Kyllä ilman muuta - siis voi tehdä krossarista GT auton. Tänään just toimitin Eklundin Jarille (JP-nitroracing) Infernon rungon, GT korin, GT iskaritornit + iskarijouset, IGW008 vaihdelaatikon, puskurin, koritolpat ja muuta pientä että herra kasaa siitä itselleen polttis GT auton 1.8. kisaan (omasta varastostani siis)
Tuolla on jotain tarkempaa osaluetteloa
http://www.facebook.com/note.php?note_id=113264872038823 (laittaa frendipyynnön niin päsee näkemään)
Toivottavasti mahdollsimman moni tekee itselleen auton ja osallistuu 1.8. kisoihin, nyt kun säännöt ovat väljät ja sallivat kaikki moottoritkin käytännössä. Meillä on hyvät palkinnotkin.
Tosin helpommalla saattaa päästä kun hakee auton kaupasta GT auton.
Oma auto ei poikkea paljonkaan tuollaisesta kaupasta haetusta kuten pääosin muillakaan kavereilla. Poislukien moottori. Tuota Novarossia voi helposti suositella, sopiva teho, ei liian repivä - säästää autoa ja renkaita. Ei nopein, mutta mukava ajaa.
Tänään kävinkin kurvailemassa ja tosi tyytyväinen, mutta kun olin ainoa GT autolla niin vauhdista ei voi sanoa mitään. Hauskaa se oli! Ja rentoa. Hyvä fiilis siis jäi kun radalta poistuin.
Oli muuten +25C ja puolipilvistä, alla 40 shore Ipanemat ja Ipaneman GT kori.
Etupää aika jäykkä, 100K diffi, 60wt öljy (Losi) ja vakiojouset.
Takapää löysä, 1K diffi, 50wt öljy (Losi), krossarin kromi etujouset.
Vakaimet, ulosjousto aika minimissä, edessä iskarit alhaalta sisällä, takana ulkona.
Kytkin 3-pala alumiini, 1.1mm jouset.