Kirjoittaja Aihe: harmilliset tilanteet  (Luettu 10507 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
harmilliset tilanteet
« : 28.05.08 - klo: 16.13 »
onko ko teillä joskus käynyt hounosti ja huono tuuri, tänään tossa taas pitkästä aikaa sain ajella kun piti oottaa kaksi osaista ilmansuodatinta. no auto lähti hyvin käyntiin ja silleen sit siinä ajelin tankin puoleen väliin. olin kääntymässä pihaan noin 40 nopeudesta kun tuli radio häiriö ja suoraan meidän pensaspuuhun. oikea etu rengas edellä. siinä mei rikki oikea puoleinen etu iskari, iskaritorni,ja sit se tappi sieltä etu tuvarren luolta. nyt kyllä suututtutaa. taas pitää pitää tauko ja oottta OSIA  :sad:
« Viimeksi muokattu: 29.05.08 - klo: 17.33 kirjoittanut mehtis »
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: vit*tu?s
« Vastaus #1 : 28.05.08 - klo: 16.26 »
pitikö ihan tehdä oma aihe tuosta?
olisit vaikka sinne mg10 topiciin kirjoittanut!
OT OT..

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: vit*tu?s
« Vastaus #2 : 28.05.08 - klo: 17.03 »
joo, mutta ajattelin et tänne voi laittaa vähemmän mukavia tapahtumia, mä vain kerroi omani, saa tänne muutkin kertoa kun minä.
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: vit*tu?s
« Vastaus #3 : 28.05.08 - klo: 17.08 »
Silloin kannattaa vaihtaa otsikkoa :)
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: vit*tu?s
« Vastaus #4 : 28.05.08 - klo: 17.10 »
Eikö tää nyt ole ihan arki päivää et nää vehkeet hajoo...se jolla ei oo vehkeet koskaan levinny ei harrasta tätä lajia.. Itsekkin venaan osia et pääsis taas radalle, äkki pysäys vajaasta satasen nopeudesta kun tuppaa rikkomaan osia.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: vit*tu?s
« Vastaus #5 : 28.05.08 - klo: 23.04 »
vaihda merkkiä niin tulee osat 2 päivässä, ei tarvi odotella turhia.  :wink:

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: vit*tu?s
« Vastaus #6 : 29.05.08 - klo: 00.06 »
mä ajoin tänään lavangossa kaivoon niin et auto hävis täysin veden alle. Piti onkii se sieltä, mut ei hajonnu mitään...
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: vit*tu?s
« Vastaus #7 : 29.05.08 - klo: 00.15 »
joo mä oon kans, tosin entisen truggyn ja paikka oli oja.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: vit*tu?s
« Vastaus #8 : 29.05.08 - klo: 00.33 »
mä ajoin viimekesänä lavangossa vedenpinnan alapuolelle..sähköt toimi kuivuttuaan. Valmiiks väsyny kone pääsi sen jälkeen eläkkeelle.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: vit*tu?s
« Vastaus #9 : 29.05.08 - klo: 12.08 »
Eka kunnon polttis joka on ollu meni ekalla ajokerralla ihan p*skaks. Ajoin täyttä vauhtia 2 vaihteella suoraan nokka edellä rotvallin reunaan, katukivetyshän oli sen verran korkea ettei auto suinkaan pompannut vain siitä yli vaan kolahti sellaisella voimalla että jopa moottori lensi irti ja huusi korkeella taivaalla :) auton sain kuitenkin ajokuntoon useamman projektoinnin jälkeen.

Ja muuta nyt toi otsikko jo.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa kaosti

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: vit*tu?s
« Vastaus #10 : 29.05.08 - klo: 12.46 »
Ensimmäinen polttis tuli kans uitettua reilu 10v sitten. Oisko ollu Kyöstin takatuuppari puren sukunen muovikaukalo. Ojassa tietysti vettä ja ilman koria ei paljon mahiksia ollu. Pannu sökö ja auto hyllylle. Oli osat suht kalliita sillon. Muista edes ajettiinko sillä enää sen jälkeen. Johonkin kuitenkin hävisi koko kippo.. sniff..

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
harmilliset tilantteet
« Vastaus #11 : 29.05.08 - klo: 17.32 »
ah. kyllä ne on tullut ne cenin tavarat nopeesti mut kun tilasin hpi kakosasen eikä sitä ollut varastossa niin siinä kesti noin 1,5 viikko
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa Rc-rälläri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #12 : 29.05.08 - klo: 17.48 »
Mulla ei ole varaosien odotus probleemaa ku asun aikas oulun lähel on pikkumatka hakee osat JR-Hobbysta.
CEN GST 7.7 - FG Baja 2wd

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: vit*tu?s
« Vastaus #13 : 29.05.08 - klo: 18.46 »
mä ajoin tänään lavangossa kaivoon niin et auto hävis täysin veden alle. Piti onkii se sieltä, mut ei hajonnu mitään...

 :lol:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: vit*tu?s
« Vastaus #14 : 30.05.08 - klo: 06.25 »
mä ajoin tänään lavangossa kaivoon niin et auto hävis täysin veden alle. Piti onkii se sieltä, mut ei hajonnu mitään...

Mulle ei oo käyny mitään tommosta mutta kuulin että joku oli nähny tattarisuolla että jostain 1/10 turistista oli lähteny törmäyksessä rengas ja lentäny aidan yli karting radalle ja aiheuttanut ketjukolarin jonka seurauksena 6 sairaalaan ja yks kuollu.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa SaVaGeLLa GEGEEJÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #15 : 30.05.08 - klo: 07.37 »
Onkohan totta voi kyllä ollakkin...
Itellä ei oo muuta sattunu kun kaveri tössäytti puuhun kakkosella Savagella, ei lähteny kun pakoputki irti (kestävä kapine).
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #16 : 30.05.08 - klo: 08.29 »
mä ajoin tänään lavangossa kaivoon niin et auto hävis täysin veden alle. Piti onkii se sieltä, mut ei hajonnu mitään...

Mulle ei oo käyny mitään tommosta mutta kuulin että joku oli nähny tattarisuolla että jostain 1/10 turistista oli lähteny törmäyksessä rengas ja lentäny aidan yli karting radalle ja aiheuttanut ketjukolarin jonka seurauksena 6 sairaalaan ja yks kuollu.

Joo... hyvin mahdollista.
En oo aikasemmin uskaltanu kertoo, mutta WTC isku ei oikeesti ollu binlaadenin tekosia.
Mulla läks vaan korisokka irti joka lens jenkkilään törmäten torneihin...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #17 : 30.05.08 - klo: 09.00 »
mä ajoin tänään lavangossa kaivoon niin et auto hävis täysin veden alle. Piti onkii se sieltä, mut ei hajonnu mitään...

Mulle ei oo käyny mitään tommosta mutta kuulin että joku oli nähny tattarisuolla että jostain 1/10 turistista oli lähteny törmäyksessä rengas ja lentäny aidan yli karting radalle ja aiheuttanut ketjukolarin jonka seurauksena 6 sairaalaan ja yks kuollu.

Joo... hyvin mahdollista.
En oo aikasemmin uskaltanu kertoo, mutta WTC isku ei oikeesti ollu binlaadenin tekosia.
Mulla läks vaan korisokka irti joka lens jenkkilään törmäten torneihin...

En usko :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #18 : 30.05.08 - klo: 10.16 »
mä ajoin tänään lavangossa kaivoon niin et auto hävis täysin veden alle. Piti onkii se sieltä, mut ei hajonnu mitään...

Mulle ei oo käyny mitään tommosta mutta kuulin että joku oli nähny tattarisuolla että jostain 1/10 turistista oli lähteny törmäyksessä rengas ja lentäny aidan yli karting radalle ja aiheuttanut ketjukolarin jonka seurauksena 6 sairaalaan ja yks kuollu.

Joo... hyvin mahdollista.
En oo aikasemmin uskaltanu kertoo, mutta WTC isku ei oikeesti ollu binlaadenin tekosia.
Mulla läks vaan korisokka irti joka lens jenkkilään törmäten torneihin...

Hoke pisti pahan... ei hitto kun meinaa penkiltä tippua :D   Onhan tuosta paljon ollu puhetta että se ei ois Ossi niitä iskuja tehny kun ei edes oo myöntäny vaikka kaiken muun kyllä on. No toivotaan ettei korisokasta löydy kun mekkarin sormenjäljet :)
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #19 : 31.05.08 - klo: 11.29 »
Axial SCX 10 TR

Poissa NitroCen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: vit*tu?s
« Vastaus #20 : 04.06.08 - klo: 09.05 »
mä ajoin tänään lavangossa kaivoon niin et auto hävis täysin veden alle. Piti onkii se sieltä, mut ei hajonnu mitään...

Mulle ei oo käyny mitään tommosta mutta kuulin että joku oli nähny tattarisuolla että jostain 1/10 turistista oli lähteny törmäyksessä rengas ja lentäny aidan yli karting radalle ja aiheuttanut ketjukolarin jonka seurauksena 6 sairaalaan ja yks kuollu.

Huhhuh vai semmmosta että 1 kuollu ja 6 sairaalaan..
Hong Nor X1X-CRT/WERKS/FORCE/O.S

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #21 : 04.06.08 - klo: 10.54 »
Ja tosta mun edellisestä kommentistako et ymmärtäny että koko stoori on hyvin selkee läppä, tai totaalista potaskaa????

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #22 : 07.06.08 - klo: 15.56 »
nyt olis tämmönen kysymys. että miten semmosen pallopääruuvin saa sinne omaan koloonsa takaisin. kun ajoin autolla päin puuta niin hajosi etu iskarin alapäässä oleva pallopääruuvin muovinen kiinnityskohta, nyt tilasin uuden muuten saa sitä palloo siihen reikään kun on niin tiukkaa. oli kyllä taas aika huonosti selitetty. koittakaa ymmärtää.

Riku kiittäää
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #23 : 07.06.08 - klo: 17.02 »
käytä voimaa
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Uncle john

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #24 : 07.06.08 - klo: 17.35 »
Vetäsin lrp sharkin kanssa hyppyristä enkä nähny mitä siellä takana oli, mutta kun menin kattoo miten kävi (auto ei liikkunut) no, siellä hyppyrin takana oli pään kokonen kivi ja autosta meni molemmat ylätukivarret ja runko poikki. :D
Shark 18 model 08 graupner inline 380 7,2V novatech lipolipo

Poissa joska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #25 : 07.06.08 - klo: 21.34 »
mulle kävi kans sharkil toi et runko meni poikki ku ajoin seinään koska autoon tuli joku häiriö ni jäi kaasu täysille
tamiya TT01 rockstar subaru imbreza
spektrum dx3.0

Poissa Uncle john

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #26 : 09.06.08 - klo: 16.26 »
 :grin: Mulle on tullut myös kerran joku vika ja eikun täysillä seinään! ei menny kun alatukivarsi edestä. Ne on nykyään alumiinia joten ei kyllä mee ihan heti rikki.
Shark 18 model 08 graupner inline 380 7,2V novatech lipolipo

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #27 : 09.06.08 - klo: 23.39 »
:grin: Mulle on tullut myös kerran joku vika ja eikun täysillä seinään!

kannattaa mennä lääkäriin
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #28 : 09.06.08 - klo: 23.42 »
Onhan se selvästi käyny lääkärissä kun on ukkoa paikattu alumiinillä! :lol:

Poissa max vaiber

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: harmilliset tilanteet
« Vastaus #29 : 10.06.08 - klo: 10.34 »
.
« Viimeksi muokattu: 19.09.16 - klo: 22.16 kirjoittanut max vaiber »