän joukkoe nousi listalla roimasti Vesan ansiosta, mutta kun en tuloksia ole vielä mistään löytänyt tältä osin, niin en lopullisista sijoitusta heille osaa sanoa. Eiköhän tulokset johonkin ilmesty niin tarkistellaan sitten.
Kiitokset kaikille kuskeille! Vaikka finaalivoittoja ei tullutkaan, niin silti loppupelissä panos kisoihin oli mielestäni hyvä.
Kisoihin oli ilmoittautunut 120 kuljettajaa, mutta paikalle saapui ainoastaan 95 kuljettajaa. Suomen joukkoeesta pois jäi Ari Lappi ylivoimaisen esteen takia.
-
Tässä vielä lopputulokset:
1 Moore Andy GB A 2 1:1, 2:1 [3:10] Hot Bodies Prototype Vortex Brushless Zytec Jaco KO Esprit 3 Orion IB4200 wc
2 Fischer Marc DE A 3 3:1, 1:2 [2:2] Corally SP12 X US Spec GM Evo 3 10210 Zytec CRC Futaba 3PK Black SC-4200 Intellect IB WC
3 Hagberg Alexander SE A 5 3:2, 1:3 [2:3] Corally SP12X LRP X11 5.5T Zytek 04S Jaco Futaba 3PKS LRP VTEC HV2 4200
4 Griffiths Andy GB A 7 3:3, 1:4 [2:4] V-Dezign Carpet Ripper ´07 Nosram Zytec KO Vantage type R Nosram VTEC 4200
5 Mobers Markus DE A 10 3:4, 2:6 [1:6] CRS Generation X LRP Spere 2007 Parma Sanwa M11 SMC IB4200WC
6 Ahoniemi Simo FI A 10 3:5, 2:5 [1:10] Corally SP12X GM Brushless Evo3 4.5turn Zytec GRP Sanwa M11 Corally IB4200WC
7 Hönigl Hubert AT A 14 1:5, 3:9 [2:10] CRC Carpet Knife GenX Orion BL 4.5 CRC Courage CRC High Roller Sanwa M11 Orion IB 4200
8 Ahoniemi Sakke FI A 14 3:6, 2:8 [1:9] Corally 12X GM 4.5t Evo3 Zytec GRP Sanwa M11 Corally IB4200WC
9 Andersson Jonas SE A 14 3:7, 2:7 [1:8] Team Associated RC12L4 LRP Vector X11 - 5.5 turn Zytec Jaco Sanwa M11 LRP SC-4200UP Big Mama
10 Yli Vesa FI A 15 1:7, 3:8 [2:9] V-Dezign Carpet Ripper '07 Nosram Parma GRP and CRC Sanwa M11 SMC IB 4200WC
11 Bopp Bernhard DE B 2 2:1, 1:1 [3:9] CRC - Gen-X LRP X-11, 5T Zytec CRC Sanwa M11 LRP VTEC 4200mAh
12 Andersson Alexander SE B 3 3:1, 2:2 [1:2] CRC Generation X Advanced CRC Evo3 CRC Futaba PK3 Advanced Intrlerlect 4200
13 Sieber Daniel DE B 7 3:2, 1:5 [2:6] CRC Gen X LRP/CRC Parma CRC Sanwa M11 LRP 4200HV²
14 Farrell Mick GB B 7 1:3, 2:4 [3:4] CRC T-Fource Nosram Parma GRP KO Esprit II Nosram P-Max Big Mama 4200
15 Stiles Mark GB B 10 3:3, 1:7 [2:9] Associated RC12L4 Nosram Parma GRP Gandini KO Vantage Esprit II Nosram IB4200
16 Robertson Keith GB B 10 2:3, 3:7 [1:10] Associated L4 Novak Parma Jaco KO Esprit SMC IB4200
17 Myrberg Joel SE B 10 1:4, 3:6 [2:7] Associated L4 LRP brushless Parma Jaco Sanwa M11 Reedy 4200
18 Saarinen Teemu FI B 11 3:5, 1:6 [2:8] Corally SP12X GM PARMA GRP SANWA M11 CORALLY IB4200WC
19 Peracho Carlos ES B 13 2:5, 1:8 [3:8] CRC GEN X NOSRAM STORM 6.5 ZYTEC SANWA M11 VTEC 4200
20 Rosén Maxx SE B 19 1:9, 3:10 [2:10] LAJE Novak----- Reedy Zytek Jacko---- BSR KO spectra Intellect IB 4200
21 Ström Roland SE C 3 2:1, 1:2 [3:10] CRC Advanced CRC CRC KO ADVANCED IB
22 White Mathew GB C 5 1:1, 3:4 [2:9] Corally SP12X LRP Parma Parma KO Vantage Type R Schumacher IB 4200
23 Kerswell Chris GB C 5 3:1, 1:4 [2:8] Corally SP12X LRP Vector X11 5.5 Zytek Parma KO Spektrum LRP IB 4200
24 Raikas Tony FI C 6 3:2, 2:4 [1:5] Yokomo RC12 4L WE LRP Parma Yokomo or CRC Sanwa M11 LRP HV2 VTEC SC-4200
25 Clarke Chris GB C 6 2:3, 3:3 [1:9] Corally sp12x LRP 5.5 brushless Zytek Parma Sanwa super exeze LRP 4200
26 Hedlund Magnus SE C 7 2:2, 3:5 [1:10] Speedevil X LRP Speed 8 BSR Futaba 3PJ Super LRP Vtec 4200 or IB4200
27 Manwaring Roger GB C 8 1:3, 2:5 [3:7] Corally SP12X LRP Parma Parma KO Esprit Peak IB 4200
28 Brandt Mickael SE C 12 2:6, 3:6 [1:7] LAJE Speed Evil 2007 Novak Velocity Parma Zytec Futaba 3PK Intellect SC4200 by Advanced
29 Williams Russ GB C 14 1:6, 3:8 [2:10] Associated L4 LRP Parma GRP KO Inpole IB4200WC
30 Ash Paul GB C 15 2:7, 1:8 [3:9] Associate RC12L4 LRP 5.5 Zytec Jaco KO IB 4200
31 Wubben Bart NL D 3 2:1, 1:2 [3:6] CRC 3.2R LRP 4,5 Zyteck CRC/Jaco KoPropo Helios SMC Ib 4200wc
32 Siegl Josef DE D 4 1:1, 3:3 [2:9] CRC CK 3.2R GM Evo3 Parma CRC Sanwa M8 GM Intellect 4200
33 Sawyer Andrew GB D 5 3:2, 2:3 [1:8] Corally 12X LRP 5,5 Zytec Corally KO Helios Corally IB 4200
34 Spencer Jim GB D 7 3:1, 1:6 [2:8] Associated BRM BRM Parma JR X756 Intellect IB4200
35 Mielonen Joni FI D 7 2:2, 3:5 [1:9] Yokomo 12L4Y / V-Dezign Carpet Ripper '07 LRP Parma GRP Futaba 3PK FM LRP IB4200 Big Mama
36 Sandberg Roger SE D 8 2:4, 3:4 [1:5] Corally SP12X Reedy Parma CRC Futaba Orion
37 Pichler Wilhelm AT D 9 1:3, 2:6 [3:9] CRC Gen X LRP Parma CRC Futaba 3PK LRP 4200 "Big Mama"
38 Nordman PerErik SE D 9 1:4, 2:5 [3:8] Team Laje Speedevil Vortex 4.5 Parma Zytec Futaba 3PK Team Orion V-Max RDS+ IB4200 SHV
39 Frankén Daniel SE D 14 2:7, 1:7 [3:7] Corally Sp12X Reedy NEO1 parma CRC Futaba 3PK Intellect SC-4200
40 Fransson Mikael SE D 20 1:10, 2:10 [3:10] Laje Speedevil 2007 LRP X11 5.5 Parma BSR Futaba T3VC LRP 4200
41 Rubet Simon FR E 3 2:1, 1:2 [3:3] CRC Generation X Nosram Parma CRC Ko Propo Esprit II Vantage LRP Big Mama 4200mah
42 Erikson Jonas SE E 5 3:2, 2:3 [1:10]
43 Hellwig Axel DE E 7 1:1, 2:6 [3:9] CRC Generation X GM Brushless EVO 3 Zytek CRC / Jaco / Parma / Corally Spectrum DX 3.0 IB 4200
44 Berntsen Roseth Adrian N E 7 3:1, 1:6 [2:8] CRC LPR Zytek 04S Ko Helios VTEC 4200 Big Mama
45 Creaser Kevin GB E 7 1:3, 3:4 [2:4] CRC Gen X Nosram Parma CRC JR X756 Pro match IB4200 worlds edition
46 Berglund Marcus SE E 9 1:4, 3:5 [2:5] Team Laje Novak Zytec BSR Futaba Advanced, IB 4200
47 Salminen Ari FI E 10 2:2, 3:8 [1:9] Corally 12X LRP Zytec Corally, GRP Sanwa M11 Intellect 4200
48 Jewitt Mark GB E 11 1:5, 3:6 [2:7] Corally SP12X Nosram Brushless 5.5 Zytec KO Esprit R Type Batt 4000
49 Göransson Mackan SE E 14 3:7, 1:7 [2:9] CRC Blody Knife Novak Parma BSR Futaba 3PJS Spektrum Advanced Intellect 4200
50 Vialla Philippe FR E 18 1:8, 2:10 [3:10] LAJE Speedevil 2007 LRP Parma BSR Sanwa Excess LRP Big MAMA VTEC 4200 UP
51 Catchpole Adam GB F 2 1:1, 3:1 [2:3] Team Associated L4 Nosram Parma - Sanwa M11 Orion IB4200
52 Kauppinen Teppo FI F 3 2:1, 1:2 [3:6] Team CRC X-gen GM-Orion Team CRC Orion-GM 4200
53 Butterfield Jason GB F 5 2:2, 3:3 [1:4] Hyperform Razor Novak 5.5 Zytec 04 Parma Sanwa Super Exces Hyperform IB4200
54 Ramsbottom Michael GB F 7 3:2, 1:5 [2:8] Corally SP12X Nosram Parma Futaba 3VCS Inpole IB 4200
55 Fager Carl-Magnus FI F 7 1:3, 3:4 [2:10] Yokomo RC-12L4Y LRP X11 5.5 Zytek GRP Futaba 3PK LRP 4200
56 Olsson Rasmus SE F 9 2:4, 3:5 [1:7] Corally SP12X Brushless 5.5T Zytec Corally Futaba 3PK Corally IB 4200
57 Hoftstedt Thomas NO F 13 2:5, 1:8 [3:9] CRC Generation X GM Brushless EVO 3 Zytek CRC / Jaco / Parma / Corally Spectrum DX 3.0 IB 4200
58 Korvenmaa Matti FI F 14 2:6, 3:8 [1:10] Corally SP12X LRP #10210 – Zytec GRP Sanwa M8 / Spektrum DSM 3 Intellect 4200WC (SC-4200) (GM) / SMC
59 Page Gerald GB F 14 2:7, 3:7 [1:9] CRC Gen X Nosram 4 Star Parma Zytek CRC, GRP Futaba 3VCS IB 4200 DEMON
60 Vässmar Magnus SE F 15 1:6, 2:9 [3:10] KO Helios Orion Parma BSR KO Orion IB 4200
61 Bergfeldt Tommy SE G 2 3:1, 2:1 [1:6] LAJE SpeedEvil 2007 GM Brushless 4.5T Zytek Jaco / BSR Sanwa M11 / Spektrum DSM IB4200 SHV
62 Stenberg Håvard NO G 5 1:1, 3:4 [2:6] Associated RC12L4 LRP Parma Jaco Futaba 3PKS Intellect 4200
63 Payne Mark GB G 5 2:2, 1:3 [3:7] Calandra GenX LRP Parma Zytek KO Esprit Type R. Spectrum Conversion LRP IB 4200 "Big Mamma"
64 Haugen Lars NO G 6 2:3, 3:3 [1:4] CRC NOSRAM PARMA CRC Futaba NOSRAM 4200
65 Andersson Lars SE G 7 3:2, 1:5 [2:7] Team Laje, SpeedEvil Novak 4.5 Zytec Futaba 3PK IB(CS-4200)
66 Karlsson Henrik SE G 7 1:2, 2:5 [3:8] CRC Gen-X Reedy Zytek CRC/Jaco Futaba 3PK SMC IB4200
67 Mula Vivero Ivàn ES G 10 2:4, 3:6 [1:7] CRC Generation X Nosram Brushless Parma Futaba 3VC nosram VTEC 4200
68 Schroeder Sven DE G 13 3:5, 1:8 [2:9] HS-Racing EVO Checkpoint Zytec GP M11 SC-4200 IB WC
69 Andersson Richard GB G 18 2:8, 3:10 [1:10] Associated L4 (CRC side damper conversion) Nosram 4 Zytec CRC GRP Futaba 3CVS IB4200
70 Paulsen Robert SE G 18 3:9, 1:9 [2:10] Laje speed evil Novak Parma Zytek Futaba IB 4200
71 Arntzen Erik NO H 2 1:1, 2:1 [3:2] CRC Ceneration X Nosram Storm brushless 5,5t Parma Zytec KO Helios Nosram P-Max VTEC SC 4200 Factory Team
72 Fredbäck Viktor SE H 5 1:2, 3:3 [2:10] Ass Reedy Protoform Zytec Jaco KO Propo Intellect SC-4200 SMC/Orion
73 Dyson Gary GB H 6 3:1, 2:5 [1:10] Associated RC12 L4 Nosram Parma - KO Vantage II IB 4200
74 Giles Russ GB H 6 2:2, 1:4 [3:7] Corally SP12X LRP Parma GRP KO Vantage Intellect IB4200
75 Winton Peter GB H 8 2:3, 1:5 [3:9] Corally SP12X LRP Parma Futaba FF3/Spectrum DSM Pro LRP Big Mama
76 Lindblad Magnus SE H 9 1:3, 3:6 [2:7] Corally SP12X LRP Parma KO propo Corally IB4200
77 Skaar Alf NO H 9 2:4, 3:5 [1:6] CRC GenX Orion Zytec CRC KO Helios Orion IB4200
78 Burgess Mark GB H 10 3:4, 2:6 [1:9] Associated 12L4 LRP Vector X11 5.5R Brushless Zytec Jaco/Parma/GRP Futaba 3VCS IB4200 (EA Motorsports)
79 Golikov Vladimir RU H 15 1:7, 3:8 [2:8] Hot Bodies HaraHammer LRP X11 5.5 PARMA GRP, CRC, JACO Futaba 3PK LRP VTEC 4200 HV2
80 Lax Mathew GB H 17 1:8, 2:9 [3:10] CRC 3.2R Corally & Team Scream Zytek KO HELIOS IB 4200
81 Heinsbroek Frans NL I 2 1:1, 2:1 [3:10] CRC Orion / LRP Parma Zytec CRC KOPropo Helios EX 10 Team Orion IB 4200 WC
82 Warren Rob GB I 3 3:1, 2:2 [1:4] Associated RC12L4 LRP Parma GRP/Parma KO Vantage IB 4200
83 Whiteley Particia GB I 5 3:2, 1:3 [2:5] Corally 12X Corally Parma Corally KO Helios Corally IB 4200
84 Omelanczuk Norbert PL I 7 2:3, 3:4 [1:7] Associated l4 Orion Parma zytek 04s jaco Sanwa M11 intellect 4200
85 Blazucki Peter PL I 8 1:2, 2:6 [3:6] Blaze Racing- "12-M" trinity zytec airtronics m8 epeic trinity ib4200
86 Jiveby Pär SE I 9 3:3, 1:6 [2:10] CRC Carpet Knife Orion Novak CRC CRC Futaba megatech 2,4 Gh Advanced electronics Word Champ 4200
87 Hardisty Chris GB I 9 2:4, 3:5 [1:10] Own/Associated LRP/BRM 4* Zytec Parma / GRP Futaba Intellect 4200
88 Jenkinson Paul GB I 12 1:5, 3:7 [2:9] Associated/BRM Hardisty BRM 12x2 Zytec GRP Futaba 3vcs Intellect sc-4200
89 Karlsson Dennis SE I 15 2:7, 3:8 [1:8] Trinity LRP x 11 Zytek Jaco Futaba 3PK Nosram TC EC 4200
90 Nicolaisen Tor Arne NO I 17 2:8, 3:9 [1:9] Corally sp12x Nosram bl 4.5T Parma Corally JR-Propo - Helios Orion 4200
91 Bevens Gareth GB J 2 1:1, 3:1 [2:2] Associated RC12L4 BRM 13x2 Zytec GRP KO Propo Esprit 2 Yungton Batt 4000
92 Robillard Jason GB J 3 2:1, 1:2 [3:4] Corally SP12X US (corally front) Corally/Reedy/GM Parma Corally Sanwa Super Exzes GM IB4200XXL
93 Lax Peter GB J 5 3:2, 2:3 [1:3] CRC 3.1 R BRM & Corally Zytek Sanwa IB 4200
94 Andersen Pål NO J 8 3:3, 1:5 [2:5] Corally Reedy Neo1 4.5 PSC Pi-10210 Team CRC KO Intellect 4200
95 Persson Göran SE J 8 1:4, 2:4 [3:5] Speedevel2007 LRP Vector X11 Parma John's BSR racing tyre Futaba megatech T3PKS Orion V-Max plus-RDS (Ni-MH), 4x4200
-
Noniin ja kisaraporttikin saatu aikaiseksi. Löytyy täältä: http://www.teamentisetkuskit.com/modules.php?name=News&file=article&sid=80
:lol:
-
Olen ollut team managerina 5:ssä EM kisassa ja joissakin DALLAS kisoissa....
Managerin tulee pitää korvat auki ja seilailla katsastuspöydän ympärillä. Ruotsalaiset huijaa AINA.
-
Noniin ja kisaraporttikin saatu aikaiseksi. Löytyy täältä: http://www.teamentisetkuskit.com/modules.php?name=News&file=article&sid=80
:lol:
Onkos se koko versio jossakin nähtävillä, kun tossa on toi tiivistelmä.... :cool:
-
Kuvat on linjassa suoritusten kanssa.. ollos hyvä:
http://teamentisetkuskit.com/teppo/RC_kuvat/EM_c12/
Videot:
http://teamentisetkuskit.com/teppo/RC_videot/EM_c12/
-
Muutamia kuvia lisää:
http://www.alexanderhagberg.com/euros/
http://www.littletruckers.co.uk/main.php?g2_itemId=1788