Ikävä palauttaa sut maanpinnalle, mutta Tamiya on lopettanut off-road luokkien tukemisen kokonaan, joten uusia autoja ei ole tulossa, eikä vanhoihin kisa-autoihin tehdä enään osia. Hieno auto kyllä kyseessä.
Itse lähen kokeileen 5k/kuulat eteen ja 3k taakse. Pitää perjantaina testailla mitkä on parhaat. Salmelan Sami varmaan kertoo, mitkä toimii parhaiten? =)
Ohuin vakaaja taakse. Edessä ei vakaajaa ole kaakelilla tarvinnut.
Noihin peitsamon kysymyksiin viel yks lisäys. Mikä on vanteen vaikutus ja mitä vannetta yleisesti käytetään? Nopeesti katottuna näyttää olevan standard, light ja carbon saatavilla.
Tuo on juurikin stokkiluokkien ongelma. Ne ovat kaikkein kalliimpia luokkia kun kilpailijat yrittää saada eroa tehtyä mitättömillä asioilla ja etsivät parhaita koneita jne. Noiden nopareiden erot on sillä tasolla, että yksi ulkoa ajettu mutka kuittaa ne. Stokissa saat tehtyä eniten eroa kunnollisilla akuilla, joten sieltä lähtisin itse "parantamaan" suoritustani.
Yksi firma itseasiassa jäänyt kiinni huijaamisesta muutama vuosi sitten.
Erikoista on, että diffiboxit on noin kapeat. Eli ratasdiffi ei tule tuonne mahtumaan. Toinen hauska yksityiskohta on paino, joka tuntuu vain nykyautoissa nousevan (1871g).