Niin tuli tuossa mieleen että jos on ostanut jonkun esim tt01:sen niin märällä tai talvella niitä alkuperäisiä liukulaakereita voisi käyttää niin ei mene kunnon laakerit p*****i. Jotain hyötötyä niistäkin...
Liukuaakerit sen sietääkin, mutta huomaat pian laakerien kuluttavan laihemmaksi akseleitakin kohdiltansa.
Sen jälkeen joudut ruuvilukitteella täyttämään, saadaksesi kuulalaakerin sisäpesästä keskittävän taas. Toki uusittavissa akselitkin, mutta putsaus/rasvaaminen on halvempaa harrastepalkoin.
Jos aikoo purkaa ja rasvata, voi edelliset liat rasvoineen pestä halvalla mäntysuovalla, kunhan kuivaa kunnolla. jos ei, niin ennen ja jälkeen ajoa crc tms pintaan hylkimään.
Peltikylkiset, hyvin ohuella vaseliinilla rasvatut kuulalaakerit suosittelen myös syksyn/talven ajoihin.