Vain ja ainoastaan pinioni laakerit vaihtuvat.
Ekassa 808 autossa oli diffeissä 14mm laakerit ja pystyi vaihtamaan 16 laakerit jättämällä holkit pois.
Jo viimevuoden autossa oli sitten jätetty nuo pienemmät laakerit suoraan paketissa pois ja mukana oli 16 kokoiset laakerit...
Ohjeita ei tämän osalta oltu muutettu, vaan mukana tuli lappu missä oli tämä muutos kerrottu.
Nämä samat laakerit ovat uudessakin 2011 autossa.
Vain pinionin laakerit ovat vaihtuneet.
Vain ne kyseiset pinionithan ovat vaihtuneet täysin erilaisiksi kuin vanhemmassa mallissa...
Eli on periaatteessa siirrytty takaisin siihen "vanhaan" tyyliin mitä kaikissa muissakin autoissa käytetään...
Vain tämä muutos vaatii uudet diffikotelot.
Uusi kardaani, pinioni ja pinionin laakerit:
Vanhempi 2010 kardaani, pinioni ja pinionin laakerit:
Vanha diffiboksi käy ainoastaan mikäli löydät jostain 8x20x6 kokoiset laakerit.
Tai mikäli autossasi on vanhemmat kuin 2010 diffiboksit niin sitten 8x19x6 laakerit.