Sama! Todella hyvä meininki ja tossa MUKAVASSA porukassa mieluusti uudestaan!
Rata oli itse asiassa todella hyvä M8e autoille. Itse ajoin finaalit 3S lipolla ja se oli minusta hyvä valinta tuonne (vaikka ei ehkä tuloksesta voisi niin päätelläkään).
Vääntö oli tiukkaa myös B-finaalissa ja kaikki ajoivat loppuun asti, joka oli todella upea juttu! Ei siis rikkoutunutta kalustoa eikä palaneita sähköjä, autojen meno oli silti hienoa katsottavaa eikä vauhdista ollut pulaa.
Kuten duda sanoi vähintäänkin alku oli ulkopaikkakuntalaiselle vaikea mutta säätöjen kautta oma vauhti oli jo ihan hyvä finaaleissa. Päivä oli siten työteliäs mutta erittäin antoisa. Yksi kakkospaikkakin irtosi finaaleissa joka lämmitti, ja toisessa finaalissa vasta neljänneksi moninaisten tiukkojen vaiheiden kautta. Ajo oli kuitenkin todella siistiä eikä mistään sellaisesta ole kysymys.. Yksi finaalihan mulla meni mönkään melkein heti kättelyssä pinjonin irrottua (vaihdoin sen erään ja kai siitä sitten tarvittavat lukitteet jäi - oma moka).
Paremmilla renkailla olisi voinut pärjätä paremmin mutta yhdet uudet gridironit sentään löytyivät pakista jotka kyllä osoittautuivatkin sitten ihmeen hyviksi pikkunappulasta - tai juuri sen takia - huolimatta. Pölyn alla oli kova savi ja pito.
Mutta taso oli siis kova ja vastaa omaa sijoitustani kyllä ihan hyvin ei siinä mitään. Tasosta olen kovin iloinen sillä se tarkoittaa että lajilla on nostetta ja uskoisin sen kasvavan. Muutaman juniorin soisin mukaan jatkossa toki ja tietysti uusia, vaikka vasta-alkajiakin tietty.
Tälläiselle papalle parasta oli että varikolla ja korokkeella pystyi puhumaan ajon aikana eikä korvat soi nostovuoron jälkeenkään. Porukka, järjestelyt ja rata olivat manioit. Kiitos!
Hieno taulukko