Kirjoittaja Aihe: Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!  (Luettu 9792 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #30 : 14.11.02 - klo: 08.08 »
höh...joka puolella on ratoja muttei täällä :wink: tosin, puhuttiin hesasta  8)

Poissa Migu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #31 : 14.11.02 - klo: 17.48 »
Kun kateltiin tossa mun broidin kanssa sen Super tenejä niin tuli siinä sitten kokeiltua autoa takavetosena eli otettiin etu vetoakselit irti eli onnistuisiko tämä sama Landmaxilla, niin että auto kestäisi sitä?
"Jäässä oksat jäässä maa tähän ei saa nukahtaa"

Poissa THX

  • Jäsen
    • Profiili
Landmax2 pakki
« Vastaus #32 : 14.11.02 - klo: 18.29 »
onko kyseisessä autossa "pakkia" kun oon saanut käsityksen että joissain on

Poissa Rc hemmo

  • Veteraani
    • Profiili
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #33 : 14.11.02 - klo: 18.33 »
Kai se siinäkin toimisi,mutta ei ne diffit kauaan kestäisi.

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
Re: Landmax2 pakki
« Vastaus #34 : 14.11.02 - klo: 18.35 »
Lainaus käyttäjältä: "THX"
onko kyseisessä autossa "pakkia" kun oon saanut käsityksen että joissain on


ei ole vaan jarrut!

Poissa Migu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #35 : 14.11.02 - klo: 19.47 »
No saakos sen auton tehoja säädettyä niin että takapyörät ottaisivat enemmän kierroksia kuin etupyörät, koska autolla ei ole tarkoitus osallistua minkään valtakunnan kisoihin, vaan saada tehokas,luotettava ja hauska ajettava siis takavetoinen on mun mielestä hauska ajettava.
"Jäässä oksat jäässä maa tähän ei saa nukahtaa"

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #36 : 14.11.02 - klo: 19.51 »
keskidiffin jäykentäminen tuo takapyörille enemmän vetoa.

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #37 : 14.11.02 - klo: 20.21 »
Mä oon itte ajellu takavetona just silleen että etuvetoakselit irti ja baanalle, landmaxissa on hyvä Kun siinä on 2 kardaania, tosin mun auton sais silleenkin takavedoks että ottaa kokokardaanin poies!

Poissa Migu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #38 : 14.11.02 - klo: 20.29 »
Mitenkäs sitä keskidiffiä saa jäykennettyä?
"Jäässä oksat jäässä maa tähän ei saa nukahtaa"

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #39 : 14.11.02 - klo: 20.46 »
Lainaus käyttäjältä: "Migu"
Mitenkäs sitä keskidiffiä saa jäykennettyä?

jäykällä öljyllä.

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #40 : 14.11.02 - klo: 20.49 »
Lainaus käyttäjältä: "charz"
Toimiskohan semmonen, että ottaa etukardaanin pois (muuten etupää on lukossa) ja ruuvaa etujarrulevyt kiinni, eli etupää jarruttaa kokoajan, tätän vois olla todellinen takaveto. Sitten lisää takasiiven kulmaa isommaksi, voiskohan keulia?


voi ehkä toimia hyvällä pidolla mut mitä järkee siinä on? ei mun mielestä mitään. jos keulia haluut ni nosta auton etupäätä pikkasen ja paina hanaa. normaalin jäykkä keskidiffi päästää sen verran vetoa takapyörille että keulii todella hyvin. jopa gs21r:llä :lol:

mut siipi siinä vaan kuluu...

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #41 : 14.11.02 - klo: 21.09 »
Landmaxissa on vakiona diffi keskellä, joten jos poistaa etukardaanin ja laittaa etujarrut lukkoon, niin ei kyllä tee hyvää diffeille. Mutta jos hommaa 2-portaisen vaihdelaatikon, jossa ei ole diffiä, niin sitten onnistuu ilman etukardaania. Itse en ole kokeillut, koska ei siinä muuta kun takarenkaat kuluu sairaan nopeesti alta.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #42 : 14.11.02 - klo: 21.17 »
aijaa no nyt tajusin charzin selityksen. juu ei kannata.
kannattaa ostaa 2wd alunperin jos sellaisen haluaa
tai olishan se varmaan mielenkiintoista ajaa infernoa takatuuppina :roll:

Poissa THX

  • Jäsen
    • Profiili
Landmax 2 Peugeot 206
« Vastaus #43 : 18.11.02 - klo: 20.48 »
terve tiedättekö tuleeko autossa mukana sivupeilit vai onko ne ostettava erikseen. mulla ei tullut ja kiinnostaisi tietää kuuluuko?

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #44 : 18.11.02 - klo: 21.23 »
sivupeilit? mitä ihmettä sä niillä teet? nehän on vaik kuinka rumat!!

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #45 : 15.05.03 - klo: 17.27 »
eikai niitä yleensäkkään ole niiissä koreissa?

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #46 : 15.05.03 - klo: 17.34 »
Tottakai koripaketissa tulee mukaan sivupeilit, jos takaspoileri ym. muoviosat tulevat! Nyt puhutaan henkilöauton koreista, eikä mistään krossareista. Ja Landmax ei ole mikään krossari.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #47 : 15.05.03 - klo: 18.48 »
Onko Landmax II:ssa teräksiset rattaat diffeissä vakiona?
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #48 : 15.05.03 - klo: 18.52 »
Ei ole. Autohan perustuu MP7.5:een, vähän samalla tavalla kuin TR-15 Rally krossi TR-15:een, eli periaatteessa samat osat, paitsi ralliauton tukivarret ym. sälät.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #49 : 15.05.03 - klo: 21.17 »
Kuinka on vakiodiffien kestävyyden laita?
Kestävätkö ne moottorin tehon ja jarrutukset?
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kertokaas vähän tosta Kyoshon Landmax II:sesta!!
« Vastaus #50 : 15.05.03 - klo: 22.13 »
Mulla LM I:ssä kestänyt hyvin jo ainakin 3 vuotta. Ei ne hajoa, ellei ole turhan suurta väliä rattaiden välissä, jolloin varmaan sutasis tyhjää.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
Servot
« Vastaus #51 : 17.05.03 - klo: 19.12 »
Vielä servoista. Kaasuservoksi et välttämättä tarvitse kallista servoa.
Mnulla on MF ja kaasussa\jarrussa tavallinen vakioservo.
Siinä on kylliksi voimaa, koska LandMaxissahan on tupla jarrulevy, vai olenko erehtynyt. (eli kaksi jarrulevyä peräkkäin).
Omassani on tuplajarrut ja asfaltilla ja hiekalla, liian pikainen jarrutus iskee renkaat välittömästi lukkoon ja auto heittää kuperkeikan.
Ei sentään LandMax, mutta nykyaikaisten tuplajarrujen teho on ihan riittävä vakioservolla.
Mutta kuulalaakeroitu servo olisi kuitenkin tärkeä.
Ei ehkä niinkään voimaservoa kaasuun...
 :roll:
Nikko on kirosana!