Tein tuossa laajempaa huoltoa autolle, tässä muutamia huomioita noin 100 Lavangon radalla ajetun akun jälkeen.
Pelkäsin sähköauton kuluttavan diffien kulmavaihteita huomattavasti enemmän kuin nitrojen. Pelko osoittautui vääräksi. Pinionissa oli havaittavissa pientä hampaiden terävöitymista, lautasrattaat olivat käytännössä uudet. Samoin diffien sisusrattaat olivat erittäin hyvässä kunnossa. Vetoakselien nivelet rasvasin huolella grafiittirasvalla kootessani auton ja yhden kerran tässä välillä. Ne olivatkin aika hyvässä kunnossa. Laiskuuttani en jaksanut rasvata etukardaanin niveltä ja se onkin kulunut vaihtokuntoon. Laakerit ovat erittäin tiukat sekä muovi- että metalliosiin. Toleranssit ovat osuneet hyvin kohdalleen.
Muoviosat eivät ole juurikaan väljistyneet. Tukivarret ovat suorat. Klappia on tullut lisää oikeastaan vain ylätukivarsien palloihin tai pallokuppeihin.
Osia on mennyt rikki muutamia. Yhdestä laakerista hajosi ulkokehä! Takasiiven tuki murtui ja edestä hajosi c-pala. Etuiskaritorni on vääntynyt kevyesti.
Alumiiniset pinionit eivät kestä teräksisen vetorattaan kanssa kuin kymmenkunta akkua ajoa. Nyt olen hommannut täyden setin Robinson Racingin teräksisiä pinioneja ja ne eivät ole kuluneet ollenkaan.
Kokonaisuuten olen ollut erittäin tyytyväinen autoon. Hinta-laatusuhde on ollut todellakin kohdallaan. Maksoin autosta 290 euroa uutena