Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - JUkka-san

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 24
61
Kilpailijoiden kanava / Vs: EM- ja MM-kisat 2021
« : 09.03.21 - klo: 12.40 »
IFMAR on peruuttanut 1/10 ratapolttisten ja 1/8 polttiskrossien MM-kisat.

62
Kilpailijoiden kanava / Vs: EM- ja MM-kisat 2021
« : 23.02.21 - klo: 21.46 »
Kauden ensimmäiset EM-kisat (C12 Trencinissä Slovakiassa) on peruttu matkustusrajoitteiden vuoksi. Kilpailut yritetään vielä järjestää syksyllä mikäli koronatilanne helpottaa.

63
Lupa on voimassa monta vuotta. Yhdellä luvalla saa ostaa polttoainetta niin paljon kuin ehtii ajaa.

64
Ennen nykyistä lainsäädännön muutosta lupa oli voimassa 3 vuotta. Todennäköisesti näin on myös uuden lainsäädännön aikana.

65
Hyvä täydennys, kiitos Mustikka!

66
Kilpailijoiden kanava / Vs: EM- ja MM-kisat 2021
« : 11.01.21 - klo: 18.09 »
Nyt kannattaisi aktivoitua jos kisapaikka kiinnostaa! Paikka on helpompi perua jos kisat peruuntuu kuin saada täyteen kisaan paikka.

67
Aineisiin joista voi tehdä räjähdeaineita liittyvä kansallinen lainsäädäntö näyttää seuraavalta. Korkeintaan 16 painoprosentin nitrometaanipitoisia aineita saa ostaa ilman lupaa. Yli 16 painoprosentin seoksia saa ostaa jatkossakin poliisilta anottavan luvan perusteella.

Selvitän vielä huomenissa poliisilta miten luvan saa.

Alla vielä linkkejä lain taustoihin:
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/HallituksenEsitys/Sivut/HE_235+2020.aspx
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Mietinto/Sivut/HaVM_27+2020.aspx



1.2.2021 jälkeen yli 16 painoprosenttia nitroa sisältävää polttoainetta ei saa ostettua ilman poliisilta haettavaa lupaa. Polttoaineissa nitron määrä on ilmoitettu tilavuusprosentteina. 16 tilavuusprosenttia on enemmän kuin 16 painoprosenttia, eli et saa ilman lupaa ostettua sellaista polttoainetta, jossa nitron määräksi ilmoitetaan 16% tai enemmän.

Täältä löydät tarkemmin tietoa luvan hakemiseen: https://poliisi.fi/lahtoainelupa

Ainakin muutama RC-liike auttaa lupien kuntoon saamisessa.

68
Kilpailijoiden kanava / Vs: EM- ja MM-kisat 2021
« : 11.12.20 - klo: 21.13 »
1:10 krossin EM-kisahalukkaat, ilmoittakaa lähtöaikeistanne viimeistään 15.12. mennessä. Kisapaikan voi perua vielä myöhemmin.

69
Kilpailijoiden kanava / Vs: EM- ja MM-kisat 2021
« : 27.11.20 - klo: 20.11 »
Lisätty C12-luokan EM-kisojen päivämäärä 23-25.4.

1/10 sähkötouring MM-kisat ovat melko todennäköisesti Italian Gubbiossa 18-21.8. Tämä vahvistuu IFMAR:n vuosikokouksessa joulukuun loppupuolella.

70
Kilpailijoiden kanava / Vs: EM- ja MM-kisat 2021
« : 23.11.20 - klo: 20.29 »
Oli lipsahtanut virhe aikatauluista tuohon avausviestiin. Ilmoittautumiset pitää olla EFRA:lla jo 21.1.2021.

71
Kilpailijoiden kanava / EM- ja MM-kisat 2021
« : 20.11.20 - klo: 20.21 »
Ensi kesän alustava arvokisakalenteri on seuraava:
- C12 Hudy Arena Slovakia 23-25.4.
- M8 EM Warm-up Redovan Espanja 1-2.5.
- M2/4-10 EM Warm-up UK Redford 7-9.5.
- M8e Hudy Arena Slovakia 21-23.5.
- M8 EM-B Fehring Itävalta 11-13.6.
- 1/10 sähkörata Mod/Stock/F1 Hudy Arena Slovakia 25-27.6.
- M2/4-10 Redford UK 28.6.-3.7.
- M8 EM Redovan Espanja 6-10.7.
- LSOR EM 2/4WD/SC Fehring Itävalta 19-24.7.
- Ratakasi Almussafes Espanja 2-7.8.
- 1/10 nitrorata Gubbio Italia 23-29.8.
- M8 EM +40 Reding Ranska 10-12.9.
- Nitrorata (1/10 ja 1/8) Utrecht Hollanti 13-18.9.

Jos olet halukas lähtemään kisoihin, ilmoita sähköpostilla jukka.l.j.hakamies(a)gmail.com. Sitovat ilmoittautumiset pitäisi olla periaatteessa perillä EFRA:ssa viimeistään 29.1. Ilmoittaudu minulle viimeistään 20.1. mennessä.

Ensi vuoden kisojen järjestäminen ratkeaa todennäköisesti aivan viime tipassa kunkin maan koronatilanteen perusteella. Sen takia kisapaikan voi perua hyvinkin joustavasti. Matkajärjestelyt voivat olla hankalampi siirtää. Tällä hetkellä Finnair siirtää lentoja melko kivuttomasti ja pienillä kustannuksilla, mutta tilanne voi muuttua.

Soittamalla saa parhaiten lisätietoa. o4oo-582128

72
Vanhoissa säännöissä on ollut ”Amerika” jäänteenä toleranssi akun maksimijännitteelle. EFRA:n säännöissä on ollut jo vuosia vain yksi raja, 4,2 V/kenno. Jos jännite on ollut korkeampi, on akkua purettu sen verran että jännite laskee rajan alle. Absoluuttisesti oikeaa jännitettä ei varmaan edes yritetä mitata, pääasia on että kaikilla kisaan osallistujilla on tasapuolinen kohtelu. Kannattaakin kalibroida oma laturi vastaamaan jokaisen kisan jännitemittaria.

73
Kilpailijoiden kanava / Vs: EFRA AGM 2020
« : 07.10.20 - klo: 09.38 »
EU-lainsäädännön mukaan alle 16 painoprosentin nitrometaania saa ostaa kuka tahansa, suuremman painoprosentin tavaraan tarvitaan viranomaisen myöntämä lupa. Linkki lakiin https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?qid=1599806504733&fbclid=IwAR3YKLc4eKFrn-s47JVBVTNsfASqpMVTwk4a3Y46MRqXYngfK4Mra1fJVyU&uri=CELEX:32019R1148#d1e32-17-1.

EFRA on ollut mukana lausunnunantajana yhdessä muiden Euroopan harrastejärjestöjen kanssa.

74
Kilpailijoiden kanava / EFRA AGM 2020
« : 05.10.20 - klo: 19.03 »
EFRA:n vuosikokous lähestyy. Käykää perehtymässä EFRA:n sivuilla oleviin ehdotuksiin ja kommentoikaa minulle.

Säännöissä on muutamia uudistusehdotuksia. Vitoskrossin moottoreiden sylinteritilavuutta halutaan muuttaa. Kasikrossiin tulisi kaudelle 2022 16% nitropolttoaine EU-lainsäädännön takia. Ratakasien koreista on keskustelua, mutta mitään päätöstä ei ole vielä tarkoitus siitä asiasta tehdä, ennemminkin punnita vaihtoehtoja.

75
Kilpailijoiden kanava / Vs: Ratakasi Info
« : 02.10.20 - klo: 15.09 »
EFRA:n vuosikokouksessa on hyvin vähän sääntömuutoksia tulevalle kaudelle. Suurin haaste on luoda mahdollisuudet ajaa lähes normaali kausi kesällä 2021. Miten mahdollistetaan riittävät turvavälit kuskeille korokkeella vai tehdäänkö väliseinät pleksistä...?

76
Mä voin kyllä sen ajanoton hoitaa!

77
Viikkokisoja voisi olla kiva ajaa, esim joka toinen viikko. Sit jotkut Yacco-tyyppiset kisat syys- ja kevätkaudella.

78
Mä olisin kanssa lankkuauton kannalla. Yksinkertainen ja vähän huollettavaa, sopii hyvin tämän hetkiseen elämäntilanteeseen. Autot ovat aika edullisia ja niinkuin kaima tuossa ylempänä totesi, vara- ja säätöosien määrä on todella pieni.

79
Olen Kimin kanssa samaa mieltä siitä että jos sähköratakasia aletaan ajaa, tulee radoille lisää porukkaa.

80
Näen nuo pointit joita tuossa tuot esille...

Olisi mahtava jos olisi unlimited-luokka, mutta niihin kilpailijoiden saaminen on aika vaikeaa. Monissa maissa eri lajien stock-luokat ovat todella suosittuja, sen takia että kilvanajo on parempaa silloin kun auton vauhti on sellainen että se pysyy paremmin hanskassa. EFRA on säännöillään pyrkinyt tehdä luokan jossa kilvanajo olisi mahdollista. Tuohon aikaisempaan postaukseen lainaamani säännöt ovat ensimmäiset kyseisiä luokkia varten tehdyt säännöt ja ne tulevat elämään hyvin suurella todennäköisyydellä.

Lankkuautot ovat luonnollisempi valinta sähkökasiksi juurikin akkujen paremman sopivuuden takia. Pikaisesti googlattuna kolmen kennon kovakuorisia akkuja näyttää olevan muutamia olemassa.

81
11 1/8th ELECTRIC CARS
11.1. Car must be an 8th scale electrically powered character representation of a racing car within the given dimensions. Maximum width of car is 267 mm, this excludes the body shell which has it’s own dimensional rules.
11.2. On all cars braking must be a combination of electronic speed controller and motor (dynamic braking) only via the single speed fixed transmission to the rear wheels.
11.3. All cars must be fitted with a failsafe device, this can also be incorporated into the receiver or speed controller.
11.4. 1/8 Scale Electric Track Cars will be driven by Lithium based batteries with a nominal voltage of no more than 15.2 volts (4S). It is allowed to use 2 x 2S or 4 x 1S. If multiple individual batteries are connected together (in parallel or series), then all batteries used must be of the same manufacturer brand and same Part Number.
Only homologated batteries shown on the EFRA Approved Lists on the official EFRA website will be legal for use at EFRA sanctioned events.
All Lithium Batteries must comply with the published data shown on the EFRA Approved Battery Lists. Batteries that are not compliant with the dimensional rules or published weights will not be allowed.
LiPo/LiFe drive batteries must be in a ’Lipo sack’at all times when being charged or discharged. This applies to any discharging procedures except during a race or when using organiser supplied resistors. Anybody not doing this will be penalised at the event. LiPo sack is defined as a receptacle designed for the purpose of charging LiPo/LiFe batteries and of a suitable construction as to contain a LiPo/LiFe fire.
The maximum charging cut-off voltage is 4.20v per cell in series (16.80v for 4S). Organisers can check this voltage at any time during the event. All Rules concerning:- Technical Specifications, Race Procedures, Homologation Procedures, for Lithium Batteries can be found in NEW APPENDIX 4.
SUSPENSION CLASS (4wd With Suspension)
11.5. Minimum weight to be 2500g (ready to race).
11.6. The brushless motor (less than 2800kv) and speed controller combination
must be or have been previously commercially available and have a maximum recommended retail price (RRP) of 350 Euro including all taxes. The motor must have a 5mm pinion shaft.
11.7. Speed controller reverse operation must be disabled. FLAT PAN CLASS (4wd Without Suspension)
84

  11.8. Fixed chassis cars without any moving suspension components. No dampers allowed, or springs. No oil may be used other than on bearings/belts and drivetrain.
11.9. Minimum weight to be 2100g (ready to race).
11.10. The brushless motor (Maximum of 2200kv) and speed controller combination
must be or have been previously commercially available and have a maximum Euro recommended retail price (RRP) of 350 Euro including all taxes. The motor must have a 5mm pinion shaft.
11.11. Speed controller reverse operation must be disabled.
11.12. BODIES
Bodies must follow same rules like 1/8th IC cars (see 6.7 to 6.9 Appendix 1).
11.13. CUTS OUTS
One cut out for cooling of motor and esc is permitted with a total area of 40x40mm. Conveying guides inside the body are permitted but no outside additions.
11.14. WINGS AND SPOILERS
Wings and spoilers must follow same rule like IC cars (see 6.12 Appendix 1)


Tuossa lyhyesti tekniset säännöt. Luokkia on siis kaksi. ”Suspension class” on siis rungoilla joissa on jousitus ja niissä on sallittu alle 2800 kV-kone ja auton minimipaino on 2500 grammaa. Toisena luokkana on jousittamattomat autot, joissa kone on rajoitettu 2200 kV ja auton paino minimissään on 2100 g.

Rajoitetuista moottoreista ja akuista. Erän pituus määrittää hyvinkin pitkälti sen miten kireällä moottorilla voi ajaa. Kuuden kennon akku kohtuullisen miedolla koneella olisi aika hyvä yhdistelmä. Näyttää siltä että EFRA on lukinnut itsensä 4s-akkuihin ja sen takia 6s-akkuja ei kovin paljoa ole tarjolla kovakuorisina.

82
EFRA:lla on jo säännöt olemassa noille Mikon mainitsemille autoille (Serpent Taipan ei mene sääntöön etujousituksen takia). Moottori on rajoitettu muistaakseni 2200 kV-moottoriin ja akut tietysti 4s.

On ollut ostosormi hyvin lähellä ARC:n tilaamista, mutta olisi vielä mukava jutella muiden kanssa suunnitelmista. Minua houkuttaa näissä yksinkertaisuus ja todennäköisesti huollon tarve on melko vähäinen. Koneet jos pitää maltillisena, voi ajaakin kohtuullisen pituisia vetoja.

Micsa, oletko ehtinyt Corallylla radalle?

Edit: kV muutettu oikeaksi

83
Jos ensi kesäksi laittaisi sähköllä kulkevan ratakasin, olisiko se tuollainen jousitettu peli vaiko sitten jousittamaton ”stock-luokan” runko?

84
Kilpailijoiden kanava / Kasikrossikauden 2020 ajatuksia
« : 17.08.20 - klo: 19.55 »
Kasikrossin osalta kisakausi saatiin valmiiksi. Tässä muutamia ajatuksia luokkayhteyshenkilön puolelta erilaisen kisakesän jäljiltä.

Kausi oli ensimmäinen yksityyppirenkaalle. Olin hieman jännittynyt renkaiden toimivuudesta ja saatavuudesta. Kesän kisat ajettiin Suomen kesälle poikkeuksellisissa olosuhteissa, kun Vaasan avauskisaa lukuun ottamatta oli todella lämmintä. Supersoft kumiseos olisi voinut olla ongelma, mutta onneksi rengas toimi melko mukavasti. Ainoastaan Salossa renkaat tuntuivat kuluvan reilummin. Lavangossa aika moni ajoi ilmeisesti kahdella rengassarjalla ja SM-kisan Vaasassa monet taisivat ajaa yhdellä rengassarjalla! Mielestäni renkaat toimivat siis kokonaisuutena melko hyvin. Saatavuus oli pientä katkoa ennen SM-kisaa lukuun ottamatta hyvä, renkaat olivat tasalaatuisia ja liimaukset kestivät hyvin. Oli mukava matkustaa kisoihin ilman kuution rengaslaukkua ja ylimääräisiä renkaita ei kauden jäljiltä jäänyt!

Kahden päivän mittainen SM-kisatapahtuma oli myös onnistunut. Ajoa saatiin paljon, ja erien väli oli mukavan pitkä jotta autoa ehti huoltaa ja säätää. Suurempaa kiireen tuntua ei ollut. Osallistujamääräkin oli kohtuullisen hyvä. Mestaruuden ratkaisua yhdessä kisassa on kritisoitu sen takia että voi osua epäonnistuminen... Tuloslista näyttää hyvin pitkälti samalta nitrojen puolella kuin aikaisempien kausien loppupistetaulukko. Sähköissä saatiin muutama nopea kymppikrossikuski sotkemaan kärkeä ja osoittamaan se että sähköautoilla voisi ajaa kovempaakin! Nitrojen puolella kärkikuskit olivat melkein kaikki mukana, sähköjen puolelta puuttui muutama yleensä A-finaaliin yltävä kuski.

Ajoformaatteja kokeiltiin hieman erilaisia, siihen pitäisi löytyä tämän talven aikana sopiva muoto kesän 2021 SM-sarjaa varten. Onko mahdollista vähentää nitroissa alkueriä ja ajaa pitempiä finaaleja? Ajetaanko kisat yhden päivän pituisina? Voisiko finaali olla kahden päivän mittainen niinkuin Vaasan kisa tänä kesänä? Kirjoitelkaa ajatuksianne ja ehdottakaa.

85
Tulokset / Vs: M8 Finnish Open sarjapisteet
« : 17.08.20 - klo: 19.35 »
Ja lopulliset pisteet ovat https://drive.google.com/file/d/1r8UAZ08zyDqMC6MUUl3lsQBWSJsM08qv/view?usp=sharing.

Jos löytyy virheitä, laittakaa yksityisviestiä!

M8   Kuski                   Vaasa   Salo   Vantaa   Vaasa   Yhteensä   Paras 3
1   Ari Heinonen                82   100         76       90      348        272
2   Pekko Iivonen               100     69         90       82      341        272
3   Tomi Salonen   0   90   69   66   225   225
4   Arttu Syrjänen   90   54   57   76   277   223
5   Markku Honkanen   72   72   66   0   210   210
6   Max Mört   0   63   72   69   204   204
7   Joona Haatanen   0   0   100   100   200   200
8   Jamiel Gabrielsson   66   76   0   57   199   199
9   Ilari Langenoja   0   82   63   52   197   197
10   Jere Saarinen   69   60   48   28   205   177
11   Joona Lempiäinen   54   66   38   54   212   174
12   August Puotiainen   0   42   60   63   165   165
13   Lauri Ruotsalainen   76   36   0   48   160   160
14   Joseph Quagraine   0   0   82   72   154   154
15   Aapo Heinonen   57   46   40   50   193   153
16   Kasper Haahti   46   57   34   46   183   149
17   Petri Mylläri   0   52   54   40   146   146
18   Tuomas Lindgren   0   48   46   44   138   138
19   Tommi Hartlin   63   40   30   34   167   137
20   Tom Thusberg   0   50   42   42   134   134
21   Heikko Valtonen   0   44   44   38   126   126
22   Kimmo Sukanen   52   32   36   36   156   124
23   Kai Jämsä   60   22   32   0   114   114
24   Simo Ahoniemi   0   0   52   60   112   112
25   Juha Sallmen   50   24   24   30   128   104
26   Kalle Järvinen   0   30   26   32   88   88
27   Kari-Heikki Salonen   48   21   0   0   69   69
28   Mika Rinne   0   0   50   0   50   50
29   Juuso Teuronen   0   28   21   0   49   49
30   Riku Laukkanen   0   26   22   0   48   48
31   Mikko Maula   0   38   0   0   38   38
32   Janne Maula   0   34   0   0   34   34
33   Niilo Laurila   0   0   28   0   28   28
34   Teemu Kujala   0   0   0   26   26   26

M8e   Kuski   Vaasa   Salo   Vantaa   Vaasa   yhteensä   Paras 3
1   Mikko Luopajärvi   90   72   90   82   334   262
2   Aleksi Vilkman   69   90   100   69   328   259
3   Arto Heinonen   63   100   82   57   302   245
4   Oskari Mäki   76   0   72   72   220   220
5   Jarno Pottonen   38   82   63   50   233   195
6   Jussi Luopajärvi   82   54   0   52   188   188
7   Tomi Mairue   0   66   54   66   186   186
8   Jani Hovi   60   63   60   54   237   183
9   Teppo Kauppinen   100   76   0   0   176   176
10   Pasi Hautala   48   46   76   0   170   170
11   Niki Josefsson   66   50   44   48   208   164
12   Jarno Siltanen   0   0   57   100   157   157
13   Joonas Kekkonen   0   69   69   0   138   138
14   Tomi Seppälä   44   42   50   36   172   136
15   Akseli Syrjänen   42   48   32   46   168   136
16   Ari-Pekka Kyykkä   72   0   0   63   135   135
17   Jukka Häkämies   52   36   38   40   166   130
18   Niko Saarinen   34   40   42   44   160   126
19   Kristian Ullakko   50   0   0   60   110   110
20   Ilmari Ullakko   57   0   0   42   99   99
21   Jouko Kenttä   36   32   30   0   98   98
22   Karri Salmela   0   0   0   90   90   90
23   Tony Nyman   0   57   28   0   85   85
24   Tomi Laine   32   30   21   0   83   83
25   Jussi Palo   0   0   46   34   80   80
26   Konsta Saarinen   0   0   0   76   76   76
27   Patrik Bengs   40   0   0   30   70   70
28   Mikko Ylinen   0   0   66   0   66   66
29   Jethro Lehtojärvi   0   60   0   0   60   60
30   Martti Honkasalo   0   34   26   0   60   60
31   Jani Mäkinen   54   0   0   0   54   54
32   Jan Virta   0   0   22   32   54   54
33   Marko Tammi   0   52   0   0   52   52
34   Teemu Salonen   0   0   52   0   52   52
35   Heikki Vuokko   0   0   48   0   48   48
36   Niko Vuorenmaa   46   0   0   0   46   46
37   Mika Lehtiö   0   44   0   0   44   44
38   Mikko Heikkilä   0   0   40   0   40   40
39   Joel Heikkilä   0   38   0   0   38   38
40   Teemu Kujala   0   0   0   38   38   38
41   Jarmo Koponen   0   0   36   0   36   36
42   Jukka Ruuskanen   0   0   34   0   34   34
43   Petri Alkula   30   0   0   0   30   30
44   Niko Poikkeus   0   0   24   0   24   24


86
Kannattaa lukea tämän foorumin Kilpailijoiden kanavasta M8 sarjasäännöt 2020-topic. Sieltä löytyy linkki sarjasääntöihin.

87
Sääntöjen mukaan viimeisessä harjoituseräkierroksessa on nostovelvollisuus.

88
Renkaiden toimituksessa on ollut pientä viivästystä valmistajan puolesta. Vaasan kisoja ennen renkaita on jouduttu hieman ”säännöstelemään”, mutta kisoihin renkaita on riittävästi kaikille halukkaille myytävänä viimeistään kisapaikalla.

89
Rengassääntöön ja sen tulkintaan ohjeita...

Kilpailussa käytettävät renkaat tulee toimittaa avaamattomassa paketissa katsastukseen merkattavaksi. Alkueristä alkaen vain merkatuilla renkailla ajetut tulokset hyväksytään. Renkaiden määrää ei ole rajoitettu. Renkaat eivät ole yksilöity kuljettajalle, vaan samalla kisaan leimatulla rengassarjalla voi ajaa useampikin kuski.

90
Tulokset / M8 Finnish Open sarjapisteet
« : 02.08.20 - klo: 19.42 »
Linkin https://drive.google.com/file/d/1KrS_j6FGrgWJknn_TUZ9wd3zJ4-V17Bz/view?usp=sharing takaa löytyvät sarjapisteet kolmen Finnish Open-kilpailun jälkeen. Vaasan SM-kisa on samalla viimeinen osakilpailu FO-sarjaa. Pisteisiin lasketaan kolme parasta kisaa. Sarjan kärki on aika tasainen ja sarjavoittoon on mahdollisuus vielä usealla kuskilla niin nitroissa kuin sähköissäkin.

Nitrot:
1   Pekko Iivonen              100   69   90   0   259
2   Ari Heinonen               82   100   76   0   258
3   Markku Honkanen       72   72   66   0   210
4   Arttu Syrjänen               90   54   57   0   201
5   Jere Saarinen               69   60   48   0   177
6   Tomi Salonen                 0   90   69   0   159
7   Joona Lempiäinen       54   66   38   0   158
8   Ilari Langenoja                 0   82   63   0   145
9   Aapo Heinonen               57   46   40   0   143
10   Jamiel Gabrielsson       66   76   0   0   142
11   Kasper Haahti               46   57   34   0   137
12   Max Mört                         0   63   72   0   135
13   Tommi Hartlin               63   40   30   0   133
14   Kimmo Sukanen               52   32   36   0   120
15   Kai Jämsä                       60   22   32   0   114
16   Lauri Ruotsalainen       76   36   0   0   112
17   Petri Mylläri                 0   52   54   0   106
18   August Puotiainen         0   42   60   0   102
19   Joona Haatanen                 0   0   100   0   100
20   Juha Sallmen               50   24   24   0   98
21   Tuomas Lindgren         0   48   46   0   94
22   Tom Thusberg                 0   50   42   0   92
23   Heikko Valtonen                 0   44   44   0   88
24   Joseph Quagraine         0   0   82   0   82
25   Kari-Heikki Salonen       48   21   0   0   69
26   Kalle Järvinen                 0   30   26   0   56
27   Simo Ahoniemi                 0   0   52   0   52
28   Mika Rinne                 0   0   50   0   50
29   Juuso Teuronen                 0   28   21   0   49
30   Riku Laukkanen                 0   26   22   0   48
31   Mikko Maula                 0   38   0   0   38
32   Janne Maula                 0   34   0   0   34
33   Niilo Laurila                 0   0   28   0   28

Sähköt:

1   Aleksi Vilkman           69   90   100   0   259
2   Mikko Luopajärvi   90   72   90   0   252
3   Arto Heinonen           63   100   82   0   245
4   Jani Hovi                   60   63   60   0   183
5   Jarno Pottonen           38   82   63   0   183
6   Teppo Kauppinen   100   76   0   0   176
7   Pasi Hautala          48   46   76   0   170
8   Niki Josefsson          66   50   44   0   160
9   Oskari Mäki          76   0   72   0   148
10   Joonas Kekkonen   0   69   69   0   138
11   Jussi Luopajärvi          82   54   0   0   136
12   Tomi Seppälä          44   42   50   0   136
13   Jukka Häkämies          52   36   38   0   126
14   Akseli Syrjänen          42   48   32   0   122
15   Tomi Mairue           0   66   54   0   120
16   Niko Saarinen          34   40   42   0   116
17   Jouko Kenttä          36   32   30   0   98
18   Tony Nyman           0   57   28   0   85
19   Tomi Laine                  32   30   21   0   83
20   Ari-Pekka Kyykkä   72   0   0   0   72
21   Mikko Ylinen           0   0   66   0   66
22   Jethro Lehtojärvi   0   60   0   0   60
23   Martti Honkasalo   0   34   26   0   60
24   Ilmari Ullakko          57   0   0   0   57
25   Jarno Siltanen           0   0   57   0   57
26   Jani Mäkinen          54   0   0   0   54
27   Marko Tammi           0   52   0   0   52
28   Teemu Salonen           0   0   52   0   52
29   Kristian Ullakko          50   0   0   0   50
30   Heikki Vuokko           0   0   48   0   48
31   Niko Vuorenmaa   46   0   0   0   46
32   Jussi Palo                   0   0   46   0   46
33   Mika Lehtiö           0   44   0   0   44
34   Patrik Bengs          40   0   0   0   40
35   Mikko Heikkilä           0   0   40   0   40
36   Joel Heikkilä           0   38   0   0   38
37   Jarmo Koponen           0   0   36   0   36
38   Jukka Ruuskanen   0   0   34   0   34
39   Petri Alkula          30   0   0   0   30
40   Niko Poikkeus           0   0   24   0   24
41   Jan Virta                   0   0   22   0   22

Laittakaa yksityisviestiä jos löytyy virheitä.

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 24