Kirjoittaja Aihe: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle  (Luettu 354161 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #390 : 25.01.12 - klo: 22.50 »
Mulla ei ole kotona kaapelinetin kanssa ollut ongelmia, mutta voi elämä miten kännykän kanssa saa tuskailla.
Juuri nimenomaan tökkii niin että etusivulle pääsee... johonkin aiheeseenkin vielä ihan kivasti... taas etusivulle, mutta kun seuraavaan aiheeseen yrittää niin latauspalkki nousee puoliväliin ja siihen sitten jääkin...
Joskus menee eteenpäin senkus vaan odottelee pari minuuttia.
Suurimmaksi osaksi on vaan parempi sulkea selain ja joko tulla takaisin, tai sitten ihan vaan pistää kännykkä taskuun.

Joskus illemalla, varmaankin apaut seiskan jälkeen itsellä ongelmat katoavat.

Poissa jej

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #391 : 26.01.12 - klo: 22.40 »
Voisikohan tällekin sivustolle suunnitella mobiiliversion, kun tuntuu että tosi monet käyttää rc10:ä kännykällä(niinkuin minäkin juuri nyt). Olisi paaljon helponpi käyttää...
| Traxxas Stampede 4x4 VXL | Kyosho Blizzard SR  | Team Losi Micro-T |

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #392 : 26.01.12 - klo: 22.50 »
Tapatalk-tuki löytyy foorumista, tuolla on lisää asiasta: http://rc10.fi/index.php?topic=54266.0

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #393 : 30.01.12 - klo: 22.40 »
Nyt muutamana päivänä, ml. tänään, foorumi on ollut ajoittain törkeän hidas. Yksi sivunvaihto menee nopeasti, ja seuraavasta ei tule valmista ikinä, saa siis odottaa vaikka useita minuutteja. Saman sivun uudelleenlataus joko menee nopeasti tai sitten ei sekään valmistu koskaan? Onko tämä noteerattu ja työn alla ylläpidossa? Omat yhteydet 24M, ei pitäisi tökkiä siitä.

Onko vikaa löytynyt? Täällä ainakin häiriöt vielä jatkuu   :cry:
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #394 : 30.01.12 - klo: 23.00 »
Ihan ok on mulla nyt toiminut... Kunnes sitten juuri tällä hetkellä alkoikin ongelmia taas ilmenemään...

Lainaus käyttäjältä: selain
Hups! Google Chrome ei saa yhteyttä osoitteeseen rc10.fi

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #395 : 01.02.12 - klo: 17.12 »
Ongelma on tiedossa copterilla mutta vielä ei ole löytynyt ratkaisua. Toivottavasti tuo katoaa viimeistään Haaviston hävitessä foorumilta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #396 : 02.02.12 - klo: 13.17 »
Onneks saulin jokeri virnistystä ei tullu... Olis flipannu koko foorumi.

Ongelmat oli jo ennen vaalimainosta.
Mut hyvä että saadaan jollain tavalla vaalit leviämään kaikkiin topikkeihin.

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #397 : 09.02.12 - klo: 14.14 »
Osupas ärsyttävä bugi kohdalle kun yrittää kirjautua ulos vaihtaakseen käyttäjää. Eli ei pysty kirjautumaan ulos ollenkaan, toivottavasti on joku tilapäinen häiriö.

Lainaus käyttäjältä: rc10.fi
Virhe!
Istunnon tarkistus epäonnistui. Yritä kirjautua ulos ja takaisin sisälle, ja yritä uudelleen.

E: Sepäse, joku tilapäinen häiriö. Nyt onnistu.
« Viimeksi muokattu: 09.02.12 - klo: 15.06 kirjoittanut Nicke »

Poissa Pastirolli

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #398 : 10.02.12 - klo: 17.43 »
Mikähän voi olla kun tämä foorumi takkuaa jatkuvasti? Ei meinaa ladata keskusteluita auki. Jos jonkun keskustelun saa auki niin siinä kestää järkyttävän kauan. Ongelma on vain meidän talouden pöytäkoneessa. Kaikissa läppäreissä sivusto toimii hyvin. Niissä on win7 ja selaimena chrome.  Pöytäkoneen käyttis on xp ja selain uusin firefox.
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

Poissa ana100

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #399 : 10.02.12 - klo: 18.43 »
hyvin mulla on toimin nut tuo xp ja firefoxi ilman mitään ongelmaa
E-Savage, E-firestorm, Baja 5t, TLR 2.0 sc

Poissa Pastirolli

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #400 : 10.02.12 - klo: 20.45 »
hyvin mulla on toimin nut tuo xp ja firefoxi ilman mitään ongelmaa
No sitten vika on tässä koneessa.  :tongue:
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

Poissa bartti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #401 : 10.02.12 - klo: 21.28 »
hyvin mulla on toimin nut tuo xp ja firefoxi ilman mitään ongelmaa
No sitten vika on tässä koneessa.  :tongue:
Ei oo koneessa vikaa, tahmaa aina välillä
Ongelma on tiedossa copterilla mutta vielä ei ole löytynyt ratkaisua. Toivottavasti tuo katoaa viimeistään Haaviston hävitessä foorumilta.
Beetlejuice, nutech ja jotain sille välille.

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #402 : 19.02.12 - klo: 10.12 »
Eikä Haaviston poisto auttanut  :laugh: Pätkii vieläkin...
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #403 : 20.02.12 - klo: 21.13 »
varmaan alkas oleen vihasempaa servua/yhteyttä vajaa foorumi... melkosen tuskasen huonoa on ollut toimivuus viime viikkoina.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #404 : 09.03.12 - klo: 18.56 »
Semmonen olisi aika jees jos tulee vastaan joskus sellaisia topikkeja joista ylläpito joutuu poistamaan viestejä niin menisivät sellaiseen osioon kuin "poistetut viestit" vaikka vuorokaudeksi tai viikoksi ja sitten bittiavaruuteen.
Niitä olisi hauska lueskella:) Tietäisi vähän mistä on ollut kyse.
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #405 : 09.03.12 - klo: 20.42 »
Semmonen olisi aika jees jos tulee vastaan joskus sellaisia topikkeja joista ylläpito joutuu poistamaan viestejä niin menisivät sellaiseen osioon kuin "poistetut viestit" vaikka vuorokaudeksi tai viikoksi ja sitten bittiavaruuteen.
Niitä olisi hauska lueskella:) Tietäisi vähän mistä on ollut kyse.

Hyvä idea.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #406 : 09.03.12 - klo: 21.01 »
Yleensä ne poistetut viestit eivät ole hauskoja viestejä, eivät ainakaan toimi yksittäisinä viesteinä jos ne irroitetaan asiayhteydestä jonnekin "roskakori"-aiheeseen.

Poissa tactical

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #407 : 09.03.12 - klo: 21.34 »
Toisaalla oli aikanaan "Ei näin"-osio. Sinne päätyi poistettuja viestejä ja semmoisia mistä tuli banaania, perusteluineen. Ko lankun keskustelu haki suhteellisen nopeasti uomansa paikalleen. Voisi harkita täälläkin, tarve on pieni mutta olemassa. Kiitos ja anteeks.
Losi Twenty Two, Hitec 2.4. Hong Nor SCRT10 - Hitaasti ja epävarmasti liikkuva shikaani.

Poissa jucca

  • KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi     kuopionlennokkikerho.fi
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #408 : 17.03.12 - klo: 18.50 »
En tiedä onko tätä aihetta jo joskus käsitelty tai onko se ylipäätään mahdollista. Olisiko mitenkään hölmö idea evätä uusilta rekisteröityneiltä käyttäjiltä kirjoitusmahdollisuus vaikkapa ensimmäiseksi 2-7 päiväksi? Rekisteröityessä tulisi selkeä ilmoitus siitä mistä voi lukea foorumin säännöt ja mitä seuraa jos niitä ei noudata ja tietenkin hakutoiminon käyttö. Hyvällä tuurilla (painotan tuurilla) uusi jäsen etsisi tietoa ensin itse foorumilta (ja lukisi säännöt) ja jos ei tarvitsemaansa tietoa löytäisi, kysyisi sitten kun on saanut siihen oikeuden. Ehkä tällä saataisiin vähän karsittua sitä että aloitetaan turhia aiheita jotka löytyisi haulla tai tavallisella maaalaisjärjellä, eikä kirjoitettaisi mitä sattuu, mihin sattuu ymv. 
« Viimeksi muokattu: 17.03.12 - klo: 18.53 kirjoittanut jucca »

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #409 : 17.03.12 - klo: 19.07 »
Viime kesänä oli tuon kaltainen systeemi käytössä, se tosin toimi vain käsikäyttöisesti ja voi sitä itkun määrää kun ei päivän sisään päässytkään foorumille kirjoittamaan. Copter osannee vastata onko teknisesti mahdollista toteuttaa tuollaista systeemiä tähän foorumisoftaan?

Poissa racersrcshop

  • Veteraani
    • Profiili
    • RacersRCshop
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #410 : 20.03.12 - klo: 18.54 »
Miksi Copter ei vastaa yksityisviesteihin tai sähköpostiin. Kyselin tuosta mainosbannerista kauan sitten ja hän sanoi että ota yhteyttä kun sellainen on valmiina. No nyt sellainen josta olen vielä maksanut on ollut valmiina useita kuukausia, mutta eihän sitä tänne näytä saavan. Myös olen kysynyt useaan otteeseen IBAN tilinumeroa jotta voin maksaa oman osiomme kulut, mutta ei. Jos ei raha kelpaa niin toivottavasti saan jatkossakin ilmaiseksi palvelua eikä osiota poisteta. Vai saako mainoksensa näkyviin vain yritykset jotka miellyttävät ylläpitäjää? Pahoittelut että joudun tänne kirjoittamaan mutta eipä Useat yv:t ja maili kuukausien ajalta ole mitään auttanut. 

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #411 : 21.03.12 - klo: 09.45 »
Topic siivottu, peace and love vaan kaikille
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #412 : 21.03.12 - klo: 10.08 »
Sinäänsä mielenkiintoista että sain aikanaan ison kasan sontaa niskaan koska poistamalla puhtaasti foorumin sääntöjenvastaisia viestejä, syyllistyin muka porukan mielipiteiden vastustamiseen.
Sainpahan lopulta oikein oman topikin missä sain ihan puhdasta julkista herjaa ja muuta sontaa ihan sivutolkulla niskaan.

Jos poistelin viestejä missä oli aivan suoraa henkilökohtaista pään aukomista ja kirosanoja niin siitä itkettiin ylläpidon suuntaan ja minä sain lopulta sonnat niskaan.

Mutta mitäs minä nyt näenkään...
Viestejä poistuu vaikka eivät olekaan mitenkään foorumin sääntöjen vastaisia.

Ei... en valita että nyt on viestejä poistettu väärästä syystä, tai että olisi muutenkaan huono asia...
Pieni ihmetys siitä miksi sainkaan sen puhtaan sonnan jauhannan niskaani ihan ilman syytä, vaikka delete nappula kävikin vain mikäli viesti oli selvästi sääntöjen vastainen, tai minua pyydettiin siivoamaan topikista sotkut.

Olen edelleen närkästynyt että se julkinen herjaus tänne foorumille sallittiin, ja sallittiin henkilökohtaisen väärän tiedon levittäminen yms.
Ja olen kyllä hieman närkästynyt että samainen ylläpitäjä joka silloin kyseisen toiminnan salli, väitti minua nyt sitten valehtelijaksi.


Mutta...

BB:lle iso plussa että hanakasti siivoilee topikkeja.
Toivottavasti et saa samaa sontaa niskaasi kuin minä sain.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #413 : 21.03.12 - klo: 12.42 »
Asianosaisen pyynnöstä tämänkin siivosin, sun moderoinneista mulla ei ole mitään hajuakaan.

Kakkaahan joskus tulee, mutta pitää vaan huuhtoa se pois :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #414 : 21.03.12 - klo: 15.43 »
Jep...

Sehän siinä kummallista olikin että porukalta tuli kakkaa ja sen jälkeen ylläpidolta, vaikka poistin vastaavanlaisesti pyynnöstä tai sitten sääntöjenvastaisuudesta.

Mutta hyvä että joku tekee tuota mitä tein ja saa sen myös tehdä ilman porukan kiukuttelua.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #415 : 21.03.12 - klo: 16.34 »
Jatkossa sitten kaikki mahdolliset syyttelyt foorumin ylläpidon toiminnasta perustuisivat mieluummin faktatietoon eikä foorumilla heitettyyn arvioon foorumin moderointityökaluista - kiitos!

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #416 : 21.03.12 - klo: 17.51 »
racersrcshop: Laitoin sulle Matin kännykkänumeron yv:llä, selviskö homma?

Poissa Janne Rantaruikka

  • KSPA admin
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #417 : 21.03.12 - klo: 19.55 »
Tuntuu taas siltä, että jostakin kumman syystä foorumi tökkii välillä hirveästi. Ei meinaa avata viimeisimpiä viestejä eikä merkata niitä luetuiksi. En tiedä onko muilla tätä ongelmaa jos ei niin sitten vikä on minun päässäni...  :huh:
TT-01D, TT-01, X-Maxx8s, TRX-4, E-revo, Slash 1:16, Mini M-03, LRP Shark RMT, Asso SC10, Asso T4, Gmade R1, Infraction, Ryft, Senton, Element enduro

Poissa gbvb28

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #418 : 21.03.12 - klo: 20.05 »
Tuntuu taas siltä, että jostakin kumman syystä foorumi tökkii välillä hirveästi. Ei meinaa avata viimeisimpiä viestejä eikä merkata niitä luetuiksi. En tiedä onko muilla tätä ongelmaa jos ei niin sitten vikä on minun päässäni...  :huh:
Illan aikana on ollut tuota ongelmaa minulla...
Satunnainen ajaja.

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Terveisiä/ kysymyksiä ylläpidolle
« Vastaus #419 : 21.03.12 - klo: 20.28 »
Kysytäänpä täällä, pystyykö kukaa teistä käyttämään tapatalkin hakua täällä? (iOS)
Passiivista harrastelua