Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - jtp

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
61
Oisko kuvia saatava, kun kameroita siellä oli kuitenkin näkyvillä?

62
Polttisautot / Vs: 1/10 polttistouring (TP-10)
« : 03.12.09 - klo: 00.07 »
Toi pidotuskone on melko samanlainen kuin meilläkin, mutta taustalla näkyvää kuivainta ei valitettavasti löydy vielä.

63
Polttisautot / Vs: 1/10 polttistouring (TP-10)
« : 02.12.09 - klo: 17.19 »
Serpentillä ei tosiaan ajanut menneenä kesä kuin kaksi kuskia, mutta ensikesänä todennäköisesti useat xray kuskit vaihtavat serpenttiin.

Ja se toinen kuski oli Niko Putkonen eli hän ei ajanut Mugenilla vaikka lista niin väittää.

64
Tuossa pari kuvaa tulevasti harjoituspaikasta.



65
Oisko aikataulua hieman muutettava niin että kaikki kisaan aikovat olisivat paikalla kun on ajajakokous.

Nyt ilmoittautuminen loppuu klo 11 ja ajajakokous on ollut jo klo 9.30

66
Tule HOKE näyttämään autosi ennen hiittiä niin tilaa tulee sille autolle.

67
Team Associated / Vs: Team Associated B44+kuvat
« : 19.09.09 - klo: 13.34 »
Noparin suojaamiseen jos käyttää kelmua tai jotain mikä peittää sen kokonaan niin huoleksi voi tulla lämpöongelmat. Omassa b44:ssä on 5.5r kone ja novakin GTB ilman tuuletinta niin meinaa jo lämmöt nousta liian korkeaksi saati jos sen peittäisi kokonaan.

68
Polttisautot / Vs: 1/10 polttistouring (TP-10)
« : 28.08.09 - klo: 15.44 »
Kuusankosken kisassa sadekelin rengas oli selkeesti nopeempi kuin foami kun rata oli läikkäkuiva. Paras rengas varmaankin olisi ollut sileä kumirengas. Kun kuivaa alkaa olemaan enempi kuin märkää niin silloin paras olisi kenties ns. sadekelin foami.

69
Polttisautot / Vs: 1/10 polttistouring (TP-10)
« : 26.06.09 - klo: 22.06 »
Kyllä kisoihin kannattaa lähteä mielestäni heti, kun auto pysyy hanskassa niin että pystyy erän ajamaan suht varmasti. Nopeushan tulee sitten kuin itsestään kun huomaa muiden menevän ohi jolloin joutuu keksimään jostain lisää nopeutta.

70
Kävin tänään ajamassa muutaman tankillisen ja pito tuntui ihan hyvältä. Aikaisemmin kun kävin ajamassa pidottamattomalla radalla niin ero siihen oli erittäin suuri.

71
Ei pitäis liueta.

72
Kävin pidottamassa kuusankosken radan tornado pitoaineella. Kun käytte ajamassa niin kommentoikaa radan pitoa tänne niin katsellaan käytetäänkö ko ainetta jatkossakin.

73
Tulokset / Vs: Raision Kisa löpinät ja Kehitys tarinat
« : 14.06.09 - klo: 17.04 »
Mikähän vika vanhassa parkkipaikassa on kun se on kuitenkin muutettu pienoisautoradaksi. Radassa oli näitä saumoja mitkä aiheutti välillä hankaluuksia, mutta niin löytyy halkamia esim hyvinkään radalta ja pahoja.

74
Kiitoksia kisoista! Kisat olivat pienistä aikatauluongelmista huolimatta onnistuneet ja kun sääkin suosi pientä ripottelua lukuunottamatta.

Pieni parannus ehdotus tulevaisuuteen olisi, että vaikka kisaajia ei niin paljoa ollutkaan oltaisiin jaettu neljään erään niin olisi radalla ollut enempi toimintaa kokoajan jolloin paikalle sattuneet katsojat olisivat viihtyneet paremmin eikä sillä olisi ollut aikatauluun mitään vaikutusta.

Toinen vaihtoehto olisi ollut järjestää samalla jonkin toisen luokan kansallinen kisa.

75
Polttisautot / Vs: 1/10 polttistouring (TP-10)
« : 11.05.09 - klo: 08.51 »
Koriin reikiä tehdessä tarvii olla tarkkana sääntöjen kanssa. Tankkaus aukon keskipisteen pitää olla polttoainetankin täyttöaukon keskipisteen kohdalla ylhäätäpäin katsottuna ja max aukko 50mm. Jos tankkausaukko menee tuulilasin puolelle ei erillistä tuulilasin jäähdytysaukkoa saa tehdä.


Korjataampa tätä tietoa. Eli tankkausaukko saa mennä tuulilasin puolelle ja tuulilasiin saa tehdä lisäksi sen tuuletusaukon(max 50mm) minimiväli näillä aukoilla 5mm.

Itse ja moni muukin on ollut siinä uskossa että tuulilasissa saa olla vain yksi aukko niinkuin efra säännöt ilmeisesti kertoo, mutta suomen sarjasäännöt poikkeavat hiukan tässäkohdin.

76
Tulokset / Vs: FTT V ja GPT I erälistat ja aikataulut
« : 08.05.09 - klo: 10.13 »
Ompas tehty sunnuntaille tiukka aikataulu. Esim Q1 ja Q2 välillä vain 50min, mutta se vielä menettelee vaikka lyhyt onkin. Semi B:n ja A-finaalin väli on 45min, jos semiin kuluu vähintään 3min lämmittely 15min ajo ja katsastuksees 5-10min eli ajon jälkeen A-finaaliin pitäisi olla valmiina noin 20:ssä minuutissa.

77
Kilpailijoiden kanava / Vs: TP-10 Sarjasäännöt 2009
« : 28.04.09 - klo: 18.45 »
Itse itselleni vastaten. Kun tarkasti luin niin löytyihän sieltä että varikkokäynti ja tankkaus pakollinen.

78
Kilpailijoiden kanava / Vs: TP-10 Sarjasäännöt 2009
« : 28.04.09 - klo: 18.42 »
Ovat ilmestyneet sarjasäännöt AKK:n sivuille.

Eli kysyisin tarkennusta alkueräkäytäntöön, että onko se tankkaus nyt pakollinen vai ei kun sarjasäännöissä en siitä löytänyt mainintaa nopealla vilkaisulla?

79
Polttisautot / Vs: 1/10 polttistouring (TP-10)
« : 01.04.09 - klo: 14.12 »
Koriin reikiä tehdessä tarvii olla tarkkana sääntöjen kanssa. Tankkaus aukon keskipisteen pitää olla polttoainetankin täyttöaukon keskipisteen kohdalla ylhäätäpäin katsottuna ja max aukko 50mm. Jos tankkausaukko menee tuulilasin puolelle ei erillistä tuulilasin jäähdytysaukkoa saa tehdä.

80
Kilpailijoiden kanava / Vs: TP-10 Sarjasäännöt 2009
« : 04.03.09 - klo: 16.07 »
Kannatan 7 minuutin eriä pakollisella tankkauksella.
 Sännöissä pitää sitten määrittää mitenkä "tankkaus" pitää suorittaa jos ei tankkaa eli pitääkö vain ajaa varikon läpi vai pitääkö mekaanikon nostaa auto varikkosuoralta ja laittaa se se takaisin. Mielestäni auto pitää nostaa varikolta jo turvallisuuden takia ettei kukaan aja täysillä varikon läpi.

81
Tuloksia voi tarkastella kisan edetessä osoitteesta www.kypak.fi/tulokset

82
Tukeeko teidän kierroslaskentaohjelma kahta ponderia? Eli voiko sadekelin autoon laittaa oman ponderin vai pitääkö vaihtaa juuri ennen eränalkua kun kilpailunjohtaja ilmoittaa erän olevan märkä?

Löytyykö lainapondereita kuinka paljon?

83
Tulokset / Vs: Kilpailukutsu - Mäntsälä MiniCup 2008
« : 01.02.08 - klo: 19.34 »
Onko tarkoitus ajaa tämäkin kisa paras ae tulos periaatteella vai voisiko ajatella pistelaskusysteemiä touringrallyn tapaan?

84
Lainaus
Ehdotan seuraavia sadesääntömuutoksia ratapolttiksiin:
- Sadekelille ehdottomasti toinen auto luvalliseksi
- Sadekelin autoon ilmanputsari täysin vapaavalintaiseksi (ins-box ei pakollinen)
- Sadekelin autossa saisi käyttää halutessaan eri transponderia kuin kuivankelin autossa.
- lyhennetään sadekelin finaalinpituuksia.. semit 15min ja finaali 30min..


-Sadekelillä ins-boxi ei ole pakollinen jo nyt
-Transponderin vaihto ajanottojärjestelmään tuottaa ajanotajalle melkopaljon hommaa etenkin jos rata välillä kuivuu, jolloin tarvisi taas käyttää kuivankelin autoo.

-Finaalien lyhennys olisi minustakin ihan hyvä asia.

85
Eiköhän se mene juuri niin, että LS-5 kuskit nostaa omaa luokkaansa. TP-10 luokassa jo säännötkin määrää, että vain ja ainoastaan mekaanikko saa nostaa auton.

86
Polttisautot / Vs: Ratoja Imatra-lpr-kouvola akselilla?
« : 27.07.07 - klo: 22.58 »
Kouvolan tykkimäestä löytyy kylläkin asfalttirata. Rataalue on aidattu, mutta sinne voi mennä ajamaan kun portit sattuu olemaan auki(on siellä varmaan jotkin aukioloajatkin). EI siellä ole ainakaan minun tietääkseni koskaan keltään maksua pyydetty.

Kuusankoskelta löytyy asfalttirata jonne voi vapaasti mennä ajelemaan. Olemme pitäneet polttomoottoriautoilla klo 21 rajana jolloin on hyvä sammuttaa koneet viimeistään.

87
Varmaankii LasHi tarkoitti, että 5 kennolla ajettaessa kennojen jännite vaikuttaa enemmän. Eli niillä kulkee parhaiten jotka saa parhaat akut.

88
Minkälaista ajokaavioo on ajateltu TP-10 luokalle?

89
Polttisautot / Vs: TP-10 polttistouring
« : 08.05.07 - klo: 17.03 »
Täältä kymenlaakson suunnalta ainakii pari karjuu lähtee kokeilemaan onneaan(sataako vai ei).

90
Tulokset / Ylistaron jälkipelit
« : 28.02.07 - klo: 20.01 »

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6