Tuli käytyä testaamassa uutta äänenvaimenninta Monsterissa ja todella mukavasti leikkaa sen "Dominatorin" korkean räimeen pois, suorastaan miellyttävä ääni nykyään
Jonkinlainen mutka pitäisi kehittää tuohon, törröttää aika pitkälle sivulle.
Sanwan radion mukaan ulkona oli +29 C lämmintä ja koneen lämmöt pysyivät nätisti alle +120 C. Ainoastaan siinä vaiheessa nousi +130 C päälle kun veti koneen lohkon imuaukot ja puhaltimen Outrwearsin täyteen heinän roskaa. Ajopaikka kun oli paikoin sellasta puolimetristä heinää, ihan hyvin se menee näköjään sielläkin...
, muuten soraa ja asfalttia ja vähän jotain pururadan tapaista.
Asfaltilla ei oikein kärsi ajaa noilla maastorenkailla, liian vetelät ja sulaa suorastaan alle...pitäs saada asfalttia varten toisenlaiset. Toisaalta eipä tolla asfaltilla ole tarvetta niin ajaakaan...mieluiten ajaisi jollain isolla nurmikentällä, mutta ilmeisesti eivät myönnä golf-klubin osaketta ihan tuota varten
Nitroautojakin oli mukana pari...ensin radion säädöt olivat menneet sekaisin itsestään ( WTF !?) ja ohjeet tietty kotona. No sen kun sai toimimaan, niin kämähti heti perään vastariakku...toista ei sitten jaksanut edes koittaa tulille kun palo käämit aivan totaalisesti ja meinas lentää metsään koko romu !
No pikku jäähdyttelyn jälkeen Nutech esiin, tankkaus, nykäs käyntiin ekalla ja anto vaan mennä...täytyy sanoa että hermo siinä suorastaan lepäs ja ainoastaan bensa paloi
Onkos muilla ollut havaittavissa sellasta että Nutech:n vasemman puolen pyöränmutterit löystyy ajossa...minusta saisi olla vääränkätiset kierteet, mutta kun ei ole ? Pitäsköhän niissä käyttää ruuvilukitetta vai mitä ?