1
Polttisautot / Hong Nor X2 CR Buggy
« : 27.01.09 - klo: 22.19 »
Terveeks kaikille!
Ensikauden kisakärry tuli hommattua, ja valinta osui siis Hong Norin uuteen X2 CR Pro-buggyyn. Pari iltaa olen sitä nyt nippuun pistänyt, ja loppusuora häämöttää jo...
Itse kasaaminen on melko mekaanista ohjeiden seuraamista. osat sopivat hyvin yhteen, kuten PRO-luokan laatubuggyissa kuuluukin. Ohje on normaali vaiheittain kasaamista ohjaava mustavalkokuvilla varustettu vihkonen. Ohjeesta ei mitään isompaa huomautettavaa tähän mennessä vielä löytynyt.
Niin muovi- kun alumiiniosatkin ovat hyvänlaatuisia, eikä hiilikuituosienkaan tarvitse hävetä muiden merkkien joukossa. Iskarit on tutut isot 16mm Big Boret.
Painoa en vielä valitettavasti ole päässyt punnitsemaan kun siihen sopiva vaaka uupuu, mutta kevyempi on kun edeltäjänsä..
Näin alkuun vaikutelma on siis hyvä, ja vaikka Suomessa ulkokauden alkuun on vielä kuukausia, odotan jo innolla että pääsen ottamaan tyypit tästä autosta.
Ja muutama kuvatus sitten näin alkuun:
Iskunvaimentimien rungot, kokoa on.
Diffi
Auton mukana tullut vauhtipyörä ja kytkinkello, 17 hammasta..
kevennetyt ulostulot edessä, keskellä ja takana.
näkymä edestä, kuvassa näkyvät hyvin hiilikuituiset iskaritornit..
Sivulta
Näkymä pohjasta.
Ja valmis!
Kuinkas monelta muulta ko. auto löytyy? Tänne keskustelua ja jutustelua autoon liittyen...
-Joel N
E:Kuvia lisäilty..
Ensikauden kisakärry tuli hommattua, ja valinta osui siis Hong Norin uuteen X2 CR Pro-buggyyn. Pari iltaa olen sitä nyt nippuun pistänyt, ja loppusuora häämöttää jo...
Itse kasaaminen on melko mekaanista ohjeiden seuraamista. osat sopivat hyvin yhteen, kuten PRO-luokan laatubuggyissa kuuluukin. Ohje on normaali vaiheittain kasaamista ohjaava mustavalkokuvilla varustettu vihkonen. Ohjeesta ei mitään isompaa huomautettavaa tähän mennessä vielä löytynyt.
Niin muovi- kun alumiiniosatkin ovat hyvänlaatuisia, eikä hiilikuituosienkaan tarvitse hävetä muiden merkkien joukossa. Iskarit on tutut isot 16mm Big Boret.
Painoa en vielä valitettavasti ole päässyt punnitsemaan kun siihen sopiva vaaka uupuu, mutta kevyempi on kun edeltäjänsä..
Näin alkuun vaikutelma on siis hyvä, ja vaikka Suomessa ulkokauden alkuun on vielä kuukausia, odotan jo innolla että pääsen ottamaan tyypit tästä autosta.
Ja muutama kuvatus sitten näin alkuun:
Iskunvaimentimien rungot, kokoa on.
Diffi
Auton mukana tullut vauhtipyörä ja kytkinkello, 17 hammasta..
kevennetyt ulostulot edessä, keskellä ja takana.
näkymä edestä, kuvassa näkyvät hyvin hiilikuituiset iskaritornit..
Sivulta
Näkymä pohjasta.
Ja valmis!
Kuinkas monelta muulta ko. auto löytyy? Tänne keskustelua ja jutustelua autoon liittyen...
-Joel N
E:Kuvia lisäilty..