Mini purettu pieniksi palasiksi pohjalevyn oikaisua varten, käytännössä koko alusta pitää purkaa tätä hommaa varten. Missään osassa ei löytynyt pienintäkään kulumisen merkkejä, tosin ei näin vähäisellä ajolla niitä vielä pitäisi ollakkaan.
Aiemmin mainitsin että olin täyttänyt diffit vaseliinilla, enään en ole välttämättä täyttämisen kannalla. Takadiffi oli oksentanut vaseliinit ulos takadiffin kotelo oli aika mielenkiintoisen näköinen. Hihnalle oli mennyt sen verran vaseliinia että voiman siirron nopea herkistyminen selittyy sillä, hihnassakaan ei mitään kulumisen merkkejä.
Hihnakotelon sisällä ei juurikaan muuta löytynyt kuin pölyä joten se näyttää olevan riittävän tiivis ratakäyttöön, vaikka välillä radan ulkopuolella kävisikin kääntymässä.
Samalla selvisi se miksi bensakorkin kautta leviää bensaa tankin päälle. Tankin huohotusventtiili on yksisuuntainen, päästää ilmaan tankkiin mutta ei tankin lämmetessä kerääntyvää painetta pois sieltä. Täytyy katsoa jos saisi vähän "kevennettyä" venttiilin toimintaa että tankin sotkeentuminen vähenisi.
Huomenna takomaan pohjalevy suoraksi jos Sunnuntaina ehtisi lähteä radalle surauttelemaan muutaman tankillisen