Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Leskinen

Sivuja: [1]
1
Traxxas / Vs: Traxxas E-Maxx
« : 03.01.17 - klo: 20.21 »
Jaahas nyt palo käämit minulta ja autolta... Ajelin tuossa jäällä autolla ja ilmeisesti auto oli sittenkin pöllyttänyt lunta nopeudensäätimen päälle ja ilmeisesti se kärähti (muutama komea liekki sieltä ainakin tuli). No juoksin äkkiä auton luokse ja molemmat noparin akuille menevät pihat olivat irronneet juotoksistaan sekä molemmista akuista toinen piuha oli irronnut liittimen juotoksista. Ilmeisesti jännitteet on hetkellisesti olleet melkoiset.

Testailin akut ja molemmissa akuissa kaikissa kennoissa jännitteet 3,8V eikä kumpikaan akku ei ole ollenkaan pullistunut. No ilmeisesti akut säilyiviät liittimiä lukuunottamatta ehjinä ihmeen kaupalla. Tarvitseeko joku 3x maxxamps lipo-akkuja ja laturia? Tai rikkinäistä emaxxia?  :tongue:

Mitenkäs moottori? Ottaakohan se miten helposti itseensä, jos nopeudensäädin kärähtää? Vai voiko olla, että nimenomaan moottori on päästänyt voimasavut pihalle ja kärähtänyt. Ulkoisesti näyttää ihan ehjältä.

Vedenpitävän tuo mamba ei todellakaan ole, mutta on sillä aiemmin jäällä pystynyt ajamaan. Itseäänhän sitä tästäkin taas saa syyttää. Liitteenä pari kuvaa ihasteltavaksi.

Emaxx 3908, castlen mamba moottorilla ja esc:llä. 2x maxxamps 6000xl akkuja.

Sivuja: [1]