Tällä hetkellä autossa:
- Soitin: JVC KD-G502
- Pääkaiuttimien vahvistin: SPL Dynamics MT-502
- Pääkaiuttimet: Macrom M3S.50 erkkasarja
- subivahvistin: Blaupunkt GTA4100
- Subi: 2x Hertz HS 200
- Virtapiikkejä tasaamassa Dietronicsin 1F kondensaattori
Kaapelipuolelta löytyy Focuksen valmistetta (konkan ja vahvistinten välisiä johtoja lukuunottamatta):
- akun ja konkan välillä, kuin myös sekä akun, että vahvistimien maapiuhoina 35mm2 kaapeli
- konkan ja vahvistimien välillä 16mm2.
- RCA-johtoina kaksoissuojatut
- kaiutinkaapeleina: etukaiuttimille 2.5mm2 piuhat takakaiuttimille 1.5mm2 piuhat ja subeille 4mm2 piuhat.
Asennusta odottaa:
- Takakaiuttimiksi: Macrom M3C.50-koksut
Vajaassa kolmessa vuodessa joitain muutoksia tullut laitteistoon tehtyä. Eli nykyään:
- Soitin: Sama
- Pääkaiuttimien vahvistin: Macrom M2A.490
- Pääkaiuttimet: Sama
- Takakaiuttimet: Macrom M3C.50-koksut
- Subien vahvistin: Macrom M2A.500D
- Subi: Sama, mutta kotelo vaihtunut
- Konkka: Sama
- Auton vaimennus: Etuovissa n.2 ja 1/3 pakettia Vibroplast M1-vaimennusmattoa/ ovi. Kontin pohjalla n. 4mm Etola-bitumia, kontin sivuille uhrattu 1 ja 1/3 pakettia vibroa ja kanteen sivelty kolme kerrosta Brax ExVibration-massaa. Takaoviin uhrattu n.1.5kg Braxin massaa.
- Johdotukset muuttunu siten, että konkan ja vahvistinten välillä nykyään 35mm2 kaapelia, akun maadoituksessa 2x25mm2 kaapeli. Akku on vaihtunut paremman virranantokyvyn omaavaan. Laturin ja akun välinen alkuperäinen latauskaapeli korvattu 25mm2 kaapelilla.
- Seuraavaksi olis tarkoitus laittaa joko paksumpi päävirtakaapeli tai toinen 35mm2 kaapeli nykyisen seuraksi.