181
Team Losi / Vs: Team Losi Racing 22
« : 07.06.11 - klo: 09.00 »
Noniin, Losin tuuppi tuli tuossa "männäviikolla" rakennettua ja laatu yllätti positiivisesti! En ole Losia pitänyt koskaan huonona, mutta tässä autossa oli viety hinta/laatu-suhde mielestäni kokonaan uusin sfääreihin, hintalappu ei kuitenkaan hirvitä, Saben hyllystä poimittuna ainakaan.
Grafiitti/"muovi"osien kovuus oli suuri yllätys, samoin pallokuppien. Kuvittelisi, etteivät ainakaan periksi anna, kestävyystestiä tulossa tulevaisuudessa...
Sähköjen asennuksessa pitää turvautua pieniin kevätjuhlaliikkeisiin, oma SSX TC Spec meni pikkuisella jäähdytyssiilin dremelöinnillä juuri kopan alle, samoin vanhat 4800mAh/40C LRP saddlet ottavat koriin kiinni, pitänee hioa nuo akun nystyrät pois.
Saas nähdä jos JConceptsin korin alla on enemmän tilaa...
Servoksi valikoitui Team XCoren low profile, "9kg/0,07s" sanoo arvot. Jos edes lähellä todellisia, niin pitää olla tyytyväinen. Matalaa servoa tähän autoon pitänee suositella, jotta kyytiin sopii edes hiemankin isommat vastarit.
Autoa oli mukava kasata, ainakin kun on 10 vuotta jo autoja rakentanut. Esim. iskareiden osalta manuaali oli kovin suppea, näytti kyllä missä järjestyksessä sisukalut tulevat, mutta aloittelevammat harrastelijat eivät välttämättä tiedä ilmauksesta mitään, jolloin iskarit jäävät todennäköisesti aivan rimpuloiksi.
Manuaali on muutenkin ehkä hieman suppeampi, mihin olen Assojen ja Tamiyan kanssa tottunut.
Iskarit itsessään olivat mielestäni laatukamaa.
Tämmöisiä ajatuksia itselle jäi autosta, ajokokemuksia odotellessa...
Jyrki Lehto
ATAK/UA
Grafiitti/"muovi"osien kovuus oli suuri yllätys, samoin pallokuppien. Kuvittelisi, etteivät ainakaan periksi anna, kestävyystestiä tulossa tulevaisuudessa...
Sähköjen asennuksessa pitää turvautua pieniin kevätjuhlaliikkeisiin, oma SSX TC Spec meni pikkuisella jäähdytyssiilin dremelöinnillä juuri kopan alle, samoin vanhat 4800mAh/40C LRP saddlet ottavat koriin kiinni, pitänee hioa nuo akun nystyrät pois.
Saas nähdä jos JConceptsin korin alla on enemmän tilaa...
Servoksi valikoitui Team XCoren low profile, "9kg/0,07s" sanoo arvot. Jos edes lähellä todellisia, niin pitää olla tyytyväinen. Matalaa servoa tähän autoon pitänee suositella, jotta kyytiin sopii edes hiemankin isommat vastarit.
Autoa oli mukava kasata, ainakin kun on 10 vuotta jo autoja rakentanut. Esim. iskareiden osalta manuaali oli kovin suppea, näytti kyllä missä järjestyksessä sisukalut tulevat, mutta aloittelevammat harrastelijat eivät välttämättä tiedä ilmauksesta mitään, jolloin iskarit jäävät todennäköisesti aivan rimpuloiksi.
Manuaali on muutenkin ehkä hieman suppeampi, mihin olen Assojen ja Tamiyan kanssa tottunut.
Iskarit itsessään olivat mielestäni laatukamaa.
Tämmöisiä ajatuksia itselle jäi autosta, ajokokemuksia odotellessa...
Jyrki Lehto
ATAK/UA