Itseä hieman ovat nyppineet nuo Asson iskarit, ne kun ovat mielestäni vaikeat täyttää ja ilmata. Onko porukka käyttänyt jotain muita iskareita Assossa vai onko se tarpeen. Millälailla porukka iskarit tekee ja mitä kannattaa ottaa huomioon ?
Mitä vaikeaa niissä on täyttää?
Kaataa öljyä vain sisään.
Ilmauksesssa huolehtii vain, ettei männän alapuolelle jää ilmaa.
Yläpäähän jää kuitenkin ilmaa kun tutittomat iskarin hatut ovat.
Ensin kaataa puolilleen öljyä, ja kun männän alta on ilmat saanut pois, niin kaataa iskarin täyteen, jonka jälkeen odottelee kunnes öljy kirkasta. (tässä vaiheessa pidä varsi suunnattuna pois kasvoistasi, tulee öljyt silmille jos liian hätäisesti vartta heilutat)
Tämän jälkeen varsi noin yksi kolmasosa matkasta sisään päin ja korkki kiinni.
Sitten reboundin tarkastus eli etuiskareissa on tasainen palautus keskenään, kuten myös takaiskareissa.
Tätä voi säätää sitten korkkia löysyttämällä ja vartta liikuttelemalla saadakseen samanlaiset niin etu kuin takaiskareistakin.