No oho ku on tullut keskustelua.
Otetaan nyt avoimesti faktat auki ja lopetetaan spekulointi.
Ymmärrän Minien mielensäpahoittamisen.
Lähdetään liikkeelle nyt vaikka syystä miksi otin TP-10:n kaveriksi, jos joku on seurannut arvokisoja niin aivan kohta on TP-10 EM-kisat Turkissa, näin ollen halusin tarjota näille kuskeille mahdollisuuden päästä vielä riittävän ajoissa testaamaan ja ajamaan koneet sisään jne.
Minulla ei ole henkilökohtaisesti minejä vastaan mitään, mutta nyt en ole saanut LS-5 luokkayhteyshenkilöltä mitään virallista tietoa että Minit ovat virallisesti LS-5 kyljessä kaikissa kisoissa. Toisin kun oli GT-8 mikä nousuvuosina sidottiin LS-5 kylkeen kiinni ja toimi nostoluokkana SM-sarjaan.
Mitä foorumiin tulee en ole tätä Mini topiccia käynyt lukemassa ja tuli aika yllätys tästä syyllistämisestä!
Nyt huomauttaisin kaikkia Mini kuskeja katsomaan hieman peiliin, minulle ei ole tullut yhtään yhteydenottoa Mini luokasta, eli jatkossa puhelin käteen ja soittakaa asiat selviävät yleensä sillä, sekä keskustelkaa nyt ihan virallisesti LS-5 luokkayhteyshenkilön kanssa eikä oleteta vaan asioita.
Mutta nyt toivon että tämä turha spekulointi ja avautuminen loppuu, ja täytyy myöntää näin jälkeen lukeenenani nämä viestit olivat sappea kiehuttavia ja ymmärrätte kyllä varmasti miksi kun olen fakatat kertonut yllä.
Olisi kyllä todella hienoa kun saisitte sovittua pelisäännöt virallisesti ja jonkun tavan miten minit toimisivat oikeasti nosteluokkana SM-sarjaan.
Tätä ei tarvitse enää spekuloida toivottavasti vastasin kaikkien kysymyksiin ja ymmärrätte miksi olin päätökseni tehnyt näin.
Ystävällisen Terveisin;
Jiri Jokinen
Vastaanpa "sopankeittäjän" ominaisuudessa asiasta.
1. Ministerit ovat ottaneet yhteyttä luokkavastaavaan ennen kauden alkua jo asiasta eli voisiko kaikissa LS-5 kisoissa olla Minit täyteluokkana; Ja vastaus: kilpailun järjestäjällä on vapaus päättää täyteluokista eli ei voida velvoittaa ketään, kun Minit eivät ole ns. virallinen luokka kuten Jiri jo tuossa mainitsikin...
2. Ministerit ovat olleet yhteydessä kaikkiin kisajärjestäviin seuroihin, jotka kaikki näyttivät vihreää valoa , paitsi tietysti viimeisten kisojen järjestäjään(joka ei ollutkaan sitten sama kuin edellisissä Tattiksen kisoissa) , oletusarvomme oli , että kun sama kerho järjestää niin lienee selvää , ettei toiseen henkilöön tarvitse enää olla yhteydessä .... joka sitten osoittautui meidän Ministereiden liian suoraksi ajattelutavaksi.
3.Tämä "nostajien hitaus"- kommentti kypsytti asiaa tietysti, koska siinä varsin selkein sanoin yritettiin väittää Ministereiden nostotoiminnan olleen ala-arvoista, jota se ei todellakaan ollut , itse olin nostamassa !! Se ettei sinne rynnätä juosten päätä pahkaa , johtuu varmaankin turvallisuustekijöistä;kuka sinne lähtee pääsuoran poikki juoksemaan , kun tuonkin painoinen auto tulee "miljoonaa" pitkin pääsuoraa tasaisin välein !!! Minä katson , että siellä toimittiin asianmukaisesti !! Ja sitä paitsi kuski ajaa ulos ja vastaa näin omista virheistään , ei nostaja.
4.Aikaisempien vuosien "kisatoimihenkilönä velvoittaminen kynnysrahana oman kisan saamiseksi" oli jotain muuta kuin asiallista, ymmärrän toki , että oman kerhon porukka velvoitetaan tulemaan hoitamaan tehtäviä, mutta että sadan kilometrin päästä pitäisi tulla , on kyllä aika puppua!
5.Emme myöskään ymmärrä mikä järki oli nyt ottaa TP-10 täyteluokaksi,kun on jo moneen kertaan todettu ko. luokan kuskien toimesta, ettei se käy , johtuen vitosautojen "rengaspurusta", ja ei se mitään , jos niitä kuskeja olis tullut ajamaan , mutta eihän niitä tullut !! Olisko johtunut em.syistä , mene ja tiedä ...
6.Perinteisesti takavuosina oli GT8 luokka täytteenä, vaan eipä ole kuskeja enää siinä luokassa, joten luontevin vaihtoehto lienee Minit, ja perustelut on nuo yllä mainitut;saman oloinen ja kokoinen auto sekä hyöty näkökohta LS-5 kuskeille pidon parantamisen muodossa.
Ollut mikä ollut , myönnetään toki , että olisi ollut viisasta vielä erikseen joka kisasta keskustella etukäteen, mutta oletusarvo oli siis , että järjestävä kerho pystyy asian omaksumaan ilman ulkopuolista yhteydenottoa ja tietysti asia olisi kuulunut järjestävän seuran Ministerien hoitaa.
Meille Ministereille , tämä oli tietyllä tavalla shokki , koska panostusta ja valmistautumista kisoihin oli ja näillä näkymin siitä olisi tullut osallistujamäärältään suurin Ministerien kisatapahtuma, no tätähän ei kisajärjestäjä voinut tietää....
summa Summarum: Tämä meni nyt näin , ja avoimin mielin eteenpäin ... Ja olen pahoillani Jiri , teksti oli painotettu sinuun päin.... Johtuen kirjoituksestasi nostotoimintaamme kohtaan.
MUTTA NO BAD FEELINGS !! Jos sinulle passaa!!
BarbieIlkiö