Itsellä meni yksi säädin kuvauksen kaltaisilla oireilla, teki tuota hieman lämmettyään ja toimi samalla lailla hyvinkin kauan. Lisäilmiö oli, että nykivä lähdön jälkeen kun käänsi täydelle syötölle, ei tullut tehoja kunnolla, mutta hölläsi kokonaan kaasun ja uusiksi niin sitten tuli vedot, kunnes seuraavan kerran moottori pysähtyi. Lopulta säädin hajosi kun hiljaa pakittaessa pölähti savupilvi kopan alta
. Säädin toimi yhä eteenpäin samalla lailla, mutta roskiinhan se lopulta päätyi.
Tuo LiPo valmius ei sinällään kerro, onko autossa kaikki ajamiseen tarvittava mukana, mutta akkutyypin vaihto sinällään ei aiheuta toimenpiteitä auton suhteen(paitsi ehkä akun kiinnityksessä) jos vain jännite pysyy ~samana kuin ennenkin. Eli nyt siis 7.2 vs 7.4V, ei ongelmaa. Sensijaan isomman moottorin vaihtaminen voisi aiheuttaa, tuo säädin ei välttämättä kestä kauhean tehokasta moottoria, ja LiPo antaa virtaa ulos jos kone vaan ottaa virtaa, ja säädin saattaa tässä vaiheessa muuttua sulakkeeksi.