Kirjoittaja Aihe: Hyppyri  (Luettu 25451 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Hyppyri
« Vastaus #90 : 30.10.04 - klo: 21.20 »
Videossa yhdellä tai kahdella ajettuna ei vaikutusta kierrosaikaan, koska molemmilla tavoilla eri alas tulo kohta, ja siten eri ajolinja seuraavaan mutkaan sisään. Kyllä nämä oli Ulvilan Fk-kerhon radalta. Yhdellä hypättynä pituutta kertyy noin. 8metriä ja korkeutta noin 1.50m. Aita tolppien väli noin 7m. Savagella kahdella, Sutilla yhdellä :mrgreen:

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa virittelijä

  • Jäsen
    • Profiili
Hyppyri
« Vastaus #91 : 03.03.05 - klo: 19.31 »
mä tein kesällä noin puolen metrin pomppuja ja ajoin niistä ultima st:llä ja toli nokalleen varmaan kun tolin aika hiljaa niihin
toi auton yli ajaminen ois varmAN AIKA MAKEETA
KESÄISIN MOOTTORI KELKKA URILLA ON HYVÄ AJAA KOSKA NIILLÄ EI KASVA PUITA JA NIIHIN ON TOLLUT TALVEN AIKANA KUOPPIA JA POMPPUJA JA HYPPYREITÄ   :lol:  :lol:
Ei kokemusta kesäajosta.

Poissa Pahalainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pahalainen
Hyppyri
« Vastaus #92 : 05.03.05 - klo: 18.54 »
Heh, tossa yritin puusta väsätä hyppyriä ja sahasin kaikki osat valmiiksi.
No, kun kasaus vaihe alkoi, niin en pitkälle päässyt. Kun toista ruuvia olin sähköporakoneella laittamassa,
huomasin että se oli tasapääruuvi, sitten vain poraan ruuvipää vaihtamaan ja poraamaan kiinni ruuvia. Meni siihen asti hyvin kunnes ruuvi meni vinoon ja melkein sain sormeni auki. Ja porasta etsimään peruutus nappia, ja pora oli tietenkin niin vanha, ettei siinä ollut sellaista. Sitten ruuvia irroittamaan pihdeillä yms.
No homma jatkuu huomenna.

Huh, tulipa kirjotettua :P
Savolaeset jyrree!

Poissa Varjo

  • Tulokas
    • Profiili
Hyppyri
« Vastaus #93 : 06.03.05 - klo: 22.16 »
Itse väkersin hyppyrin laudasta ja lumesta.

Ohje:
1.Ota puulevy(leveämpi kuin autosi)
2.Pistä se radalle ja pistä sen alle puupölkkyjä/muuta roinaa ja tee siitä sopivan korkea
3.Tunge lunta kaikkialle, missä ei ole puuta/roinaa.Tamppaa tiiviisti.
4.Muotoile hyppyristä sopiva lumen kanssa
5.Kastele lumea ja pistä lumea kastuneen lumen päälle.
6.odota noin 2h ja testaa :) .

Noin tein itse.
Traxxas Stampede

Poissa Pahalainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pahalainen
Hyppyri
« Vastaus #94 : 06.03.05 - klo: 22.30 »
Minun hyppyrin resepti:
Osat: Wanha Kaappi, yksi kakkos nelonen, kolme pitkää lautaa, ja lääkekaappi (tässä tapauksesa puuta) ja ruuveja.

1. Ota esiin wanha kaappi ja irrota siitä takalevy :lol:  Nyt sinulla on vaneri.
2. Lääkekaappi kehiin ja liimaa siihen kakkos nelonen yhteen päätyyn ja toiseen päätyyn kaksi pitkää lautaa ja mukaan tietenkin ruuveja
3.Nyt liimaat ja ruuvaat vanerin yläosan kakkos neloseen ja alaosan pitkiin lautoihin kiinni niin että tulee ikäänkuin puoli ramppi.

Toddii!! Nyt sinulla on hyppyri al'a Pahalainen jos vain sait tosta selvää. ( Mikä on todella harvinaista.) :roll: Ja kuvia tulee joku päivä.
Savolaeset jyrree!

Poissa okke91

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.rc10.fi
Hyppyri
« Vastaus #95 : 07.03.05 - klo: 13.12 »
Siinä on ollut vähän onkelmia, ku myyjä kusetti ihan sikana, sano, että on ehjä, ja ihan pirusti vikoja... (jäähdytys kannen yksi "ritilä" poikki, autossa ei tule mukana antenniputkea, eikä servon kiinnitysruuveja, käynnistys naru ihan kasassa, ei ollut painenippaa ollenkaan, viripilli kiinnitetty puutarhaletkulla... Joten soitin myyjälle, ja hän vain sanoi " en minä sellaista huomannut" viattomana... En halunnut palauttaa autoa, koska on aika tykki peli...[/quote]

oon sen auton myyjän kaveri ja kuulin ku sä huusit sille kaikenlaista... :twisted: ..ei se iha noin ollu p*skana ku sä selitit...eikä ollu viaton vaan sano et se on ollu jo rikki..aneboy hillitte ittees... :wink:  :P  8)  :lol:  :twisted:  :!:
Mini-Z overland

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Hyppyri
« Vastaus #96 : 07.03.05 - klo: 14.31 »
Lainaus käyttäjältä: "okke91"
Lainaus käyttäjältä: "aneboy"
Siinä on ollut vähän onkelmia, ku myyjä kusetti ihan sikana, sano, että on ehjä, ja ihan pirusti vikoja... (jäähdytys kannen yksi "ritilä" poikki, autossa ei tule mukana antenniputkea, eikä servon kiinnitysruuveja, käynnistys naru ihan kasassa, ei ollut painenippaa ollenkaan, viripilli kiinnitetty puutarhaletkulla... Joten soitin myyjälle, ja hän vain sanoi " en minä sellaista huomannut" viattomana... En halunnut palauttaa autoa, koska on aika tykki peli...


oon sen auton myyjän kaveri ja kuulin ku sä huusit sille kaikenlaista... :twisted: ..ei se iha noin ollu p*skana ku sä selitit...eikä ollu viaton vaan sano et se on ollu jo rikki..aneboy hillitte ittees... :wink:  :P  8)  :lol:  :twisted:  :!:
Ihan mielenkiinnosta kyselen,että koska kyseinen kauppa tehtiin?

Poissa okke91

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.rc10.fi
Hyppyri
« Vastaus #97 : 07.03.05 - klo: 14.59 »
olikose viime kesäkuun lopulla :lol:  :lol:
Mini-Z overland

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Hyppyri
« Vastaus #98 : 07.03.05 - klo: 15.06 »
*Ohops,tulihan kädetettyä.Saa poistaa *

Poissa nosman

  • Jäsen
    • Profiili
Hyppyri
« Vastaus #99 : 29.03.05 - klo: 20.32 »
Pitäis tehä semmonen "vertti" hynde olisko kellään hyviä vinkkejä miten tämmönen tulisi tehdä?
Ps. Kirjoittakaa niitä ohjeita niin sitten näätte videoissa hulluja hyppyjä niistä!! Mää ja speeder säädetään semmoset trikit et housut pois!  :lol:
Kaxsi T-maxsi + GWS e-starter. Jibii!

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Hyppyri
« Vastaus #100 : 11.04.05 - klo: 09.07 »
Tää ei nyt ehkä sovi radalle, mutta tälläisestä hyppyristä hypimme eilen. Keväällä, kun vielä on traktorien auraamia lumikasoja, kannattaa muotoilla ensin hyppyri siihen kasan reunaan, sitten kasan toiselle puolelle muotoilla alastulo, ja hyppyriin vaneri. Voin vaikka laittaa kuvia tänään iltapäivällä :)
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Hyppyri
« Vastaus #101 : 11.04.05 - klo: 18.24 »
Lainaus käyttäjältä: "okke91"
Lainaus käyttäjältä: "aneboy"
Siinä on ollut vähän onkelmia, ku myyjä kusetti ihan sikana, sano, että on ehjä, ja ihan pirusti vikoja... (jäähdytys kannen yksi "ritilä" poikki, autossa ei tule mukana antenniputkea, eikä servon kiinnitysruuveja, käynnistys naru ihan kasassa, ei ollut painenippaa ollenkaan, viripilli kiinnitetty puutarhaletkulla... Joten soitin myyjälle, ja hän vain sanoi " en minä sellaista huomannut" viattomana... En halunnut palauttaa autoa, koska on aika tykki peli...


oon sen auton myyjän kaveri ja kuulin ku sä huusit sille kaikenlaista... :twisted: ..ei se iha noin ollu p*skana ku sä selitit...eikä ollu viaton vaan sano et se on ollu jo rikki..aneboy hillitte ittees... :wink:  :P  8)  :lol:  :twisted:  :!:
Ja kyllä se muuten oli niin rikki, kuin aneboy sanoi..  Kone oli säädetty erittäin huonosti..

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Hyppyri
« Vastaus #102 : 11.04.05 - klo: 18.33 »
Voi hemmetti. Vetäsin veljen Banditilla siintä hyppyristä ja tippui rengas kesken lennon :D
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Hyppyri
« Vastaus #103 : 11.04.05 - klo: 19.48 »
Oliko muuten eturengas? Mullakin tuppaa välillä eturenkaat tippumaan kesken ajon/lennon...  :P
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Hyppyri
« Vastaus #104 : 11.04.05 - klo: 20.04 »
Takarengas se oli :)
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hyppyri
« Vastaus #105 : 12.04.05 - klo: 00.16 »
Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
Oliko muuten eturengas? Mullakin tuppaa välillä eturenkaat tippumaan kesken ajon/lennon...  :P


Auttaisko ruuvilukite renkaan kiinni pysymiseen? Omasta autosta unohdin toisesta eturenkaasta lukitteet ja hyvin irtos kesken ajon :oops: .
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka