Saapas nähdä...
Saapas nähdä...
Huh, muutamat piikit on saanut noihin ruuvata. Ehkä hieman sais lyhentää piikkejä ettei taitu alle, kun mulcherithan on todella pehmeää kumia.
Piikkejä laitoin juurikin renkaan pehmeyden takia noin monta. (ja tyhmyttäni :mrgreen: )
Jos piikkejä olisi esim kolmasosa tuosta, varmasti kumit repeäisivät kun piikit taittuu alle ja kaikki voima menee parin piikin kautta.
Renkaat ovat muuten yllättävän tukevat.
Jokainen piikki on kannastaan vielä liimattu kumiin kiinni.
Kumin sisäpuolella on lisäksi ilmastointiteippiä palloontumisenestona ja insertin ja kumin väliin tulee sileiden renkaiden kulutuspinnat lisätueksi.
Onhan noissa AIVAN liikaa piikkejä....jos olisit jättänyt 1/5 tosta määrästä hyvä olis ja pituus ei pidä olla yli 3mm muuten taittuu alle.
Nostetaanpas hieman vaikka kohta on jo kesä.
Renkaat on nyt valmiit ja koeajettu pariinkin kertaan.
En sitten laittanutkaan toisia kumeja noiden sisälle, vaan liimasin vakioinsertin ympärille lisää superlonia.
Pito on kovalla lumella, kestohangella ja jopa sohjossa yllättävän hyvä.
Jäällä hiukan heikompi.
Mielestäni piikkejä ei ole liikaa vaan riittävästi.
Ajetavuus ihan ok vaikka hiukan ovat painavanpuoleiset.
Ilmastointiteippi toimii hyvin, ei minkäänlaista palloontumista havaittavissa.
Samoin piikit pysyy kiinni tosi hyvin, kestävät kierroksia sen mitä V-Spec jaksaa 14-hampaisella kellolla noita trukissa renkaat ilmassa pyörittää.
itse olen noihin ihan tyytyväinen.
Aiemmin oli puhetta siitä miksei kukaan valmistaja tee valmiita piikkirenkaita näihin.
Löytyisiskö mahdollisesti joku joka on valmis maksamaan esim noista mun renkaista 150€ sarja?
Sittenkään ei päästä vielä lähellekkään edes nimellistä tuntipalkkaa...
Moottoripyörienkin piikkirenkaat on täysin käsityötä nastoituksen osalta.
Tossa vielä kuva ekalta testireissulta: