Pankaas kokeneemmat vinkkiä mihin suuntaan ja kuin paljon ruuvailla noita ruuveja sisäänajon jälkeen?
Toista tankillista ajelemassa ja nyt alkaa olemaan sisäänajo suoritettu.
Juhamatti laittoikin tuossa aikaisemmin jo hieman arvoja joita kokeilla.
Näissä koneissa perusasetukset neuloille ovat
High speed needle = 1,5 kierrosta auki
Low speed needle = 1,25 kierrosta auki.
Noista arvoista lähdet kiertämään seosta laihemmalle. Aloitat neulasta H. Tämä vaikuttaa auton nopeuteen. Jatkat niin pitkään kun näet parannusta suorituskyvyssä.
Kun H neula on säädetty kohdalleen, toista sama L neulalla. L neula vaikuttaa auton kiihtyvyyteen. Säädä seosta jälleen laihemmalle (myötäpäivään) niin kauan kun näet parannusta suorituskyvyssä
Kun parannusta ei enää tule, älä säädä seosta enää yhtään laihemmalle. Liian laihalla kone luonnollisesti kärsii. Mieluummin kun "max" piste on löytynyt käännä "5min" takaisin rikkaammalle. Jokainen kone on tietenkin yksilö ja käy hieman eri arvoilla. Juhamatin ilmoittamat säädöt voi olla kyllä aika lähellä totuutta mutta tarkasta kuitenkin itse miten asia on oman koneesi kohdalla.
Tuollanen tuli HYVIN nopeasti kyhättyä..
Losi 5ive-T teaser run
On se vaan niin nätti. Ja hemmetin hyvä leffa, tykkään *peukku*