tuon jsoukan kanssa ajettiin tosiaan tuolla parkkihallissa ja oli kyllä hienoa päästä hieman vapaampaan ympäristöön ajamaan.
Itsellä sama yokomon auto kuin jsoukalla, mutta edessä oneway ja jotai muuta speciaali hilpettä. Pitkällisen säätämis session jälkeen autolla pääsee jo kohtalaisen pätevästi luisussa, ja tosiaan moottorin ei todellakaan tarvitse olla mikään extreme tehokas, tosin tuntuu et tuolla parkkihallissa tarvii tehokkaamman kuin touringradalla ajaessa.
Itsellä runkona yokomon MR-4TC CGM Special ja muuten vakio vehjes, mutta drifti renkaat laitettu (sekä ostin stratus touring korin tilalle silvia s15 korin). Muuten vakiomotilla ja muilla mitä specialin mukana tulee..
Eikä jsoukallakaan ole sen ihmeempi tuo auto, eli taitoa tarvii ennemmin kuin viri viri palikoita ;)
Loppuun, olisiko porukalla jotain vinkkejä auton säätöihin? Ilmeisesti camper kulmilla saadaan säädettyä pidon määrää (kuten reaalimaailmassakin) mutta kuinkas iskarin jäykkyys kannattaa säätää? entä joustovara, onko väliä? Auraukset ja camperit, mitään kokemuspohjasta tietoa asiasta? :)