RC10.FI

Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: Heuli - 15.01.05 - klo: 11.40

Otsikko: DHI cup
Kirjoitti: Heuli - 15.01.05 - klo: 11.40
Suomesta lähti kovatasoinen joukkue Tanskaan DHI cuppiin joka kuuluu LRP Masterssin kanssa kevään suurimpiin sisäkisoihin. Orionin sivuilla on tarjolla "liveraportointia": http://www.teamorion.com/live/results-cars.asp?id=158

Viralliset sivut löytyy osoitteesta: http://www.dhi-cup.dk/
Otsikko: DHI cup
Kirjoitti: reittila - 15.01.05 - klo: 11.46
Jep, hyvin toimii molempien saittien tulos"palvelu".
Mielenkiintoinen yksityiskohta on myös esim. Simon ja Saken mainitsematta jättäminen Eurooppalaisten huippujen listalla Orionin saitilla.
Luulisi Orionin porukan muistavan ainakin Simon hyvinkin ;)
Otsikko: DHI cup
Kirjoitti: Mr Cale - 15.01.05 - klo: 15.23
Tämä tuntuu toimivan ihan hyvin.

http://www.team-orion.com/live/dhi05/liveindex.htm
Otsikko: DHI cup
Kirjoitti: Mr Cale - 16.01.05 - klo: 17.39
Kilpailut ajettu

TOP-10 ja suomalaiset
1. Atsushi Hara 2 ( 1 2 1)
2. Rheinard Marc 3 ( 2 1 4)
3. Teemu Leino 5 ( 4 3 2)
4. Andy Moore 6 ( 3 10 3)
5. Viktor Wilck 9 ( 7 4 5)
6. Steen Graversen 10 ( 5 5 6)
7. Sakke Ahoniemi 13 ( 6 9 7)
8. Andreas Myrberg 14 ( 8 6 10)
9. Fischer Marc 15 ( 9 7 8)
10. Jonas Kærup 17 ( 10 8 9)
*
16. Simo Ahoniemi
*
20. Juho Levänen
*
35. Christer Andersson
*
43. Vesa Yli
Otsikko: DHI cup
Kirjoitti: Cruisaaja - 17.01.05 - klo: 22.57
Noh Cia. Joko on palattu taas arkeen? Kaikki haluaa varmaan kuulla miten kisat meni.

Nyt ne perinteiset risut & ruusut kisoista :wink:
Otsikko: DHI cup
Kirjoitti: CAi - 18.01.05 - klo: 10.07
Lainaus käyttäjältä: "Cruisaaja"
Noh Cia. Joko on palattu taas arkeen? Kaikki haluaa varmaan kuulla miten kisat meni.

Nyt ne perinteiset risut & ruusut kisoista :wink:


Joo on palattu ja väsyneenä :?
Kisapaikalla oltiin perjantina kello 19.00 tiedossa oli vain kaksi harjoitusta.
Eka treeni oli kello 21.00 ja toinen 23.10. Radassa ei YHTÄÄN pitoa ja homma ihan sekaisin. toisessa kokeiltiin jopa "spool" eli kiinteetä etudiffiä.
Nukkumaan mentiin n. 2.00 ja aamulla menoksi vähän vaille 7.00. kello 8.30 suoraan ekaan alkuerään ja pipariksi meni :mrgreen:  perheen tiimi kuski ei ollu vielä kunnolla herännyt n. neljän tunnin unen jälkeen.
uusia säätöjä peliin ja taas uusia säätöjä jne. viimeinen alkuerä 22.30 illalla ja lopputulos sija 38. Ei ollut helppoa !

Christer on siirtynyt hoitamaan myös mekaanikon hommia(vihdoin).
ja Roll centerin säädön jälkeen mm. droopit unohtui säätää ym. eikä ihme, kun kaikki olimme todella väsyneitä.
mm. Vesa sanoi päivällä neljän maissa, että aivan kuin olisi hiekkaa silmissä. viimeisen finaaliin myöhästyin auton tuonnissa vielä pisteeksi iin päälle. Euroopassa ei kuulutella lähtijöitä, vaan lähtö tapahtuu "jossain" aikataulussa. Lopputulos olisija 35. johon olimme tyytyväisiä kuitenkin.

mm. LOSI stara Matt Francis oli H-finaalin paalulla, Joel Myrberg jossain sijalla 60-70 ym. ym.

Risuja
- Aikataulu myöhästyi. 1-2 tuntia riippuen päivästä
- Ei pitoa
- Pito muuttui radikaalista finaaleihin
- Matot mustat ?
- Matot irtoilivat ja erät meni uusiksi kolme krtaa
- esilimattujen renkaiden "liimaus"
- Käsittämättömän pitkät päivät
- Ei mitään tuomaritoimintaa
- kaikki "arvottiin" ja sovellettin pitkin päivää.
- ei aikataulua
- ajo-ohe kisapaikalle ohjasi  n. 10 kilometriä väärään paikkaan :?:  
- ym. ym

Ruusuja
- tulospalvelu
- Fiilis
- Hara on king
- Kim Bendiksen
- Radan laout tehty kokonaan 2*4 tuuman lankusta, joten autot pysyivät jokseenkin hyvin omalla kaistalla

Kyllä täällä Suomessa kisat hoidetaan hienosti !!!!!!!

Suomessa kun tottuu hyvään pitoon (jopa Turussa) on todella vaikeata säätää euroopan sisä kisoissa (poislukien LRP MAsters).
Lisäksi Korit on aivan erilaisia.
Ajo tyyli pitää muuttaa kunnon sikailuksi, koska tuomaritoimntaa ei ole alkuerissä laisinkaan. esim tuollaiset puolen radan oikaisut on ihan jees, jotta päsee korkeenpaan finaaliin, ihan totta. Tilaa tulee niinsanotusti "perinteisesti" sitä itse tekemällä :mrgreen:

tällee....
Otsikko: DHI cup
Kirjoitti: Vesa - 18.01.05 - klo: 10.40
Joops, samoilla linjoilla CAin kanssa.

Kisajärjestelyt meni pieleen aika pahasti, joka suhteessa. Ainoa ISO PLUSSA oli BBK timing system, eli brittiläisen Robin laskentaohjelma joka hoiti kaiken automaattisesti alusta lopppuun asti, myös kuulutukset!!

Omalta kohdalta kisa meni vaihtelevasti. AJo sujui tasaisesti ja auto toimi alussa hyvin, välillä huonommin ja lopussa jo hyvin. Mutta kun JOKAISESSA erässä on 8-12s ekstraa kun aina joku hitaampi torspo ajaa päälle, on vaikee saaada vertailtavaa tulosta. Itse ei tarvinu siis edes yrittää mokailla, kun muut hoiti  sen omasta puolesta. Tuo huomioon ottaen 43. sija on siedettävä, mutta ainakin C-finaaliin olis ehtiny siistimmässä erässä.Jos ja jos.

Vaikee suositella ko. kisaa kenellekään joka ei ole samantyyppisiä kiertänyt, 2 treeniä, todella erilainen pito, kaikki kokeilut: pitoaineet(100+ n erilaista sekoitusta), säädöt, korit yms.
Otsikko: DHI cup
Kirjoitti: JQ - 18.01.05 - klo: 19.01
siis touring on hanurista
Otsikko: DHI cup
Kirjoitti: Cruisaaja - 18.01.05 - klo: 19.46
Juu. Katsoin muuten äsken ne 3x a-finaali videot ja kyllä siellä välillä rytisi kunnolla, ainaskin kärjen takana. Mutta kovaa meni ne kaverit eikä ihme jos välillä oli actionia. :wink:

Hara rules :D
Otsikko: DHI cup
Kirjoitti: waltt - 18.01.05 - klo: 21.09
Ot:
Eikös Hara ole siinä hpi:n esittelyvideon "introssa"?
(siis siinä videossa kun tulee joissain hpi:n autojen mukana)