Jousituksen korkeuteen vaikuttaa jouset, ei öljyt. Jouset voi vaihtaa jäykempiin tai alkuperäisiä voi kiristää laittamalla niitä muovisia esijännityspalikoita iskarin runkoon jousen yläpuolelle. Tietty jos auto vetässy törkeet voltit voi iskarin varsi olla vääntynyt ja voi jumitella jousitusta ala-asentoon. Ja myös ne muoviset vetarien teleskooppi liuku osaset jumittelee välillä jousituksen ihan tönkös eikä perä nouse enää kunnolla ylös. Ja alatukvarsien nivelet voi jumittaa, eli ota iskarit irti ja varmista että kaikki liikkuu herkästi ja irtonaisista iskareista näkee onko varret taipunu.
Alkuperäinen iskari on ihan hyvä ja niihin voi ostaa jäykemmät varret jos tuntuu taipuilevan, maksaa muutaman euron. Hot racing jousilajitelma tais maksaa 6dollaria liquidRC:stä kun ostin itelle ja hyvin on pelannu. Iskareiden vaihtamisella toisiin ei paljoa saavuta ja niitä uusia pitää huoltaa kuitenkin samalla tavalla kuin alkuperäisiä, joten mä ainakin suosittelen vaan fiksailee ne alkuperäiset kuntoon jos niissä jotain on rikki. Ja uudet öljyt kannatta vaihtaa tietenkin.