Kirjoittaja Aihe: Short Course -rata Espoossa  (Luettu 135273 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Luukas

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #660 : 27.05.12 - klo: 18.08 »
Oisko rata auki seuraavalla vikolla minään arki-iltana ? Ajohimo yllätti  :roll:
Traxxas Rustler,jamara general

Poissa VelluK

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #661 : 30.05.12 - klo: 12.07 »
Täällä olisi myös yksi kiinnostunut. Pitäisi päästä tuoretta E-Maxxia käskemään kunnon nyppylöille. Toki takatuuppari-Slashi löytyy myös jos halutaan ottaa kisaa.
current:  |  2 x Tamiya TT01  |
oldies:  |  Traxxas Slash 2wd  |  Traxxas E-Maxx  |  XRay T2 009  |  Traxxas Slash 4wd   |  Tamiya TT01  |  Turnigy Trailblazer XT  |  Kyosho MR-03  |  HPI Apache C1  |

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #662 : 30.05.12 - klo: 13.38 »
Täällä olisi myös yksi kiinnostunut. Pitäisi päästä tuoretta E-Maxxia käskemään kunnon nyppylöille. Toki takatuuppari-Slashi löytyy myös jos halutaan ottaa kisaa.
Itse ainakin maksilla ottamassa kisaa SC autojen kanssa  :wink: Isomman oikeudella vai miten se menikään  :evil: Mutta tietoja odotellessa, pääseekö millon tuonne ajelemaan..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa muljua

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #663 : 02.06.12 - klo: 11.32 »
Moro,

rataa voisi yrittää availla ensiviikolla. Ensimmäiseksi täytyisi kuitenkin hieman talkoilla. Routa on nostanut aikamoisen läjän kiviä ja ne pitäisi nyppiä pois.

Katsellaan ensiviikon säitä ja sopivana päivänä hieman talkoilua ja perään kovaa ajoa.

//Mikko
Venom Gambler, Slash 4x4, Schumacher Mission, XRAY T3, LRP shark, Mini-Z MR-03 (http://www.zracers.fi)  + older toys

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #664 : 02.06.12 - klo: 11.58 »
Olisko mahista saada Googlemaps kuvan tähän kohtaan mistä toi rata löyty  :azn:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa muljua

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Venom Gambler, Slash 4x4, Schumacher Mission, XRAY T3, LRP shark, Mini-Z MR-03 (http://www.zracers.fi)  + older toys

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #666 : 02.06.12 - klo: 12.11 »
Kiitos.. Katotaan millon sinne pääsee talkoisiin jeesailemaan..  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa muljua

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #667 : 03.06.12 - klo: 12.54 »
Moro,

kävin eilen katsomassa rataa ja oli sateen jäljiltä melko märkä. Irtokiviä on paljon, joten niiden poistamiseen kannattaa varata riittävästi aikaa. Lisäksi heinää oli kasvanut melkoisesti, joten siimaleikkuri on tarpeen.

Eli kun aloitetaan tuo radan kunnostus niin kannattaa varata harava mukaan. Mä voin ottaa siimaleikkurin ja jos joltain toiseltakin löytyy sellainen niin saa ottaa mukaan.

//Mikko
Venom Gambler, Slash 4x4, Schumacher Mission, XRAY T3, LRP shark, Mini-Z MR-03 (http://www.zracers.fi)  + older toys

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #668 : 03.06.12 - klo: 16.22 »
Tallissa pitäisi olla yksi "kotikevyt" joka on tuotu paikalle radan kunnossapitoa varten. Änkkärin pultit yrittävät irti, muistakaa tarkistaa. Siiman syöttö automaattisyöttö ei toimi kunnolla joten käsipelillä lisää... Valmiiksisotkettua bensaakin oli.
Kuulosuojaimet ja suojalasit mukaan.

Poissa muljua

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #669 : 04.06.12 - klo: 13.56 »
Oon menossa huomenna (ti 5.6) tallille jokatapauksessa.  Mulla hieman muutakin tekemistä siellä, mutta jos haluaa tulla ihmettelemään niin olen paikalla noin klo 17 alkaen. Pakkaan kyllä auton mukaan jos vaikka pääsis muutaman akun ajelemaan.

//Mikko

Venom Gambler, Slash 4x4, Schumacher Mission, XRAY T3, LRP shark, Mini-Z MR-03 (http://www.zracers.fi)  + older toys

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #670 : 04.06.12 - klo: 16.29 »
Oon menossa huomenna (ti 5.6) tallille jokatapauksessa.  Mulla hieman muutakin tekemistä siellä, mutta jos haluaa tulla ihmettelemään niin olen paikalla noin klo 17 alkaen. Pakkaan kyllä auton mukaan jos vaikka pääsis muutaman akun ajelemaan.

//Mikko

Saatan myös tulla kiviä potkimaan jos tarvetta.. tai ajelemaan niiden yli  :grin:
Tiger II

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #671 : 04.06.12 - klo: 17.17 »
Oon menossa huomenna (ti 5.6) tallille jokatapauksessa.  Mulla hieman muutakin tekemistä siellä, mutta jos haluaa tulla ihmettelemään niin olen paikalla noin klo 17 alkaen. Pakkaan kyllä auton mukaan jos vaikka pääsis muutaman akun ajelemaan.

//Mikko

Saatan myös tulla kiviä potkimaan jos tarvetta.. tai ajelemaan niiden yli  :grin:
Servo surratenko  :wink: ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #672 : 04.06.12 - klo: 17.46 »
Oon menossa huomenna (ti 5.6) tallille jokatapauksessa.  Mulla hieman muutakin tekemistä siellä, mutta jos haluaa tulla ihmettelemään niin olen paikalla noin klo 17 alkaen. Pakkaan kyllä auton mukaan jos vaikka pääsis muutaman akun ajelemaan.

//Mikko

Saatan myös tulla kiviä potkimaan jos tarvetta.. tai ajelemaan niiden yli  :grin:
Servo surratenko  :wink: ?

Jep, ihmeen herkkä servo. Mutta oli ihan säätö juttu näemmä.
Tiger II

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #673 : 05.06.12 - klo: 14.19 »
Onko muita tulossa tänään ?
Tiger II

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #674 : 05.06.12 - klo: 14.27 »
Onko muita tulossa tänään ?

Itse en ehdi tänään vaikka olisi mukavaa tuota parannella kun näytti ihan mukavalta ajopaikalta. Ei olis sellanen pölyrata kuin Åby..  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #675 : 05.06.12 - klo: 21.13 »
Olihan hyvä reissu, pidettiin 2 miehen talkoot ja siistittiin rata ajokuntoon  :police: ja sitten ajettiin, täytyy sanoa että olin hieman hämmentynyt miten hyvin summit taipui radalla. Pystyi ihan ajamaan ja 2wd sc venomin kanssa vedettiin ihan kisaa  :grin:

No joo, olihan se vähän tylyä kaveria kohtaa kun itsellä 4wd ja tuplasti painavampi auto, mutta hauskaa oli.. monipuolinen peli tuo summit.

ps: en nyt tarkoita että tällä pesee sc autot, mutta tuollaiseksi möhköksi yllättävän hyvin meni radalla. Alusta toimi hyvin, ei kippaillut tai kaatuillut koko aikana kun 3 satsia akkuja ajoin.
Tiger II

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #676 : 06.06.12 - klo: 07.51 »
Olihan hyvä reissu, pidettiin 2 miehen talkoot ja siistittiin rata ajokuntoon  :police: ja sitten ajettiin, täytyy sanoa että olin hieman hämmentynyt miten hyvin summit taipui radalla. Pystyi ihan ajamaan ja 2wd sc venomin kanssa vedettiin ihan kisaa  :grin:

No joo, olihan se vähän tylyä kaveria kohtaa kun itsellä 4wd ja tuplasti painavampi auto, mutta hauskaa oli.. monipuolinen peli tuo summit.

ps: en nyt tarkoita että tällä pesee sc autot, mutta tuollaiseksi möhköksi yllättävän hyvin meni radalla. Alusta toimi hyvin, ei kippaillut tai kaatuillut koko aikana kun 3 satsia akkuja ajoin.

Millos tänne siis seuraavan kerran ? Josko jperalakin tulis niin näkis sun summittis  :azn:

jperala: Oliks susta tarpeeks tilaa 1:10 autolle kiertää tuota rataa ja oliko kuivaa ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #677 : 06.06.12 - klo: 08.01 »
Olihan hyvä reissu, pidettiin 2 miehen talkoot ja siistittiin rata ajokuntoon  :police: ja sitten ajettiin, täytyy sanoa että olin hieman hämmentynyt miten hyvin summit taipui radalla. Pystyi ihan ajamaan ja 2wd sc venomin kanssa vedettiin ihan kisaa  :grin:

No joo, olihan se vähän tylyä kaveria kohtaa kun itsellä 4wd ja tuplasti painavampi auto, mutta hauskaa oli.. monipuolinen peli tuo summit.

ps: en nyt tarkoita että tällä pesee sc autot, mutta tuollaiseksi möhköksi yllättävän hyvin meni radalla. Alusta toimi hyvin, ei kippaillut tai kaatuillut koko aikana kun 3 satsia akkuja ajoin.

Millos tänne siis seuraavan kerran ? Josko jperalakin tulis niin näkis sun summittis  :azn:

jperala: Oliks susta tarpeeks tilaa 1:10 autolle kiertää tuota rataa ja oliko kuivaa ?

Hyvin siellä mahtui summitilla ajamaan ja se ei ole ihan pieni :) joten eiköhän sille radalle muutama pienempi mahdu. Rata oli varsin kuiva jo, ei vaaraa että paikat kastuu ja isommat kivet kerättiin pois rikkomasta autoja.
Tiger II

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #678 : 07.06.12 - klo: 18.48 »
Milloin on porukkaa menossa radalle ??
Tiger II

Poissa muljua

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #679 : 07.06.12 - klo: 18.57 »
Moro,

täytyy varmistaa vielä tilojen omistajilta mitkä päivät on heille OK ajelua varten. Normaalisti olen itse tallilla tiistaina ja torstaina, joten silloin pidän rataa auki. Poikkeuksia toki tulee aina silloin tällöin kuten tänään ja ilmoittelenkin täällä olenko menossa vai en. Muistaakseni aikaisemmin ainakin perjantai ja lauantai oli rauhoitettu ja sunnuntaina oli rajoitetusti ajoaikaa.

Ilmoittelen tarkemmin kun nämä saadaan sovittua. Nyt ei taida olla kuin minä joka pitää rataa auki, joten tämä kyllä rajoittaa tätä toimintaa aikalailla. Yritän toki mahdollisuuksien mukaan järjestää mahdollisuuksia ajoihin.

//Mikko
Venom Gambler, Slash 4x4, Schumacher Mission, XRAY T3, LRP shark, Mini-Z MR-03 (http://www.zracers.fi)  + older toys

Poissa muljua

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #680 : 07.06.12 - klo: 21.45 »
Moro,

juttelin qaw:n kanssa ja mennään samoilla säännöillä kun viimevuonna. Rata on siis mahdollisesti seuraavan kerran sunnuntaina auki. Päivät siis ti, to ja su (rajoitetusti).

Ilmoittelen sunnuntaina (aamusta) miten tilanne on.

//Mikko
Venom Gambler, Slash 4x4, Schumacher Mission, XRAY T3, LRP shark, Mini-Z MR-03 (http://www.zracers.fi)  + older toys

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #681 : 09.06.12 - klo: 23.22 »
Moro,

juttelin qaw:n kanssa ja mennään samoilla säännöillä kun viimevuonna. Rata on siis mahdollisesti seuraavan kerran sunnuntaina auki. Päivät siis ti, to ja su (rajoitetusti).

Ilmoittelen sunnuntaina (aamusta) miten tilanne on.

//Mikko

Jos sunnuntaina ajoja niin kysyisin seuraavaa, ajaako kukaan meniöistä Jorvin sairaalan ohi ? Oma 1:1 auto on pajalla korjattavana niin voisin hypätä kyytiin. Laittakaa vaikka privaa jos tällainen sopii.
Tiger II

Poissa muljua

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #682 : 10.06.12 - klo: 09.19 »
Moro !


Sää näyttäisi sallivan ajelun, joten rata tänään auki mun toimesta noin 12:30-16:30.

Voin ajaa Jorvin ohi.

//Mikko
Venom Gambler, Slash 4x4, Schumacher Mission, XRAY T3, LRP shark, Mini-Z MR-03 (http://www.zracers.fi)  + older toys

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #683 : 10.06.12 - klo: 17.32 »
Kiitos jälleen kaikille mukana olleille, kivaa oli ja ei mennyt summitti rikki taaskaan.. nyt olin kyllä jo pulassa kun niitä 4wd vehkeitä meni ohi oikealta ja vasemmalta  :shocked:
Tiger II

Poissa muljua

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #684 : 10.06.12 - klo: 17.48 »
Juu,

oli oikein mukavaa. Summitin kanssa on mukava sinänsä taistella, koska siinä täytyy hieman kyttäillä ajovirheitä. Ei passaa noilla pienemmillä alkaa tuuppien tilaa tekemään.

//Mikko
Venom Gambler, Slash 4x4, Schumacher Mission, XRAY T3, LRP shark, Mini-Z MR-03 (http://www.zracers.fi)  + older toys

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #685 : 10.06.12 - klo: 19.06 »
Onkos siellä nyt joku vakiintunutkin käytäntö, että Summitit viuhuu samalla radalla?
Pitääkö tuoda omakin Summitti banalle?  :evil:
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #686 : 11.06.12 - klo: 08.23 »
Onkos siellä nyt joku vakiintunutkin käytäntö, että Summitit viuhuu samalla radalla?
Pitääkö tuoda omakin Summitti banalle?  :evil:

Eikö tuolla ole sallittu kaikki sähköautot jos vaan tilaa antaa  :wink: Ja taitaa SC autot olla kuitenkin etusijalla jos tila loppuu  :grin: Pitänee odottaa aikaa josko rata olisi auki, että itekin pääsee messiin..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #687 : 11.06.12 - klo: 08.39 »
Onkos siellä nyt joku vakiintunutkin käytäntö, että Summitit viuhuu samalla radalla?
Pitääkö tuoda omakin Summitti banalle?  :evil:

Eikö tuolla ole sallittu kaikki sähköautot jos vaan tilaa antaa  :wink: Ja taitaa SC autot olla kuitenkin etusijalla jos tila loppuu  :grin: Pitänee odottaa aikaa josko rata olisi auki, että itekin pääsee messiin..

Näin juuri, kyllä vedän möhkön pois radalta jos alkaa tila loppumaan... vielään ei ol ollut hätää  :grin: ja sen verran mutkaa että on vakio summitin vauhti riittänyt.
Tiger II

Poissa muljua

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #688 : 11.06.12 - klo: 10.25 »
Saa sitä Summitilla ajella jos vain tilaa on ja toistaiseksi sitä on riittänyt. Kaksi möhköä radalla taitaa olla liikaa jos SC autoja on useampi.

Ainakin yksi möhkö mahtuu hyvin. Itseasiassa sitä vastaan on todella mukava ajella. Pitää todellakin kärkkyä takana ja odottaa, että jostain tulee sopiva rako. Kun ohi pääsee niin sitten varovasti karkuun, että möhkö ei tule päälle.

Eli ainakin mun puolesta saa tulla mikäli SC autoje ei ole rata täynnä.

//Mikko

Venom Gambler, Slash 4x4, Schumacher Mission, XRAY T3, LRP shark, Mini-Z MR-03 (http://www.zracers.fi)  + older toys

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course -rata Espoossa
« Vastaus #689 : 11.06.12 - klo: 11.44 »
Eli jäädään odotamaan, että millon radalle taas pääsee :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG