Toi on kans ollu hankintalistalla aiemmin. Varmaan hyvä auto uudella tekniikalla.
Pysyykö siis auto kiinni parketissakin foameilla? Vai lähteekö irti jos kaasuttelee? Olohuoneessa olis kans mukava kisailla jos vain sais pitoa
Missä päin vaikutat?
Ainakin suht pölyttömällä parketilla pysyy... Ja tuolla vakio koneella.. Tosin jos renkaat linkkuun vedät mutkassa ja kaasu pohjaan niin pyörähtää mutta ihan riittävästi pitoa löytyy että jaksaa ajella, voin kyllä suositella... Näytti olevan samoja renkaita awd vanteillakin mutta drifteriin niitä en näe tarpeelliseksi
Voin kyllä hyvin uskoa että parketilla jos vielä pitoaineita käyttää niin saat kiskopidon..
Turun ja Salon välimaastossa vaikutan...
Vielä pitäs osata katsoa oikeat osat jotta saan vähän enemmän katu auton näköisen korin paikalleen, tuossa on nyt melkeen renkaan mitan pidempi akseliväli awdhen verrattuna. Ainakaan ohjeissa ei kerrottu mitä osia tarvitaan eikä mukaan tullut myös mitään varaosalistaa
Edit: Kyoshon surkeilta sivuilta sain kaivettua muunnos ohjeen ja eipä siihen tarvittu kuin nuo moottori pukit RM ja MM, nyt on ne tilauksessa ja saa sitten sopimaan hiukan enemmän koreja
Epäselväksi jäi tuo diffi kun sitä ei käsketty vaihtaa mutta kuitenkin niitä on erikseen myynnissä LM ja normaali MR-02 malleja, ota siitä sitten selvää... Tietääkö joku onko niissä jotain pituus eroja tms? Tuskin turhaan kyosholla on niitä kahdella eri varaosanumerolla...